Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT LPG] Problem z monowtryskiem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Zagond
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 cze 2014, 01:07
Lokalizacja: Wrocław

[B4 2.0 ABT LPG] Problem z monowtryskiem.

Post autor: Zagond » 02 wrz 2014, 23:10

Witam,
Mam w swojej audi problem z monowtryskiem.
Chodzi o to, że auto chodzi równo, ale przez ok. 40 sekund, później gaśnie. Jeśli się je przygazuje i trzyma na gazie to nie gaśnie, ale jak tylko puści się gaz to gaśnie. W monowtrysku są dwa wężyki, jeden dopływowy a drugi odpływowy. W dopływowym z tego co sprawdziłem ciśnienie wynosi ok. 1 bar, w odpływowym praktycznie tak samo. W momencie, kiedy zacisnę wężyk odpływowy auto chodzi normalnie. Monowtrysk wymieniłem na używany z gwarancją. Pytanie brzmi, czy go reklamować, czy też może coś innego jest przyczyną?
Proszę o szybką odpowiedź, pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2014, 11:26 przez Zagond, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Maciek_B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 10 sie 2013, 22:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Maciek_B4 » 03 wrz 2014, 14:02

miałem taki przypadek w golfie II 1.8 rp winny był zaworek przelewowy

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 wrz 2014, 20:54

miałem taki przypadek w golfie II 1.8 rp winny był zaworek przelewowy
Nie rozumiem?? :->

Skoro na zasilaniu jest 1bar to regulator ciśnienia chyba działa, chyba bo na powrocie nie powinno być takie samo ciśnienie praktycznie w ogóle to jest wolny spływ do baku.

Ciśnienia najlepiej sprawdzaj na odkręconym korkiem wlewu paliwa.

Zagond
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 cze 2014, 01:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Zagond » 03 wrz 2014, 23:23

Sprawdzał mechanik, który twierdzi, że jest to wina monowtrysku. Natomiast sprzedawca od którego kupiłem używany monowtrysk daje sobie uciąć rękę, że auto przyjechało sprawne i na kółkach z Niemiec i nic się z nim nie działo. Dzwoniłem do niego i był zdziwiony, że tak jest. Nie robi problemów z reklamacją itd. Zastanawiam się więc, czy to aby na pewno wina monowtrysku, a nie czegoś innego. Auto na LPG chodzi bez problemu, nie gaśnie ani nic. Dzieje się tak tylko na benzynie.

[ Dodano: 2014-09-04, 22:07 ]
Wie ktoś dlaczego może się tak dziać?

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 07 wrz 2014, 07:40

Krokowy? Sprobuj przeczyscic ten monowtrysk tylko uwazaj przy rozbieraniu zeby sprezynka nie poleciala w kosmos tak jak u mnie a przy skrecaniu dokrecaj srubki z wyczuciem zehy nie zrobic banana z blaszki ytzymajacej wyrysk..

Zagond
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 cze 2014, 01:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Zagond » 15 wrz 2014, 01:11

Silniczek krokowy jest nowy, oryginalny bosha. Mechanik rozbierał cały monowtrysk celem sprawdzenia membranki i sprężyny i jak twierdzi wszystko jest w porządku.
Może to być wina komputera?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 wrz 2014, 21:00

Błędy czytane?

Zagond
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 cze 2014, 01:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Zagond » 16 wrz 2014, 05:15

Tak, żadnych błędów nie daje.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 wrz 2014, 20:17

Tak, żadnych błędów nie daje.
I ja mam w to uwierzyć?? :mrgreen: :shock:

Przecież ty masz LPG wiec błędy mus :-P

Zagond
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 cze 2014, 01:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Zagond » 17 wrz 2014, 01:34

Jakieś tam są, ale nic nie znaczące. Byłem dzisiaj u elektryka pracującego na oscyloskopie. Sprawdził całe okablowanie i komputer i jak się okazało winny temu był właśnie komputer. Dodatkowo dowiedziałem się, że do wymiany jest sonda lambda. Poza tym jest wszystko okej ;)
Po wymianie pompy paliwa, która nie dawała ciśnienia i silniczka krokowego który nie działał samochód w końcu powinien zacząć jeździć ;).

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 wrz 2014, 05:42

Zagond pisze:Jakieś tam są, ale nic nie znaczące
Nie ma takiego czegoś każdy błąd to priorytet.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl