Jedyne co jest nie halo ,to bardzo ,ale to bardzo słabiutko i puzno pojawiające się doładowanie ....auto w związku z tym ,też musi mieć niezłego muła ... obstawiam również gdzieś nieszczelność,albo uszkodzony w żadki sposób n75 ,bo zwykle wytłuczony przeładowuje ,ale zdarza się ,choć bardzo żadko ,że potrafi działać tak ,że zbyt szybko i na zbyt długi czas otwiera klapkę upustową spalin ,i mamy mega niedoładowanie Najlepiej odpiąć węzyk z gruszki ,albo podmienić n75 i ten test wiele nam powinien powiedzieć 8-)martin186 pisze:porsze o analizę logów auta ojca.
Pacjent to passat b4 silnik 1z.
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Pacjent to AHU a6 c4
ja tam pewne rzeczy już widzę ale chcę się upewnić
http://vaglog.rtnet.pl/log_183656.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_183657.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_183658.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_183659.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_183660.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_183661.html
Dzięki z góry
ja tam pewne rzeczy już widzę ale chcę się upewnić
http://vaglog.rtnet.pl/log_183656.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_183657.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_183658.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_183659.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_183660.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_183661.html
Dzięki z góry
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
[1.9 tdi afn] prośba o analizę logów
Witam, pacjent a4, silnik afn, autko notorycznie łapie notlaufa.Zmienna geometria wyczyszczona, gruszka pracuje lekko.Proszę spójrzcie na logi, może macie jakieś pomysły?
http://vaglog.rtnet.pl/log_186189.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186190.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186191.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186192.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186193.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186194.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186195.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186189.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186190.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186191.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186192.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186193.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186194.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186195.html
[B4 1z] Prośba o analizę logów. Vmax 150 turbo dziura
Witam wszystkich. Od dłuższego czasu posiadam problem ze swoim autkiem. W trasie ledwo bujnie się do 150, a turbina włącza się przy około 2200,2300 rpm. Zrobiłem logi dynamiczne, jednak nie potrafię z nich nic odczytać:) Z góry dziękuje za pomoc
DYNAMICZNE:
Grupa 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186235.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_186236.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186237.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_186238.html
Grupa 003, 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_186239.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186240.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186241.html
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186242.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186243.html
Błędy:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 028 906 021 AP
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D31
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
4 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
30-00 - Open or Short to B+
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
DYNAMICZNE:
Grupa 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186235.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_186236.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186237.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_186238.html
Grupa 003, 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_186239.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186240.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186241.html
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186242.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186243.html
Błędy:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 028 906 021 AP
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D31
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
4 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
30-00 - Open or Short to B+
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bardzo pużno pojawia się odpowiednie ciśnienie doładowania ,wskazania przepływomierza dalekie od normalnych ,co ma zwykle miejsce przy marnym doładowaniu ...także już wiesz czemu nie jedzie ...poza tym błąd czujnika temp. paliwa w nastawniku ...musisz wymienić czujnik ....immo też przydało by się wywalić ,bo jak widać w błedach ,potrafi odcinać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Najtańszym za dwdzieścia parę złotych ,połączysz się tak samo jak tymi droższymi A jezeli masz zamiar używać tego do AAZ -ta ,którego masz w profilu ,to połączysz się tylko z ABS -em ,i poduszką ...o ile je posiadasz na wyposażeniu 8-)Kamaz pisze:Co byście polecili?
Kupować Viakena LINK
Czy wystarczy LINK
A może coś innego?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak samo jak innym ...robione zwykle na tych samych gratach ...przetestowałem już chyba większość kabli ,i padały praktycznie wszystkie po iluśtamdziesiątkach połaczeńKamaz pisze:Z tym kablem zależy mi po prostu żeby był niezawodny a nie wiem czy ufać chińskim sprzętom.
No to musisz się przejechać z odpalonym vagiem i odpalonymi blokami 003 i 011...bo wygląda że masz jakieś proste niedomaganie osprzętuKamaz pisze:Kupiłem zetorka na pierburgu z tym że lata gorzej niż mój poczciwy AAZ z boost pinem + turbo na 1,1 bar. Na 4 i 5 biegu muli strasznie.
Sprawa ma się następująco: błędy (00542, 01117, 00765, 00539). Po skasowaniu błędów i przejechaniu kilku kilometrów powraca tylko błąd 00542 - Needle lift Sensor (G80) czyli chyba wtrysk sterujący.
Nie dało się zmierzyć oporności wtrysku bo nawet nie przepływa przez niego prąd, pewnie kabelek przełamany czy coś, bo z zewnątrz nic nie widać. Logi zrobiłem, mam na lapku ale bez sensu wrzucać bo ewidentnie wina wtrysku to mułowanie silnika.
Pojawia się pytanie czy szukać sterującego czy od razu kupić komplet z AFN-a? Jak to będzie chodzić na ori sofcie przy wtryskach z AFN? Mam plany na zmianę softa ( i tu puszczam oczko w stronę MUNIORA ) ale jakiś czas muszę się przetoczyć na ori.
Nie dało się zmierzyć oporności wtrysku bo nawet nie przepływa przez niego prąd, pewnie kabelek przełamany czy coś, bo z zewnątrz nic nie widać. Logi zrobiłem, mam na lapku ale bez sensu wrzucać bo ewidentnie wina wtrysku to mułowanie silnika.
Pojawia się pytanie czy szukać sterującego czy od razu kupić komplet z AFN-a? Jak to będzie chodzić na ori sofcie przy wtryskach z AFN? Mam plany na zmianę softa ( i tu puszczam oczko w stronę MUNIORA ) ale jakiś czas muszę się przetoczyć na ori.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No raczej logiczne ,brak obwodu cewki i blad na pewno nie da sie skasowac .Bardzo czesto cewka w sterujacym pada ,we wtryskach jednosprezynkowych ....mają wieksza opornosc bo cewka jest z cienszego drutu ,co nie wplywa dobrze na jej zywotnoscKamaz pisze:Po skasowaniu błędów i przejechaniu kilku kilometrów powraca tylko błąd 00542 - Needle lift Sensor (G80) czyli chyba wtrysk sterujący.
Nie dało się zmierzyć oporności wtrysku bo nawet nie przepływa przez niego prąd,
od razu komlet kupuj ,kupowanie samego sterujacego nieoplacalne :roll:Kamaz pisze:Pojawia się pytanie czy szukać sterującego czy od razu kupić komplet z AFN-a?
Na wydajniejszych wtryskach ,moze jezdzić tylko lepiej ,o ile wtryski beda ok. niestety wiekszosc sprzedawanych wtryskow,daleka jest od idealu :roll: co widac od razu podczas sprawdzania u ''regeneratorow " zwykle nie trzymaja cisnienia i podlewaja przy delkatnym podawaniu cisnieniaKamaz pisze:Jak to będzie chodzić na ori sofcie przy wtryskach z AFN?