[B4 1.9 1Z] Podczas gaszenia i odpalania szarpie silnikiem?
[B4 1.9 1Z] Podczas gaszenia i odpalania szarpie silnikiem?
Witam, borykam się z dość dziwnym problemem, podczas gaszenia jak i odpalania samochodu strasznie szarpie (rzuca) silnikiem. Dodam, że poduszki zostały wymienione, a podczas pracy silnika duże wibracje przenoszą się do wewnątrz auta. Ktoś z użytkowników spotykał się z podobnym problemem? Jeżeli tak czekam na pomoc i pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
kacper97 pisze:borykam się z dość dziwnym problemem, podczas gaszenia jak i odpalania samochodu strasznie szarpie (rzuca) silnikiem.
Nic się tu nie ma prawa trząść ,ani tym bardziej szarpać ...o ile wszystko jest sprawne 8-)tomtytus pisze:Te silniki tak mają, że się trzęsą na wolnych obrotach a w szczególności podczas gaszenia i odpalania.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A ja Ci mówię że nie ma 8-) jak nadal wątpisz ,to zapraszam do weryfikacji na żywo :mrgreen: Tym bardziej ,ze w tym przypadku <ok>tomtytus pisze:Trochę ma prawo - taki "urok" starych diesli
kacper97 pisze:Mam ten samochód 5 lat i nigdy tak nie było,
Choć akurat wymiana skrzyni ,to ostatnia rzecz ,którą bym o to obwiniał ...no chyba że przy okazji,ktoś załóżył nowe poduszki ....to jak najbardziej ....bo nowe tanie sztywne poduszki ,robią z audi trzęsący się stary ursusWszystko zaczeło się po wymianie skrzynii biegów zaczał szaprać oraz dużo głośniej chodzić, zwiększyły się również drgania w kabinie lekko odczuwalne nawet na kierownicy.

Re: Podczas gaszenia i odpalania szarpie silnikiem?
podobne obiawy do wypracowanej dwómasy tylko czy twój silnik ją posiada :?:kacper97 pisze:Witam, borykam się z dość dziwnym problemem, podczas gaszenia jak i odpalania samochodu strasznie szarpie (rzuca) silnikiem. Dodam, że poduszki zostały wymienione, a podczas pracy silnika duże wibracje przenoszą się do wewnątrz auta. Ktoś z użytkowników spotykał się z podobnym problemem? Jeżeli tak czekam na pomoc i pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 222
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Może ktoś zrobił swapa sprzęgła z "dwómasą" ? :mrgreen: To było by coś.
Co do samych drgań jest tak jak pisze Munior. Myślę, że 1Z w karoserii B4 jak na auto z tamtej epoki jest naprawdę dobrze wyciszony, lepiej mogło być chyba w mercedesowskich W202 i W124, może jeszcze kliku innych.
Co do swapa - parę dni temu miałem okazję prowadzić B4-kę z przełożonym AFN-em. W nim właśnie ktoś odwalił taki numer - prawdopodobnie ma założone jakieś sztywne poduszki, co skutkuje niewiarygodnymi drganiami na całej kabinie, jak w jakimś archaicznym dieslu.
Co do samych drgań jest tak jak pisze Munior. Myślę, że 1Z w karoserii B4 jak na auto z tamtej epoki jest naprawdę dobrze wyciszony, lepiej mogło być chyba w mercedesowskich W202 i W124, może jeszcze kliku innych.
Co do swapa - parę dni temu miałem okazję prowadzić B4-kę z przełożonym AFN-em. W nim właśnie ktoś odwalił taki numer - prawdopodobnie ma założone jakieś sztywne poduszki, co skutkuje niewiarygodnymi drganiami na całej kabinie, jak w jakimś archaicznym dieslu.
Patrząc po Twoim stażu na forum i ilości postów - nie sposób się nie zgodzić. I gdybym miał do Ciebie bliżej, na pewno bym przyjechał. Ale nie próbuj mi powiedzieć, że stare diesle się nie trzęsą w porównaniu z nowyszymi konstrukcjami wyposażonymi w w/w koło dwumasowe?MUNIOR pisze:A ja Ci mówię że nie ma. jak nadal wątpisz ,to zapraszam do weryfikacji na żywo Tym bardziej ,ze w tym przypadku
Tak, jak pisałem: nie wiem, w jakim stopniu objawia się to u autora wątku. Jeśli przed wymianą skrzyni objawów nie było a teraz się wszystko trzęsie - coś musi być nie tak.
Ale drgania silnika podczas odpalania i gaszenia występowały tuż po opuszczeniu fabryki.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5496
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko