Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1Z] popychacze

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 20 kwie 2012, 20:22

tomek 74-35 pisze:co tam przy okazji jeszcze wymienić,
Uszczelkę pokrywy zaworów by się przydało i od razu ją na silikon żeby dwa razy nie robić.

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 21 kwie 2012, 22:03

Powiedzcie mi jeszcze jakiej firmy najlepiej wziąć ten uszczelniacz wałka rozrządu,podejrzewam że też Elring i ile ich jest,jeden czy dwa???Z góry dzięki.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 29 kwie 2012, 09:48

Do wałka rozrządu masz tylko jeden uszczelniacz, z drugiej strony jest uszczelka pokrywy zaworów <ok>

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 14 wrz 2014, 09:59

..odgrzeje kotleta , jakiej firmy szklanki proponujecie kupic i uszczelniacze zaworowe? Ostatnio chcialem kupic i w sklepie byly dwa rodzaje uszczelniaczy do 1z-ta 7mm i 8mm.. u nas w zetorkach sa na pewno te 8mm ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 wrz 2014, 10:57

Sprawdziłem w katalogu i w 1Z zawsze był 8mm

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 14 wrz 2014, 11:11

INA i ERLING

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 14 wrz 2014, 21:00

a co do szklanek? zna kto nr z etki?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 wrz 2014, 21:11

034109309AD

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 17 wrz 2014, 12:18

Szklanki zamówione Ina 128zł uszczelniacze Elring 16zł uszczelniacz wałka wymieniać bo nic nie cieknie..

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 wrz 2014, 15:30

A co takie szklanki tanie? Ina kosztuje grubo ponad 20zł

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 17 wrz 2014, 17:48

Jak nie pomyłka to wezmę, tak mi tu powiedzieli:
Sklep w Górze Kalwarii

ul. Kard. S. Wyszyńskiego 13 (Polsport)

tel. 22 727 31 52 | tel. 784 905 376 |

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 26 wrz 2014, 18:58

Mam problem. Podczas przyspieszania slychac w kabinie cykanie tak jakby popychaczy. Dzwiek sie nasilil przez ostatnie 3 tygodnie drastycznie :-/ Czy to mozliwe ze tylko podczas przyspieszania beda popychacze stukaly?? Bo jak pracuje na wolnych obrotach to jest idealnie... Prosilbym o jakies sugestie czy to na pewno popychacze. Olej mam zalany valvoline durablend 5w-40

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 wrz 2014, 15:08

Myślę że to nie bd popychacze na wolnych obrotach by ci klepały

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 28 wrz 2014, 15:46

A ja bym optował że to właśnie popychacze. Tylko jak tu coś wymyślić żeby było choć ciut ciut prawdy że mam rację ?
Już wiem !! Ubzdurałem sobie takie coś.
Masz zapchany smok pompy olejowej , albo już mało wydajną tę pompę-po prostu sie kończy.

I sprawa ma sie tak : Jak na wolnych obrotach, to olej nadąża na pływać na ssanie pompy i ona go podaje kanałami do popychaczy i jest łokej- nie cpykają.
Ale jak dasz gazu i obroty wszelkiego żelaStwa w silniku wzrosną ( pĄpy też ) , no to wtedy co ona ma podać jak ma zapier....niczone ślamem i wynalazkami ssanie ?!? Podaje tyle na ile do niej się dostanie ale to za mało przy czadowaniu i śklunecki nie mają oliwy i se panie cpykajo.

Miało by to wedle mie ręce i nogi i jakąś logikę.

Tylko co tu wykąpinować , żeby wytłumaczyć że dopływ oleju na ssanie pompy jest łokej , tylko że sama pompa jest kiepska i go nie przepchnie bo po prostu jest słaba niby 80-letnia baPka.
Musi to tak samo trza by tłumaczyć.

Ale to jest takie moje pier...niczenie kotka za pomocą mlotka , ale mówie jak może być i jak miałem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 wrz 2014, 19:44

antoni pisze:Miało by to wedle mie ręce i nogi i jakąś logikę.
Wedle logiki i teorii sprawne hydropopychacze mają zawory wysokiego ciśnienia raz napełnione trzymają dość sporo czasu nawet kilka dni.

Więc twoja teoria do śmietnika przy sprawnych hydropopychaczach, chyba ze uszkodzone i mają uszkodzony ten zawór to może by było to możliwe ale znów teoria mówi że na rozgrzanym i wolnych obrotach będzie cykać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl