brabus124 pisze:
Twierdzisz że t15 to wspaniałe turbo,
Przecież ja tego nigdzie nie napisałem, podałem je tylko jako przykład tego co się dzieje jak turbo szybko wstaje.... i wtedy dzieje sie dobrze
I jeszcze dodałem Tobie, że nie psuje się czegoś co jest dobre, tylko się to poprawia.
brabus124 pisze:Oczywiście chce żeby turbo wkręciło się jak najszybciej ale nie obcinając mi obrotów powyżej 3500obr.
wiesz co powiem Ci tak, nie wiem kto CI program robił, ale ja mam na TDIku swoim k03 1870, to mniejsze turbo od T15, i miło ciągnie ponad 4000, nie wierzysz??? zapytaj muniora (czerwony pasat, on będzie pamiętał), zapytaj się go do ilu rozkręcałem swój silnik na jazdach próbnych u niego.
I zrozum jeszcze raz, ja nie twierdze że T15 to dobre turbo bo wydajność leci na pysk na wysokich obrotach, ale.... abstrahując od tuningów... jeśli u Ciebie T15 nie jedzie powyżej 3500 to masz coś chłopie nie tak. Zwróć też uwagę, że mapę turba możesz "wyciągnąć" jeśli ICeka wrzucisz w dobre miejsce i odzyskasz straty.
I ja dalej nie twierdze, że T15 to dobre turbo, tylko że widzisz, u mnie ono pompuje 1.6 do 5000 przy doładowaniu 1.6bara.... ooops, ty chyba 1.3 nie przekroczyłeś a już po 3500 T15 Ci niby puchnie? Wiesz, że to jest totalny nonsens?
Nie każe CI tego T15 pchać, wręcz odradzam bo jak motać to motać, ale.... jak tak będziesz kalkulował. To chyba będzie dla Ciebie z pożytkiem zmusić T15 do pracy choć do 4000 na Twoim silniku, niż bawić się w rury, turbiny, hybrydy, programy, a na koniec i tak nie będzie idealnie, a bo tu dym, a tu nie jedzie z dołu itp. No ale ma być 150 koni to ma być, to i T15 być nie może
brabus124 pisze: i podobnej wydajności przy zmiennej geo. wstałoby dużo szybciej - proste.. ale nie zrozumiałeś.
widzisz, ja wszystko zrozumiałem
, ale ty chyba mnie znów nie zupełnie, nie potrzebna Ci geometria, żeby Turbo dobrze wstawało...
brabus124 pisze: o wysokich obr. dla mnie to są obr. 4500obr. i nie zamierzam kręcić więcej -
i kolejna paranoja... turbo co wstaje od 2800... a koniec jazdy na 4500.... widzisz co ty wygadujesz?
To powiedz mi jaka różnica.... małe turbo wstanie przy 1700, pojedziesz jak twierdzisz do 3500 zakres użytecznych obrotów 1800. Duże turbo.... wstanie na 2800 (jak wstanie), pojedziesz do 4500 bo więcej nie chcesz.... zakres użytecznych obrotów 1700.
Sorry dla mnie to jest z lekka paranoja... aha... i ten pierwszy zakres jest bardziej przyjazny, bo można na piątce od 1500obr jechać pod górę jak się nie chce biegu zmieniać w dół.... a ten drugi zakres to auto tylko co non stop w pałe.... bo jak tylko zejdzie ponizej 2500 to już trzeba redukować w dól i bujać ciśnienie na turbinie, a broń boże zobaczyć 1500 obrotków na 4ce czy 5tce
Tłumików już nie będę komentował bo nie ma sensu..
PS.
wcale ciebie nie krytykuje, sam napisałeś do mnie PW, i od razu wyjaśniłem Tobie dlaczego przestałem się udzielać w wątku, przeczytaj sobie i powiedz teraz czy nie miałem racji...