[B4 1.9 1Z] Podczas gaszenia i odpalania szarpie silnikiem?
[B4 1.9 1Z] Podczas gaszenia i odpalania szarpie silnikiem?
Witam, borykam się z dość dziwnym problemem, podczas gaszenia jak i odpalania samochodu strasznie szarpie (rzuca) silnikiem. Dodam, że poduszki zostały wymienione, a podczas pracy silnika duże wibracje przenoszą się do wewnątrz auta. Ktoś z użytkowników spotykał się z podobnym problemem? Jeżeli tak czekam na pomoc i pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
kacper97 pisze:borykam się z dość dziwnym problemem, podczas gaszenia jak i odpalania samochodu strasznie szarpie (rzuca) silnikiem.
Nic się tu nie ma prawa trząść ,ani tym bardziej szarpać ...o ile wszystko jest sprawne 8-)tomtytus pisze:Te silniki tak mają, że się trzęsą na wolnych obrotach a w szczególności podczas gaszenia i odpalania.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A ja Ci mówię że nie ma 8-) jak nadal wątpisz ,to zapraszam do weryfikacji na żywo :mrgreen: Tym bardziej ,ze w tym przypadku <ok>tomtytus pisze:Trochę ma prawo - taki "urok" starych diesli
kacper97 pisze:Mam ten samochód 5 lat i nigdy tak nie było,
Choć akurat wymiana skrzyni ,to ostatnia rzecz ,którą bym o to obwiniał ...no chyba że przy okazji,ktoś załóżył nowe poduszki ....to jak najbardziej ....bo nowe tanie sztywne poduszki ,robią z audi trzęsący się stary ursus Wystarczy wymienić obie poduszki skrzyni ,na nie ori ,i robi się masakraWszystko zaczeło się po wymianie skrzynii biegów zaczał szaprać oraz dużo głośniej chodzić, zwiększyły się również drgania w kabinie lekko odczuwalne nawet na kierownicy.
Re: Podczas gaszenia i odpalania szarpie silnikiem?
podobne obiawy do wypracowanej dwómasy tylko czy twój silnik ją posiada :?:kacper97 pisze:Witam, borykam się z dość dziwnym problemem, podczas gaszenia jak i odpalania samochodu strasznie szarpie (rzuca) silnikiem. Dodam, że poduszki zostały wymienione, a podczas pracy silnika duże wibracje przenoszą się do wewnątrz auta. Ktoś z użytkowników spotykał się z podobnym problemem? Jeżeli tak czekam na pomoc i pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Może ktoś zrobił swapa sprzęgła z "dwómasą" ? :mrgreen: To było by coś.
Co do samych drgań jest tak jak pisze Munior. Myślę, że 1Z w karoserii B4 jak na auto z tamtej epoki jest naprawdę dobrze wyciszony, lepiej mogło być chyba w mercedesowskich W202 i W124, może jeszcze kliku innych.
Co do swapa - parę dni temu miałem okazję prowadzić B4-kę z przełożonym AFN-em. W nim właśnie ktoś odwalił taki numer - prawdopodobnie ma założone jakieś sztywne poduszki, co skutkuje niewiarygodnymi drganiami na całej kabinie, jak w jakimś archaicznym dieslu.
Co do samych drgań jest tak jak pisze Munior. Myślę, że 1Z w karoserii B4 jak na auto z tamtej epoki jest naprawdę dobrze wyciszony, lepiej mogło być chyba w mercedesowskich W202 i W124, może jeszcze kliku innych.
Co do swapa - parę dni temu miałem okazję prowadzić B4-kę z przełożonym AFN-em. W nim właśnie ktoś odwalił taki numer - prawdopodobnie ma założone jakieś sztywne poduszki, co skutkuje niewiarygodnymi drganiami na całej kabinie, jak w jakimś archaicznym dieslu.
Patrząc po Twoim stażu na forum i ilości postów - nie sposób się nie zgodzić. I gdybym miał do Ciebie bliżej, na pewno bym przyjechał. Ale nie próbuj mi powiedzieć, że stare diesle się nie trzęsą w porównaniu z nowyszymi konstrukcjami wyposażonymi w w/w koło dwumasowe?MUNIOR pisze:A ja Ci mówię że nie ma. jak nadal wątpisz ,to zapraszam do weryfikacji na żywo Tym bardziej ,ze w tym przypadku
Tak, jak pisałem: nie wiem, w jakim stopniu objawia się to u autora wątku. Jeśli przed wymianą skrzyni objawów nie było a teraz się wszystko trzęsie - coś musi być nie tak.
Ale drgania silnika podczas odpalania i gaszenia występowały tuż po opuszczeniu fabryki.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko