Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] + LPG Problem z paleniem na zimnym i ciepłym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
drykusss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 23 lip 2014, 21:15
Lokalizacja: Puławy/lubelskie

[80 B4 2.0 ABK] + LPG Problem z paleniem na zimnym i ciepłym

Post autor: drykusss » 27 wrz 2014, 09:47

Witam

Proszę forumowiczów o pomoc, moja audiolka po wymianie świec (tzn 6 mc temu)
od około miesiąca ma problem z odpaleniem bez różnicy dla niej czy to jest gaz czy benzyna.
Rano muszę pokręcić ją 5-10 sekund, podjadę gdziekolwiek np. na stację na gorącym silniku także ten sam problem...

jak odpalam to pedał gazu do końca, najszybciej odpali, a jak odpali to tak jak by się dławiła nie może wejść na obroty przez około sekundę, chociaż największym problemem jest odpalania po zgaszeniu silnika nawet na 5 minut ma problem żeby odpalić.

Podczas jazdy nie mam problemu gaz lub benzyna, nie gaśnie i powiem nawet że ładnie się zbiera jak trzeba :)

Bierze olej to fakt ale zawsze trzymam 3/4 stanu delikatnie zadymi przy starcie silnika.

Piszę tu bo szkoda mi rozrusznika, ktoś mi ostatnio powiedział że już nie ma kompresji.

Panowie proszę o jakieś rady co mogę sprawdzić...

Zastanawiałem się nad zakupem kabla diagnostycznego i jakiegoś oporogramowania (craka)
Ale czy w tym samochodzie ma to sens ??

Dziękuję z góry :)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 wrz 2014, 10:01

drykusss, powiem tak problem który opisujesz był wałkowany setki razy albo i więcej poszukaj <google> a na pewno znajdziesz w nich podpowiedzi co i jak sprawdzić.
drykusss pisze:Zastanawiałem się nad zakupem kabla diagnostycznego i jakiegoś oporogramowania (craka)
Ale czy w tym samochodzie ma to sens ??
ma, bo koszt tak naprawdę nie wielki a się czasem przydaje

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 wrz 2014, 11:14

drykusss pisze:jak odpalam to pedał gazu do końca, najszybciej odpali, a jak odpali to tak jak by się dławiła nie może wejść na obroty przez około sekundę, chociaż największym problemem jest odpalania po zgaszeniu silnika nawet na 5 minut ma problem żeby odpalić.
To brzmi jak uszkodzony regulator ciśnienia paliwa który leje benzynę do kolektora wężykiem podciśnienia. Odłącz ten wężyk i odpal samochód i zobacz czy będzie lecieć z niego benzyna. Jak będzie lecieć to jest do wymiany. Druga sprawa to może być problem z reduktorem lpg (przy sekwencji czy I/II generacji gazu) albo wtryskami puszczającymi gaz do kolektora (tylko sekwencja). Najlepiej z 10-20km przed zgaszeniem przejedź na benzynie i wtedy zobacz jak odpala.

Obrazek
drykusss pisze:Ale czy w tym samochodzie ma to sens ??
Ma sens bo chyba każde ABK ma już normalne bloki pomiarowe które wyświetlą parametry w przyjaznych dla człowieka jednostkach (°C, V, °, obr/min, %). I koszt kable z przejściówką wyjdzie taniej niż 50zł czyli tyle ile skasowanie błędów w pseudo warsztatach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl