Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Wpływ LPG na hamowanie silnikiem

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kwiatek4357
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 28 kwie 2009, 22:45
Lokalizacja: Żyrardów

[B4 2.0 ABT] Wpływ LPG na hamowanie silnikiem

Post autor: kwiatek4357 » 15 wrz 2014, 14:15

Cześć, mam pytanie do znawców tematu :)
Czy to jest normalne, że jeżdżąc na gazie II gen. tracimy ten jakże przyjemny efekt hamowania silnikiem? U mnie jest wyraźna różnica pomiędzy PB a LPG również w schodzeniu z obrotów.
Czy silniczek krokowy na rurze od gazu ma za zadanie zamykać dopływ gazu do silnika w czasie schodzenia silnika z wysokich obrotów i otwierać przy powiedzmy 1500obr?
I czy BLOS ewentualnie rozwiązuje ten problem?

dzięki z góry za pomoc.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 wrz 2014, 14:41

Tak zazwyczaj jest przy gazie na mikserze. Jeśli masz jakiś bardziej rozbudowany sterownik gazu II generacji (bingo M, stag 50/XL, autronic al700 itp.) to jest tam opcja cut-off po której włączeniu silniczek krokowy jest zamykany. Co prawda nie zmniejsza to podawania gazu do zera ale mocno ogranicza. Nie wiem czy da się też ustawić aby odcinało paliwo do obrotów takich jak przy hamowaniu na benzynie, bo może być problem z gaśnięciem. Do tego musi być poprawnie podłączony TPS (czujnik położenia przepustnicy) do sterownika gazu.

Co do blosa to on działa podobnie jak I/II generacja. Jeśli będziesz miał wersje blosa z silniczkiem krokowym to też można użyć funkcji cut-off ze sterownika gazu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl