Kamaz pisze:Po skasowaniu błędów i przejechaniu kilku kilometrów powraca tylko błąd 00542 - Needle lift Sensor (G80) czyli chyba wtrysk sterujący.
Nie dało się zmierzyć oporności wtrysku bo nawet nie przepływa przez niego prąd,
No raczej logiczne ,brak obwodu cewki i blad na pewno nie da sie skasowac .Bardzo czesto cewka w sterujacym pada ,we wtryskach jednosprezynkowych ....mają wieksza opornosc bo cewka jest z cienszego drutu ,co nie wplywa dobrze na jej zywotnosc
Kamaz pisze:Pojawia się pytanie czy szukać sterującego czy od razu kupić komplet z AFN-a?
od razu komlet kupuj ,kupowanie samego sterujacego nieoplacalne :roll:
Kamaz pisze:Jak to będzie chodzić na ori sofcie przy wtryskach z AFN?
Na wydajniejszych wtryskach ,moze jezdzić tylko lepiej ,o ile wtryski beda ok. niestety wiekszosc sprzedawanych wtryskow,daleka jest od idealu :roll: co widac od razu podczas sprawdzania u ''regeneratorow "

zwykle nie trzymaja cisnienia i podlewaja przy delkatnym podawaniu cisnienia