[S2 2.2 3B] Błędy proszę o pomoc
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Załóż go szybko ponownie. Do testów możesz mieć nawet taki instalacyjny ze sklepu z pneumatyką przyczepiony na tyrtytkę
0,7 to faktycznie mało, ale biorą pod uwagę, że auto jest niesprawne to nawet lepiej, że tylko tyle. <ok>
Ja za zakupem N75 bym jeszcze poczekał i eliminował błędy z ECU, po czym szukał doładowania (ze wskaźnikiem).
0,7 to faktycznie mało, ale biorą pod uwagę, że auto jest niesprawne to nawet lepiej, że tylko tyle. <ok>
Ja za zakupem N75 bym jeszcze poczekał i eliminował błędy z ECU, po czym szukał doładowania (ze wskaźnikiem).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Police ,SE
jasne
w silniku to zostały już tylko te 2
65535
+ 00519 od g 71
tak myślę żeby jeszcze sprawdzić węże od intercoolera ,to po tym jak sprawdzę ciśnienie
dam znać
[ Dodano: 2014-09-16, 07:46 ]
założyłem ten wskaźnik z powrotem i niestety max co pokazuje to ok 0,3 przy 4000obr
wężyki sprawdzone ponownie i wszystko z nimi ok
kurcze jest gorzej jak z popękanymi wężykami ,zauważyłem jeszcze ze zawór odcinający (Nr 18)
nie jest oryginalny ,jest wsadzony jakiś Polski znacznie większy zamiennik ,ciężko było się w niego wpiąć bo średnice miał znacznie większa, może to jego wina? no nic trzeba szukać jakiegoś oryginału
rozebrałem wszystkie zwrotnice i w jednej był pęknięty pierścień który się przesunął i zasłonił czujnik dla świętego spokoju zmieniłem tez sterownik i ABS działa jak powinien
walka z G71 trwa
[ Dodano: 2014-09-30, 07:59 ]
odkryłem ze intercooler jest pęknięty
czeka mnie wymiana na inny (kurde ciężko znaleźć używany oryginał ,cena w ASO ok 4000 zł)
w silniku to zostały już tylko te 2
65535
+ 00519 od g 71
tak myślę żeby jeszcze sprawdzić węże od intercoolera ,to po tym jak sprawdzę ciśnienie
dam znać
[ Dodano: 2014-09-16, 07:46 ]
założyłem ten wskaźnik z powrotem i niestety max co pokazuje to ok 0,3 przy 4000obr
wężyki sprawdzone ponownie i wszystko z nimi ok
kurcze jest gorzej jak z popękanymi wężykami ,zauważyłem jeszcze ze zawór odcinający (Nr 18)
nie jest oryginalny ,jest wsadzony jakiś Polski znacznie większy zamiennik ,ciężko było się w niego wpiąć bo średnice miał znacznie większa, może to jego wina? no nic trzeba szukać jakiegoś oryginału
rozebrałem wszystkie zwrotnice i w jednej był pęknięty pierścień który się przesunął i zasłonił czujnik dla świętego spokoju zmieniłem tez sterownik i ABS działa jak powinien
walka z G71 trwa
[ Dodano: 2014-09-30, 07:59 ]
odkryłem ze intercooler jest pęknięty
czeka mnie wymiana na inny (kurde ciężko znaleźć używany oryginał ,cena w ASO ok 4000 zł)
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cześć,
przez to, że post się nie odświeżył doczytałem dopiero dzisiaj.
Intercooler możesz spróbować zespawać, byle nie było konieczności zaślepiania cel.
W razie czego mam szczelne IC z 3B.
Zawór DV załóż Boscha 710P lub metalowy odpowiednik np. ProPerfekt. Zrób foto swojego - chętnie obejrzymy.
Powodzenia
przez to, że post się nie odświeżył doczytałem dopiero dzisiaj.
Intercooler możesz spróbować zespawać, byle nie było konieczności zaślepiania cel.
W razie czego mam szczelne IC z 3B.
Zawór DV załóż Boscha 710P lub metalowy odpowiednik np. ProPerfekt. Zrób foto swojego - chętnie obejrzymy.
Powodzenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Police ,SE
witam po krótkiej przerwie
dalej niestety mam błąd związany g G71
wężyki podciśnienia zmienne,węzę od turbo -intecooler nowe,nowy szczelny intercooler,nowy zawór DV
zamontowany wskaźnik ciśnienia
i tak ,jak auto pracuje na wolnych pokazuje -0,5 podciśnienia(czy tak powinno być?),w momencie przyspieszenia dochodzi do max 0,5 ,przy odpuszczeniu gazu spada -0,8 i wraca -0,5
co mogę jeszcze sprawdzić ? czy map sensor do wymiany?
auto jeździ powiedzmy normalnie
dalej niestety mam błąd związany g G71
wężyki podciśnienia zmienne,węzę od turbo -intecooler nowe,nowy szczelny intercooler,nowy zawór DV
zamontowany wskaźnik ciśnienia
i tak ,jak auto pracuje na wolnych pokazuje -0,5 podciśnienia(czy tak powinno być?),w momencie przyspieszenia dochodzi do max 0,5 ,przy odpuszczeniu gazu spada -0,8 i wraca -0,5
co mogę jeszcze sprawdzić ? czy map sensor do wymiany?
auto jeździ powiedzmy normalnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Takie podciśnienia są ok.marcinsobi pisze:i tak ,jak auto pracuje na wolnych pokazuje -0,5 podciśnienia(czy tak powinno być?),w momencie przyspieszenia dochodzi do max 0,5 ,przy odpuszczeniu gazu spada -0,8 i wraca -0,5
Choć podciśnienie na wolnych obrotach w większości silników (różnych producentów różnych pojemności) jest w okolicach 0,35-0,40, więc albo ten typ tak ma albo oznacza to jakąś usterkę silnika (rozrząd, źle ustawiony zapłon, zła mieszanka paliwowo-powietrzna, zapłon, wyeksploatowanie silnika).
Te odczyty wziąłeś z zegara doładowania czy z ECU silnika?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Police ,SE
odczyty ze wskaźnika (miałem dwa wskaźniki-praktycznie na dwóch takie same)
czyli wychodzi ze wężyki podciśnienia już ok ? tak?
nowy zawór DV mam teraz taki jak z linka
http://www.do88.se/sv/artiklar/gfb-dv-t ... entil.html
czyli wychodzi ze wężyki podciśnienia już ok ? tak?
nowy zawór DV mam teraz taki jak z linka
http://www.do88.se/sv/artiklar/gfb-dv-t ... entil.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Police ,SE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chodziło mi o podciśnienia i nadciśnienia w kolektorze (czyli to co pokazuje się na wskaźniku) są OK. A nie przewody podciśnieniowe są dobre.marcinsobi pisze:czyli wychodzi ze wężyki podciśnienia już ok ? tak?
Da się vagiem wejść w bloki pomiarowe? Bo tam powinny być procenty wysterowania PWM i jeśli są bardzo duże to może oznaczać że coś jest nie tak z N75 albo turbo umiera i sterownik otwierając N75 na długi czas próbuje wydusić z turbosprężarki więc ciśnienia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Police ,SE
wiem o co ci chodziło ,po prostu wywnioskowałem ze skoro wskaźnik pokazuje ciśnienia
to już nie muszę szukać nieszczelności w wężykach
niestety nie mogę wejść w bloki(opcja nie obsługiwana w mojej maszynce)
co do turbo wygląda ok ,nie ma luzów na ośce,nie gwiżdże, nie rzuca olejem
skupie się wiec na N75
to już nie muszę szukać nieszczelności w wężykach
niestety nie mogę wejść w bloki(opcja nie obsługiwana w mojej maszynce)
co do turbo wygląda ok ,nie ma luzów na ośce,nie gwiżdże, nie rzuca olejem
skupie się wiec na N75
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Osiągane ciśnienie doładowania 0.5 b ara to na seryjnym programie, czy zmodyfikowanym? Dla seryjnego to jest ciut ponad awarię, ale skoro masz cały czas błąd MAP Sensora to jest to zrozumiałe.
Sprawdź zawór WG - odkręć pokrywkę, sprawdź stan sprężyny i membrany. Membrana nie może być dziurawa, a sprężyna przesadnie miękka. Skontroluj również węże od N75 od WG. Sam N75 też faktycznie warto by było wymienić na nowy. Stary jeśli jest w oryginalnym miejscu pewnie dawno się upiekł
Sprawdź zawór WG - odkręć pokrywkę, sprawdź stan sprężyny i membrany. Membrana nie może być dziurawa, a sprężyna przesadnie miękka. Skontroluj również węże od N75 od WG. Sam N75 też faktycznie warto by było wymienić na nowy. Stary jeśli jest w oryginalnym miejscu pewnie dawno się upiekł
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Police ,SE