Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 AAD] Wtyk wiatraka chłodnicy. Ile pinów ?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
tomik9097
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 20 mar 2013, 21:22
Lokalizacja: LUBLIN/BIAŁOBRZEGI

Post autor: tomik9097 » 21 wrz 2014, 15:54

zdjęcie 1 i 2 to według mnie tzw czujnik chłodzenia wtrysków.kable do niego obojętnie idą raczej :-P jak podepniesz i ci się włączą na zimnym silniku to raczej czujnik do wymiany. jak działają to dobrze :mrgreen:

Awatar użytkownika
darioosh B3/B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
Lokalizacja: warszawa

Post autor: darioosh B3/B4 » 21 wrz 2014, 18:36

Tylko,że ten czujnik jest całkiem na zewnątrz. On nie jest wkręcony w blok silnika tylko w kawałek stali przykręcony do bloku. Może on sprawdzać jedynie temperaturę powietrza odległości 2cm od bloku silnika.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 wrz 2014, 18:52

Bo ten czujnik nie bada temperaturę silnika a otoczenia silnika i tak ma być.

NO I FAJNA OKRĄGŁA WTYCZKA też przez to zgłupiałem :mrgreen:

Tylko widzę po wsuwkach że masz jeden bieg na chłodnicy.

Awatar użytkownika
darioosh B3/B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
Lokalizacja: warszawa

Post autor: darioosh B3/B4 » 24 wrz 2014, 22:06

Tak. Teraz wiatraki są jednobiegowe. W oryginalnym dwubiegowym spalił (dosłownie) Mi się silniczek, i tylko jednobiegowy znalazłem. Teraz mam dwa wiatraki elektryczne jednobiegowe.

[ Dodano: 2014-09-24, 22:09 ]
Po mieście mało jeżdżę, jedynie wyjazd z Warszawy do Wołomina, ewentualnie gdzieś w plener, to raczej jakieś trasy. Więc drugi bieg wiatraków chyba mi się nie przyda. :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 wrz 2014, 22:21

Jak masz jednobiegowe to ten jeden bieg to jest max prędkość. Aby chodziły wolniej to trzeba dołożyć opornicę.

Zresztą pewnie wcześniej też miałeś tylko jeden bieg bo jak ktoś wcześniej słusznie zauważył masz czujnik i wtyczkę w wersji jednobiegowej.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 wrz 2014, 22:29

aldi pisze:Zresztą pewnie wcześniej też miałeś tylko jeden bieg bo jak ktoś wcześniej słusznie zauważył masz czujnik i wtyczkę w wersji jednobiegowej.
Wcześniej miał dwubiegowy z chłodnicy na max tylko ale 1 bieg to był z czujnika przegrzania silnika. Zmieniając silnik wiatraka na jedno biegowy pozbył się tej ochrony.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl