Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 sie 2014, 21:37

martin186 pisze:porsze o analizę logów auta ojca.
Pacjent to passat b4 silnik 1z.
Jedyne co jest nie halo ,to bardzo ,ale to bardzo słabiutko i puzno pojawiające się doładowanie ....auto w związku z tym ,też musi mieć niezłego muła ... obstawiam również gdzieś nieszczelność,albo uszkodzony w żadki sposób n75 ,bo zwykle wytłuczony przeładowuje ,ale zdarza się ,choć bardzo żadko ,że potrafi działać tak ,że zbyt szybko i na zbyt długi czas otwiera klapkę upustową spalin ,i mamy mega niedoładowanie ;-) Najlepiej odpiąć węzyk z gruszki ,albo podmienić n75 i ten test wiele nam powinien powiedzieć 8-)

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 21 sie 2014, 21:24


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 sie 2014, 23:07

Ganimadeus pisze:Pacjent to AHU a6 c4
Spore niedoładowanie ,przepływka z tego powodu zaniża ,komp tnie dawkę ....auto zamulone i nie jedzie 8-)

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 22 sie 2014, 17:24

MUNIOR pisze:
Ganimadeus pisze:Pacjent to AHU a6 c4
Spore niedoładowanie ,przepływka z tego powodu zaniża ,komp tnie dawkę ....auto zamulone i nie jedzie 8-)
Znaczy szukać nieszczelności w dolocie? :)

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 22 sie 2014, 18:25

no raczej tak xD a jak brak nieszczelnosci to klapka WG a jak to tez nie to to turbo sie popsuło -delikatnie mowiac

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 sie 2014, 20:25

Ganimadeus pisze:Znaczy szukać nieszczelności w dolocie? :)
Na początek zawsze odpinamy gruszkę i sprawdzamy ile ładuje bez upuszcznia ...ma odcinać z przeładowania ,wtedy nie jest żle ...jak po odpięciu gruszki nadal nie przekracza 1,4 -1,5 bara ,to szukamy nieszczelności w dolocie

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

[1.9 tdi afn] prośba o analizę logów

Post autor: mantix » 14 wrz 2014, 22:43

Witam, pacjent a4, silnik afn, autko notorycznie łapie notlaufa.Zmienna geometria wyczyszczona, gruszka pracuje lekko.Proszę spójrzcie na logi, może macie jakieś pomysły?
http://vaglog.rtnet.pl/log_186189.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186190.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186191.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186192.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186193.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186194.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186195.html

tomo1233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 31 sie 2011, 18:08

[B4 1z] Prośba o analizę logów. Vmax 150 turbo dziura

Post autor: tomo1233 » 15 wrz 2014, 13:24

Witam wszystkich. Od dłuższego czasu posiadam problem ze swoim autkiem. W trasie ledwo bujnie się do 150, a turbina włącza się przy około 2200,2300 rpm. Zrobiłem logi dynamiczne, jednak nie potrafię z nich nic odczytać:) Z góry dziękuje za pomoc

DYNAMICZNE:
Grupa 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186235.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_186236.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186237.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_186238.html
Grupa 003, 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_186239.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186240.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186241.html
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186242.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186243.html

Błędy:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 AP
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D31
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
4 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
30-00 - Open or Short to B+
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 wrz 2014, 15:03

Bardzo pużno pojawia się odpowiednie ciśnienie doładowania ,wskazania przepływomierza dalekie od normalnych ,co ma zwykle miejsce przy marnym doładowaniu ...także już wiesz czemu nie jedzie ...poza tym błąd czujnika temp. paliwa w nastawniku ...musisz wymienić czujnik ....immo też przydało by się wywalić ,bo jak widać w błedach ,potrafi odcinać ;-)

Awatar użytkownika
Kamaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 07 kwie 2012, 18:21
Lokalizacja: [LLE]

Post autor: Kamaz » 23 wrz 2014, 23:07

Co byście polecili?
Kupować Viakena LINK

Czy wystarczy LINK

A może coś innego?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 wrz 2014, 23:29

Kamaz pisze:Co byście polecili?
Kupować Viakena LINK

Czy wystarczy LINK

A może coś innego?
Najtańszym za dwdzieścia parę złotych ,połączysz się tak samo jak tymi droższymi ;-) A jezeli masz zamiar używać tego do AAZ -ta ,którego masz w profilu ,to połączysz się tylko z ABS -em ,i poduszką ...o ile je posiadasz na wyposażeniu 8-)

Awatar użytkownika
Kamaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 07 kwie 2012, 18:21
Lokalizacja: [LLE]

Post autor: Kamaz » 24 wrz 2014, 15:32

Kupiłem zetorka na pierburgu z tym że lata gorzej niż mój poczciwy AAZ z boost pinem + turbo na 1,1 bar. Na 4 i 5 biegu muli strasznie. Z tym kablem zależy mi po prostu żeby był niezawodny a nie wiem czy ufać chińskim sprzętom.

edit: Profil już zaktualizowany 8-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 wrz 2014, 19:34

Kamaz pisze:Z tym kablem zależy mi po prostu żeby był niezawodny a nie wiem czy ufać chińskim sprzętom.
Tak samo jak innym ;-) ...robione zwykle na tych samych gratach ...przetestowałem już chyba większość kabli ,i padały praktycznie wszystkie po iluśtamdziesiątkach połaczeń :-/
Kamaz pisze:Kupiłem zetorka na pierburgu z tym że lata gorzej niż mój poczciwy AAZ z boost pinem + turbo na 1,1 bar. Na 4 i 5 biegu muli strasznie.
No to musisz się przejechać z odpalonym vagiem i odpalonymi blokami 003 i 011...bo wygląda że masz jakieś proste niedomaganie osprzętu ;-)

Awatar użytkownika
Kamaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 07 kwie 2012, 18:21
Lokalizacja: [LLE]

Post autor: Kamaz » 28 wrz 2014, 19:14

Sprawa ma się następująco: błędy (00542, 01117, 00765, 00539). Po skasowaniu błędów i przejechaniu kilku kilometrów powraca tylko błąd 00542 - Needle lift Sensor (G80) czyli chyba wtrysk sterujący.
Nie dało się zmierzyć oporności wtrysku bo nawet nie przepływa przez niego prąd, pewnie kabelek przełamany czy coś, bo z zewnątrz nic nie widać. Logi zrobiłem, mam na lapku ale bez sensu wrzucać bo ewidentnie wina wtrysku to mułowanie silnika.

Pojawia się pytanie czy szukać sterującego czy od razu kupić komplet z AFN-a? Jak to będzie chodzić na ori sofcie przy wtryskach z AFN? Mam plany na zmianę softa ( i tu puszczam oczko w stronę MUNIORA :-D ) ale jakiś czas muszę się przetoczyć na ori.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 wrz 2014, 20:19

Kamaz pisze:Po skasowaniu błędów i przejechaniu kilku kilometrów powraca tylko błąd 00542 - Needle lift Sensor (G80) czyli chyba wtrysk sterujący.
Nie dało się zmierzyć oporności wtrysku bo nawet nie przepływa przez niego prąd,
No raczej logiczne ,brak obwodu cewki i blad na pewno nie da sie skasowac .Bardzo czesto cewka w sterujacym pada ,we wtryskach jednosprezynkowych ....mają wieksza opornosc bo cewka jest z cienszego drutu ,co nie wplywa dobrze na jej zywotnosc
Kamaz pisze:Pojawia się pytanie czy szukać sterującego czy od razu kupić komplet z AFN-a?
od razu komlet kupuj ,kupowanie samego sterujacego nieoplacalne :roll:
Kamaz pisze:Jak to będzie chodzić na ori sofcie przy wtryskach z AFN?
Na wydajniejszych wtryskach ,moze jezdzić tylko lepiej ,o ile wtryski beda ok. niestety wiekszosc sprzedawanych wtryskow,daleka jest od idealu :roll: co widac od razu podczas sprawdzania u ''regeneratorow " ;-) zwykle nie trzymaja cisnienia i podlewaja przy delkatnym podawaniu cisnienia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl