Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
szopenn

Post autor: szopenn » 18 wrz 2014, 22:45

Nie mam porównania bo k03 1870 mam w pasacie i jestem z niej mega zadowolony po chipie muniora (1z i komp 16bit), a T15 mam w 1.6td, z tymże 1.6 jaki jest to widzisz, ale i tak się sporo udało się na tym silniku i to właśnie wbrew obiegowym opiniom, że ma byc przelot, że ma być wielki IC, i że dizel musi dymić. Ja na razie muszę złożyć nowy silnik, bo ten odpala tylko z przyspieszacza nawet jak jest gorący....

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub

Post autor: brabus124 » 18 wrz 2014, 22:55

Z wydechem nie mam doświadczenia bo u siebie usunąłem tylko kata, ale po wstawieniu fmic mogę powiedzieć że jest lepiej. Nie chodzi o to że rwie jak głupi ale jak się lata na większym ciśnieniu i mocniej obciąża silnik to czuć że lżej silnikowi i trochę wyżej można kręcić, motor się nie grzeje mocno - to wszystko widać i czuć.

A złe doświadczenie mam z t15 i wyższymi rpm. być może przez to że miałem jeszcze wtedy ori. smic który miał mizerną wydajność chłodzenia (w ostatnim czasie bez kierownicy powietrza, to chłodził jeszcze gorzej)

szopenn

Post autor: szopenn » 18 wrz 2014, 22:58

Tego nie wiem, najlepiej pozostać cierpliwym bo z tego co wiem będzie k03-2072 w testach za jakiś czas, i wtedy będzie wiadomo. Bo jeśli na TDI k03-2072 ruszy, a ja teraz będę robił remont 1.9TD dla golfa, to też założe 2072.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub

Post autor: brabus124 » 18 wrz 2014, 23:07

szopenn, Jak będziesz miał jakieś info na temat montażu K03 do TDI to daj znać, mocowanie turbo-kolektor wydaje się podobne jak w t15 ale pewnie jest inne, z tego co patrzyłem to doprowadzenie oleju jest 12x1,5 więc tak jak u mnie ori.

szopenn

Post autor: szopenn » 18 wrz 2014, 23:17