Uszczelkę pokrywy zaworów by się przydało i od razu ją na silikon żeby dwa razy nie robić.tomek 74-35 pisze:co tam przy okazji jeszcze wymienić,
[b4 1Z] popychacze
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
Mam problem. Podczas przyspieszania slychac w kabinie cykanie tak jakby popychaczy. Dzwiek sie nasilil przez ostatnie 3 tygodnie drastycznie Czy to mozliwe ze tylko podczas przyspieszania beda popychacze stukaly?? Bo jak pracuje na wolnych obrotach to jest idealnie... Prosilbym o jakies sugestie czy to na pewno popychacze. Olej mam zalany valvoline durablend 5w-40
A ja bym optował że to właśnie popychacze. Tylko jak tu coś wymyślić żeby było choć ciut ciut prawdy że mam rację ?
Już wiem !! Ubzdurałem sobie takie coś.
Masz zapchany smok pompy olejowej , albo już mało wydajną tę pompę-po prostu sie kończy.
I sprawa ma sie tak : Jak na wolnych obrotach, to olej nadąża na pływać na ssanie pompy i ona go podaje kanałami do popychaczy i jest łokej- nie cpykają.
Ale jak dasz gazu i obroty wszelkiego żelaStwa w silniku wzrosną ( pĄpy też ) , no to wtedy co ona ma podać jak ma zapier....niczone ślamem i wynalazkami ssanie ?!? Podaje tyle na ile do niej się dostanie ale to za mało przy czadowaniu i śklunecki nie mają oliwy i se panie cpykajo.
Miało by to wedle mie ręce i nogi i jakąś logikę.
Tylko co tu wykąpinować , żeby wytłumaczyć że dopływ oleju na ssanie pompy jest łokej , tylko że sama pompa jest kiepska i go nie przepchnie bo po prostu jest słaba niby 80-letnia baPka.
Musi to tak samo trza by tłumaczyć.
Ale to jest takie moje pier...niczenie kotka za pomocą mlotka , ale mówie jak może być i jak miałem.
Już wiem !! Ubzdurałem sobie takie coś.
Masz zapchany smok pompy olejowej , albo już mało wydajną tę pompę-po prostu sie kończy.
I sprawa ma sie tak : Jak na wolnych obrotach, to olej nadąża na pływać na ssanie pompy i ona go podaje kanałami do popychaczy i jest łokej- nie cpykają.
Ale jak dasz gazu i obroty wszelkiego żelaStwa w silniku wzrosną ( pĄpy też ) , no to wtedy co ona ma podać jak ma zapier....niczone ślamem i wynalazkami ssanie ?!? Podaje tyle na ile do niej się dostanie ale to za mało przy czadowaniu i śklunecki nie mają oliwy i se panie cpykajo.
Miało by to wedle mie ręce i nogi i jakąś logikę.
Tylko co tu wykąpinować , żeby wytłumaczyć że dopływ oleju na ssanie pompy jest łokej , tylko że sama pompa jest kiepska i go nie przepchnie bo po prostu jest słaba niby 80-letnia baPka.
Musi to tak samo trza by tłumaczyć.
Ale to jest takie moje pier...niczenie kotka za pomocą mlotka , ale mówie jak może być i jak miałem.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Wedle logiki i teorii sprawne hydropopychacze mają zawory wysokiego ciśnienia raz napełnione trzymają dość sporo czasu nawet kilka dni.antoni pisze:Miało by to wedle mie ręce i nogi i jakąś logikę.
Więc twoja teoria do śmietnika przy sprawnych hydropopychaczach, chyba ze uszkodzone i mają uszkodzony ten zawór to może by było to możliwe ale znów teoria mówi że na rozgrzanym i wolnych obrotach będzie cykać.