[2.6 V6 ABC] Problem z ogrzewniem klimatronik
[2.6 V6 ABC] Problem z ogrzewniem klimatronik
[2.6 V6 ABC] Problem z klimatronikiem słabe grzanie
witam nie znalazłem podobnego tematu
mam problem z ogrzewaniem w audi 80 2.6v6 klimatronik dmucha letnim powietrzem .
instalacja odpowietrzona całkowicie 3 razy węże gorące od nagrzewnicy .
w klima troniku błędy :
03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
2.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
poniżej)
05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła (tego nie rozumiem poslizg paska?)
prosze o pomoc co moze byc przyczyna
bo juz jestem tak zdesperowany i zacznę demontaż deski
szukałem na foruma ale nic
witam nie znalazłem podobnego tematu
mam problem z ogrzewaniem w audi 80 2.6v6 klimatronik dmucha letnim powietrzem .
instalacja odpowietrzona całkowicie 3 razy węże gorące od nagrzewnicy .
w klima troniku błędy :
03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
2.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
poniżej)
05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła (tego nie rozumiem poslizg paska?)
prosze o pomoc co moze byc przyczyna
bo juz jestem tak zdesperowany i zacznę demontaż deski
szukałem na foruma ale nic
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2014, 20:57 przez mleko997, łącznie zmieniany 3 razy.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: Problem z ogrzewniem klimatronik
03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz
Uszkodzony lub odłączony czujnik w desce ta za kratka na środku w podszybiu
2.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1
Uszkodzony lub odłączony czujnik temperatury wewnętrzny w lampce.
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
poniżej)
05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
Uszkodzony lub odłączony czujnik temperatury zewnętrznej, czujnik pod zderzakiem z przodu.
15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
Uszkodzony silniczek nastawczy klapy na kratki lub w kabelkach nie łączy przerwy.
18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
Kończące się szczotki lub uszkodzony moduł lub gdzieś na drodze moduł silnik dmuchawy nie łączy
22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
Uszkodzony czujnik, przerwa w instalacji lub uszkodzony zawór nastawczy w sprężarce lub woda w układzie klimatyzacji lub zatkana dysza inaczej za wysokie ciśnienie w układzie.
29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła (tego nie rozumiem poslizg paska?)
Może być powiązane z wyżej, lub zacierająca się sprężarka lub uszkodzone sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki. Albo morze nie łączyć czujnik obrotów sprężarki.
Te dwa pierwsze błędy ważne climatronik nie wie czy ma grzać czy chłodzić bo nie zna temperatóry wewnętrznej auta ale na low i hig powinno działać w trybie awaryjnym.
Uszkodzony lub odłączony czujnik w desce ta za kratka na środku w podszybiu
2.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1
Uszkodzony lub odłączony czujnik temperatury wewnętrzny w lampce.
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
poniżej)
05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
Uszkodzony lub odłączony czujnik temperatury zewnętrznej, czujnik pod zderzakiem z przodu.
15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
Uszkodzony silniczek nastawczy klapy na kratki lub w kabelkach nie łączy przerwy.
18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
Kończące się szczotki lub uszkodzony moduł lub gdzieś na drodze moduł silnik dmuchawy nie łączy
22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
Uszkodzony czujnik, przerwa w instalacji lub uszkodzony zawór nastawczy w sprężarce lub woda w układzie klimatyzacji lub zatkana dysza inaczej za wysokie ciśnienie w układzie.
29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła (tego nie rozumiem poslizg paska?)
Może być powiązane z wyżej, lub zacierająca się sprężarka lub uszkodzone sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki. Albo morze nie łączyć czujnik obrotów sprężarki.
Te dwa pierwsze błędy ważne climatronik nie wie czy ma grzać czy chłodzić bo nie zna temperatóry wewnętrznej auta ale na low i hig powinno działać w trybie awaryjnym.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
mleko997, poczytaj jak poprawnie nazwać temat dodam że chodzi o tag ogloszenia/zanim-cos-tu-napiszesz-przec ... t9608.html
IC69, no i mam problem nikt w okolicy nie ma klimatronika w 80 ;/
[ Dodano: 2014-09-26, 21:00 ]
A wiec dokładnie jest tak wszystko na maxa dmuchawa kreci sie bardzo mocno a tu zamiast gorącego powietrza leci mi letnie
[ Dodano: 2014-09-26, 21:00 ]
Jarewa pisze:18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadycznemleko997 pisze:na HI dmucha słabo;/lletnie
Kończące się szczotki lub uszkodzony moduł lub gdzieś na drodze moduł silnik dmuchawy nie łączy
To jest winowajca jeżeli słabo.
A odnosnie że letnie to może klapa meszalnika jak ser szwajcarski
A wiec dokładnie jest tak wszystko na maxa dmuchawa kreci sie bardzo mocno a tu zamiast gorącego powietrza leci mi letnie
ok jutro sprawdze wszystko i odezwe sie jak to wyglada narazie dzieki za porade
[ Dodano: 2014-09-28, 09:50 ]
witam z powodu wyjazdu po następne audi 80 nie miałem czasu patrzeć na ogrzewanie w swojej przekładam to na przyszły tydzień
[ Dodano: 2014-10-12, 20:43 ]
witam po długim czasie rozkopałem auto lecz mam problem rozpadło się wszystko na
polówkę nagrzewnica wyszła a klima została nie wiem jak rozłączony przewody od klimy od grodzi odkręcone .
Ktos tam był już z łapami ponieważ połamane zaczepy brak śrubek itp
[ Dodano: 2014-09-28, 09:50 ]
witam z powodu wyjazdu po następne audi 80 nie miałem czasu patrzeć na ogrzewanie w swojej przekładam to na przyszły tydzień
[ Dodano: 2014-10-12, 20:43 ]
witam po długim czasie rozkopałem auto lecz mam problem rozpadło się wszystko na
polówkę nagrzewnica wyszła a klima została nie wiem jak rozłączony przewody od klimy od grodzi odkręcone .
Ktos tam był już z łapami ponieważ połamane zaczepy brak śrubek itp
Witam dołączę się do tematu ponieważ u mnie panel świruje nie zawsze reaguje na przyciski które naciskam, nie leci ciepłe powietrze tylko delikatnie ciepławe. Układ dobrze odpowietrzony itd. Jak podłączyłem pod CDiF3 to wyskoczyły następujące błędy:
1- nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury v68
2- potencjometr w V70 - G112
3- potencjometr w V70 - G112 - limit adaptacji przekroczony
4- nastawnik klapy centralnej - V70
5- potencjometr w V85 - G114
6- potencjometr w V85 - G114 - limit adaptacji przekroczony
7- silnik klapy nawiewu/odmrażania V85
8- nastawnik klapy spiętrzającej.
Gdzie szukać przyczyny klapy czy panel??
Pozdrawiam
1- nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury v68
2- potencjometr w V70 - G112
3- potencjometr w V70 - G112 - limit adaptacji przekroczony
4- nastawnik klapy centralnej - V70
5- potencjometr w V85 - G114
6- potencjometr w V85 - G114 - limit adaptacji przekroczony
7- silnik klapy nawiewu/odmrażania V85
8- nastawnik klapy spiętrzającej.
Gdzie szukać przyczyny klapy czy panel??
Pozdrawiam