[B3 2.0 AAD] Wtyk wiatraka chłodnicy. Ile pinów ?
- darioosh B3/B4
- Forum Audi 80
- Posty: 84
- Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
- Lokalizacja: warszawa
- darioosh B3/B4
- Forum Audi 80
- Posty: 84
- Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
- Lokalizacja: warszawa
Tak. Teraz wiatraki są jednobiegowe. W oryginalnym dwubiegowym spalił (dosłownie) Mi się silniczek, i tylko jednobiegowy znalazłem. Teraz mam dwa wiatraki elektryczne jednobiegowe.
[ Dodano: 2014-09-24, 22:09 ]
Po mieście mało jeżdżę, jedynie wyjazd z Warszawy do Wołomina, ewentualnie gdzieś w plener, to raczej jakieś trasy. Więc drugi bieg wiatraków chyba mi się nie przyda.
[ Dodano: 2014-09-24, 22:09 ]
Po mieście mało jeżdżę, jedynie wyjazd z Warszawy do Wołomina, ewentualnie gdzieś w plener, to raczej jakieś trasy. Więc drugi bieg wiatraków chyba mi się nie przyda.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Wcześniej miał dwubiegowy z chłodnicy na max tylko ale 1 bieg to był z czujnika przegrzania silnika. Zmieniając silnik wiatraka na jedno biegowy pozbył się tej ochrony.aldi pisze:Zresztą pewnie wcześniej też miałeś tylko jeden bieg bo jak ktoś wcześniej słusznie zauważył masz czujnik i wtyczkę w wersji jednobiegowej.