[B3 2.0 AAD] Wtyk wiatraka chłodnicy. Ile pinów ?
- darioosh B3/B4
 - Forum Audi 80

 - Posty: 84
 - Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
 - Lokalizacja: warszawa
 
- darioosh B3/B4
 - Forum Audi 80

 - Posty: 84
 - Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
 - Lokalizacja: warszawa
 
Tak. Teraz wiatraki są jednobiegowe. W oryginalnym dwubiegowym spalił (dosłownie) Mi się silniczek, i tylko jednobiegowy znalazłem. Teraz mam dwa wiatraki elektryczne jednobiegowe. 
[ Dodano: 2014-09-24, 22:09 ]
Po mieście mało jeżdżę, jedynie wyjazd z Warszawy do Wołomina, ewentualnie gdzieś w plener, to raczej jakieś trasy. Więc drugi bieg wiatraków chyba mi się nie przyda.
			
			
									
									
						[ Dodano: 2014-09-24, 22:09 ]
Po mieście mało jeżdżę, jedynie wyjazd z Warszawy do Wołomina, ewentualnie gdzieś w plener, to raczej jakieś trasy. Więc drugi bieg wiatraków chyba mi się nie przyda.
- 
				
				Audi 80 Polska
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7334
 - Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
 - Imię: Andrzej Cz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Jarewa
 - Forum Audi 80

 - Posty: 8448
 - Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
 - Imię: Jarek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABT
 - Lokalizacja: Głogów
 
Wcześniej miał dwubiegowy z chłodnicy na max tylko ale 1 bieg to był z czujnika przegrzania silnika. Zmieniając silnik wiatraka na jedno biegowy pozbył się tej ochrony.aldi pisze:Zresztą pewnie wcześniej też miałeś tylko jeden bieg bo jak ktoś wcześniej słusznie zauważył masz czujnik i wtyczkę w wersji jednobiegowej.
							








