[B3 2.3 NG] dziwny stuk w silniku
Witam ponownie
Dzis dolalem paliwa bo sie skonczylo,odpalilem i cisza,ale zaryzykowalem i zrobilem rundke wzdloz ulicy i nadal cisza-oczywiscie jezeli chodzi o popychacze Niby jeszcze jakies tam male odglosy dochodza ale nie mam pewnosci czy to cos waznego czy tez normalka jakas - teraz jestem chyba jeszcze przewrazliwiony na punktcie roznego rodzaju stukow Cisnienie paliwa w okolicach 4 barow jak tylko podkrece obroty,po rozgrzaniu silnika spada do okolo 3,5 bara, na biegu jalowym przy ok 900 obr/min cisnienie sie wacha w okolicach 1,5 do 2 bary. Odkrecilem tez kurek wlewu oleju jak silnik pracowal, od razu zaczal chodzic troche inaczej, ale widoczne bylo ze olej sie rozlewa,czy za duzo czy za malo a moze tak w sam raz to nie wiem... Moze nastepnym razem zrobie krotki filmik.
Teraz musze rozwiazac problem przegrzewajacego sie silnika, bo jeszcze nie wiem o co mu kaman???Jak sie z tym uporam to wtedy bede mogl autko przetestowac na dluzszej trasie i ostatecznie poinformowac co i jak
Dzis dolalem paliwa bo sie skonczylo,odpalilem i cisza,ale zaryzykowalem i zrobilem rundke wzdloz ulicy i nadal cisza-oczywiscie jezeli chodzi o popychacze Niby jeszcze jakies tam male odglosy dochodza ale nie mam pewnosci czy to cos waznego czy tez normalka jakas - teraz jestem chyba jeszcze przewrazliwiony na punktcie roznego rodzaju stukow Cisnienie paliwa w okolicach 4 barow jak tylko podkrece obroty,po rozgrzaniu silnika spada do okolo 3,5 bara, na biegu jalowym przy ok 900 obr/min cisnienie sie wacha w okolicach 1,5 do 2 bary. Odkrecilem tez kurek wlewu oleju jak silnik pracowal, od razu zaczal chodzic troche inaczej, ale widoczne bylo ze olej sie rozlewa,czy za duzo czy za malo a moze tak w sam raz to nie wiem... Moze nastepnym razem zrobie krotki filmik.
Teraz musze rozwiazac problem przegrzewajacego sie silnika, bo jeszcze nie wiem o co mu kaman???Jak sie z tym uporam to wtedy bede mogl autko przetestowac na dluzszej trasie i ostatecznie poinformowac co i jak
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 06 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Wrocław
krzys_33 pisze:Witam ponownie
Dzis dolalem paliwa bo sie skonczylo,odpalilem i cisza,ale zaryzykowalem i zrobilem rundke wzdloz ulicy i nadal cisza-oczywiscie jezeli chodzi o popychacze Niby jeszcze jakies tam male odglosy dochodza ale nie mam pewnosci czy to cos waznego czy tez normalka jakas - teraz jestem chyba jeszcze przewrazliwiony na punktcie roznego rodzaju stukow Cisnienie paliwa w okolicach 4 barow jak tylko podkrece obroty,po rozgrzaniu silnika spada do okolo 3,5 bara, na biegu jalowym przy ok 900 obr/min cisnienie sie wacha w okolicach 1,5 do 2 bary. Odkrecilem tez kurek wlewu oleju jak silnik pracowal, od razu zaczal chodzic troche inaczej, ale widoczne bylo ze olej sie rozlewa,czy za duzo czy za malo a moze tak w sam raz to nie wiem... Moze nastepnym razem zrobie krotki filmik.
Teraz musze rozwiazac problem przegrzewajacego sie silnika, bo jeszcze nie wiem o co mu kaman???Jak sie z tym uporam to wtedy bede mogl autko przetestowac na dluzszej trasie i ostatecznie poinformowac co i jak
Wydaje mi się że ciśnienie paliwa jest trochę za niskie...
No jutro mam zamiar zawalczyć z termostatem
[ Dodano: 2014-10-10, 12:28 ]
Po dluzszej przerwie...
Autko jeździ super,cisza na całego:-) Całość jest jeszcze na dotarciu więc nie zyluje jeszcze silnika... chłodzenie też już działa jak należy,bynajmniej póki co @_@ Jedyne co mi pozostało to brak mocy pomiędzy 2000 a 2500 obrotów,powyżej kręci jak ta lala:-) Czujnik skokowy wymieniony na nowy,przepływomierz oczyszczony z wszelkich osadów więc nie wiem co jeszcze może być nie tak?
A i jeszcze,czy podczas docierania się pierścieni to normalne ze czuje olej jak już trochę przyjadę i silnik się już całkiem mocno starzeje?Dodam że nie widać żadnego większego wycieku oleju,jakieś tam wypociny tu i tam ale żadnych Europejczyk plam pod samochodem.
[ Dodano: 2014-10-10, 12:28 ]
Po dluzszej przerwie...
Autko jeździ super,cisza na całego:-) Całość jest jeszcze na dotarciu więc nie zyluje jeszcze silnika... chłodzenie też już działa jak należy,bynajmniej póki co @_@ Jedyne co mi pozostało to brak mocy pomiędzy 2000 a 2500 obrotów,powyżej kręci jak ta lala:-) Czujnik skokowy wymieniony na nowy,przepływomierz oczyszczony z wszelkich osadów więc nie wiem co jeszcze może być nie tak?
A i jeszcze,czy podczas docierania się pierścieni to normalne ze czuje olej jak już trochę przyjadę i silnik się już całkiem mocno starzeje?Dodam że nie widać żadnego większego wycieku oleju,jakieś tam wypociny tu i tam ale żadnych Europejczyk plam pod samochodem.