Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 2.0 ABT LPG] Problem z monowtryskiem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Zagond
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 cze 2014, 01:07
Lokalizacja: Wrocław

[B4 2.0 ABT LPG] Problem z monowtryskiem.

Post autor: Zagond » 02 wrz 2014, 23:10

Witam,
Mam w swojej audi problem z monowtryskiem.
Chodzi o to, że auto chodzi równo, ale przez ok. 40 sekund, później gaśnie. Jeśli się je przygazuje i trzyma na gazie to nie gaśnie, ale jak tylko puści się gaz to gaśnie. W monowtrysku są dwa wężyki, jeden dopływowy a drugi odpływowy. W dopływowym z tego co sprawdziłem ciśnienie wynosi ok. 1 bar, w odpływowym praktycznie tak samo. W momencie, kiedy zacisnę wężyk odpływowy auto chodzi normalnie. Monowtrysk wymieniłem na używany z gwarancją. Pytanie brzmi, czy go reklamować, czy też może coś innego jest przyczyną?
Proszę o szybką odpowiedź, pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2014, 11:26 przez Zagond, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Maciek_B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 10 sie 2013, 22:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Maciek_B4 » 03 wrz 2014, 14:02

miałem taki przypadek w golfie II 1.8 rp winny był zaworek przelewowy

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8426
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 wrz 2014, 20:54

miałem taki przypadek w golfie II 1.8 rp winny był zaworek przelewowy
Nie rozumiem?? :->

Skoro na zasilaniu jest 1bar to regulator ciśnienia chyba działa, chyba bo na powrocie nie powinno być takie samo ciśnienie praktycznie w ogóle to jest wolny spływ do baku.

Ciśnienia najlepiej sprawdzaj na odkręconym korkiem wlewu paliwa.

Zagond
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 cze 2014, 01:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Zagond » 03 wrz 2014, 23:23

Sprawdzał mechanik, który twierdzi, że jest to wina monowtrysku. Natomiast sprzedawca od którego kupiłem używany monowtrysk daje sobie uciąć rękę, że auto przyjechało sprawne i na kółkach z Niemiec i nic się z nim nie działo. Dzwoniłem do niego i był zdziwiony, że tak jest. Nie robi problemów z reklamacją itd. Zastanawiam się więc, czy to aby na pewno wina monowtrysku, a nie czegoś innego. Auto na LPG chodzi bez problemu, nie gaśnie ani nic. Dzieje się tak tylko na benzynie.

[ Dodano: 2014-09-04, 22:07 ]
Wie ktoś dlaczego może się tak dziać?

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 07 wrz 2014, 07:40

Krokowy? Sprobuj przeczyscic ten monowtrysk tylko uwazaj przy rozbieraniu zeby sprezynka nie poleciala w kosmos tak jak u mnie a przy skrecaniu dokrecaj srubki z wyczuciem zehy nie zrobic banana z blaszki ytzymajacej wyrysk..

Zagond
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 cze 2014, 01:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Zagond » 15 wrz 2014, 01:11

Silniczek krokowy jest nowy, oryginalny bosha. Mechanik rozbierał cały monowtrysk celem sprawdzenia membranki i sprężyny i jak twierdzi wszystko jest w porządku.
Może to być wina komputera?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8426
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 wrz 2014, 21:00

Błędy czytane?

Zagond
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 cze 2014, 01:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Zagond » 16 wrz 2014, 05:15

Tak, żadnych błędów nie daje.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8426
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 wrz 2014, 20:17

Tak, żadnych błędów nie daje.
I ja mam w to uwierzyć?? :mrgreen: :shock:

Przecież ty masz LPG wiec błędy mus :-P

Zagond
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 cze 2014, 01:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Zagond » 17 wrz 2014, 01:34

Jakieś tam są, ale nic nie znaczące. Byłem dzisiaj u elektryka pracującego na oscyloskopie. Sprawdził całe okablowanie i komputer i jak się okazało winny temu był właśnie komputer. Dodatkowo dowiedziałem się, że do wymiany jest sonda lambda. Poza tym jest wszystko okej ;)
Po wymianie pompy paliwa, która nie dawała ciśnienia i silniczka krokowego który nie działał samochód w końcu powinien zacząć jeździć ;).

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8426
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 wrz 2014, 05:42

Zagond pisze:Jakieś tam są, ale nic nie znaczące
Nie ma takiego czegoś każdy błąd to priorytet.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl