Witam
Proszę forumowiczów o pomoc, moja audiolka po wymianie świec (tzn 6 mc temu)
od około miesiąca ma problem z odpaleniem bez różnicy dla niej czy to jest gaz czy benzyna.
Rano muszę pokręcić ją 5-10 sekund, podjadę gdziekolwiek np. na stację na gorącym silniku także ten sam problem...
jak odpalam to pedał gazu do końca, najszybciej odpali, a jak odpali to tak jak by się dławiła nie może wejść na obroty przez około sekundę, chociaż największym problemem jest odpalania po zgaszeniu silnika nawet na 5 minut ma problem żeby odpalić.
Podczas jazdy nie mam problemu gaz lub benzyna, nie gaśnie i powiem nawet że ładnie się zbiera jak trzeba
Bierze olej to fakt ale zawsze trzymam 3/4 stanu delikatnie zadymi przy starcie silnika.
Piszę tu bo szkoda mi rozrusznika, ktoś mi ostatnio powiedział że już nie ma kompresji.
Panowie proszę o jakieś rady co mogę sprawdzić...
Zastanawiałem się nad zakupem kabla diagnostycznego i jakiegoś oporogramowania (craka)
Ale czy w tym samochodzie ma to sens ??
Dziękuję z góry
[80 B4 2.0 ABK] + LPG Problem z paleniem na zimnym i ciepłym
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
drykusss, powiem tak problem który opisujesz był wałkowany setki razy albo i więcej poszukaj <google> a na pewno znajdziesz w nich podpowiedzi co i jak sprawdzić.
ma, bo koszt tak naprawdę nie wielki a się czasem przydajedrykusss pisze:Zastanawiałem się nad zakupem kabla diagnostycznego i jakiegoś oporogramowania (craka)
Ale czy w tym samochodzie ma to sens ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To brzmi jak uszkodzony regulator ciśnienia paliwa który leje benzynę do kolektora wężykiem podciśnienia. Odłącz ten wężyk i odpal samochód i zobacz czy będzie lecieć z niego benzyna. Jak będzie lecieć to jest do wymiany. Druga sprawa to może być problem z reduktorem lpg (przy sekwencji czy I/II generacji gazu) albo wtryskami puszczającymi gaz do kolektora (tylko sekwencja). Najlepiej z 10-20km przed zgaszeniem przejedź na benzynie i wtedy zobacz jak odpala.drykusss pisze:jak odpalam to pedał gazu do końca, najszybciej odpali, a jak odpali to tak jak by się dławiła nie może wejść na obroty przez około sekundę, chociaż największym problemem jest odpalania po zgaszeniu silnika nawet na 5 minut ma problem żeby odpalić.
Ma sens bo chyba każde ABK ma już normalne bloki pomiarowe które wyświetlą parametry w przyjaznych dla człowieka jednostkach (°C, V, °, obr/min, %). I koszt kable z przejściówką wyjdzie taniej niż 50zł czyli tyle ile skasowanie błędów w pseudo warsztatach.drykusss pisze:Ale czy w tym samochodzie ma to sens ??