Witam nie przywitalem sie jeszcze:) Na imie mi Amadeusz i posiadam audi 89 cabrio z 93r.
Kupilem autko do zrobienia praktycznie ze od poczatku na szczescie do garazu przyjechala na wlasnych silach ale opisze problem od poczatku.
Jadac nia pierwszy raz odczulem wielki brak mocy wciskajac gaz do spodu nie chcial wkrecac sie na obroty myslalem ze wszystko sie zastalo. Po krotkiej jezdzie po wsi auto zgaslo i nie chcialo juz odpalic po calym dniu doszlismy ze padl nam czujnik halla wymienilismy i auto dojechalo na garaz teraz prawie cala rozebralismy zakupilem sporo czesci i zaczynamy wymienac. Teraz mam do Was pytanie na co zwrocic szczegolna uwage z brakiem mocy i nie wkrecaniem sie na obroty silnik tez dosyc ciezko pali dodam ze autko chodzilo na zwyklym gazie teraz juz go nie ma. Mam jeszcze jeden problem przy zmianie biegow (skrzynia automat) jest jak by dziura pomiedzy nimi tak jak by ktos sprzeglo wciskal obroty zaczynaja szalec i dopiero przerzuca. mniej wiecej tak to wyglada
[B3 2.3 NG] Brak mocy nie wchodzi na obroty auto stalo rok w
Amadeo, NG to nie pedziwiatr ale zbierac sie w miare zbiera jak na swoja masę.Co do Twoich problemiow to moze ich byc masa.To ze nierowno chodzi to np nieszczelnosci,gdzies Ci ciagnie lewe powietrze,przeplywomierz i guma na nim-moze byc dziurawa itp,regulacja itp,zle ustawiony zaplon,rozrząd,czujniik Halla i temperatury,silniczek krokowy, regulator cisnienia paliwa-jednym slowem masz lektury na ladne kilka wieczorow bo wszystko znajdziesz na forum-wystarczy poszukac.Na poczatek sprawdz kody migowe i nieszczelnosci.Skoro byl gaz to zapewne Ci strzelil i narobil szkod w silniku.Co do sprzegla to objawy jakby sie poprostu slizgalo czyt konczylo...
Amadeo, do blosa jest inna guma chyba stosowana.Poszukaj na forum bo bylo opis jak zamontowac blosa do NG.Ja blosa nie montowalem u siebie wiec sie nie wypominam.
Co do samego NG to ktory czyjnik temperatury kupiles?Powinienes ten dwupinowy znajdujacy sie z tylu glowicy.Jesli w gumie byla dziura to zapewne od strzalu wiec masz caly uklad do przejrzenia,zerknij na ustawienie klapy spietrzajacej -1,9 mm od krawedzi gardzieli,sprawdz czy jest prosta bo musi byc prosciutka a po strzale moglo ja pokrzywic ostro.Generalnie nie chce Cie straszyc ale czeka Cie duzo pracy.O pieniadzach nie wspomne....Najgorsza wada NG z LPG to jego poprzedni wlasciciel :mrgreen: jesli drutowal nieudolnie auto.
Co do samego NG to ktory czyjnik temperatury kupiles?Powinienes ten dwupinowy znajdujacy sie z tylu glowicy.Jesli w gumie byla dziura to zapewne od strzalu wiec masz caly uklad do przejrzenia,zerknij na ustawienie klapy spietrzajacej -1,9 mm od krawedzi gardzieli,sprawdz czy jest prosta bo musi byc prosciutka a po strzale moglo ja pokrzywic ostro.Generalnie nie chce Cie straszyc ale czeka Cie duzo pracy.O pieniadzach nie wspomne....Najgorsza wada NG z LPG to jego poprzedni wlasciciel :mrgreen: jesli drutowal nieudolnie auto.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 06 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Wrocław
Witam,
Warto też sprawdzić tak jak wspomniał kolega luk448 sprawdził bym na początku ustawienie zapłonu ponieważ pod LPG zazwyczaj ustawiają inaczej...książka mówi 15+- 1stopień a pod gaz ustawiają chyba 5 stopni. Ogólnie będziesz miał trochę zabawy żeby przywrócić NG z gazem po kimś kto nie miał zielonego pojęcia o sprawie... :-|
Warto też sprawdzić czy pompa paliwa jest orginalna Boscha i czy daje odpowiednie ciśnienie... :mrgreen:
Warto też sprawdzić tak jak wspomniał kolega luk448 sprawdził bym na początku ustawienie zapłonu ponieważ pod LPG zazwyczaj ustawiają inaczej...książka mówi 15+- 1stopień a pod gaz ustawiają chyba 5 stopni. Ogólnie będziesz miał trochę zabawy żeby przywrócić NG z gazem po kimś kto nie miał zielonego pojęcia o sprawie... :-|
Warto też sprawdzić czy pompa paliwa jest orginalna Boscha i czy daje odpowiednie ciśnienie... :mrgreen: