Cześć, mam pytanie do znawców tematu
Czy to jest normalne, że jeżdżąc na gazie II gen. tracimy ten jakże przyjemny efekt hamowania silnikiem? U mnie jest wyraźna różnica pomiędzy PB a LPG również w schodzeniu z obrotów.
Czy silniczek krokowy na rurze od gazu ma za zadanie zamykać dopływ gazu do silnika w czasie schodzenia silnika z wysokich obrotów i otwierać przy powiedzmy 1500obr?
I czy BLOS ewentualnie rozwiązuje ten problem?
dzięki z góry za pomoc.
[B4 2.0 ABT] Wpływ LPG na hamowanie silnikiem
- kwiatek4357
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 22:45
- Lokalizacja: Żyrardów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak zazwyczaj jest przy gazie na mikserze. Jeśli masz jakiś bardziej rozbudowany sterownik gazu II generacji (bingo M, stag 50/XL, autronic al700 itp.) to jest tam opcja cut-off po której włączeniu silniczek krokowy jest zamykany. Co prawda nie zmniejsza to podawania gazu do zera ale mocno ogranicza. Nie wiem czy da się też ustawić aby odcinało paliwo do obrotów takich jak przy hamowaniu na benzynie, bo może być problem z gaśnięciem. Do tego musi być poprawnie podłączony TPS (czujnik położenia przepustnicy) do sterownika gazu.
Co do blosa to on działa podobnie jak I/II generacja. Jeśli będziesz miał wersje blosa z silniczkiem krokowym to też można użyć funkcji cut-off ze sterownika gazu.
Co do blosa to on działa podobnie jak I/II generacja. Jeśli będziesz miał wersje blosa z silniczkiem krokowym to też można użyć funkcji cut-off ze sterownika gazu.