[B4 2.8 AAH] Gdzie jest czujnik F118
[B4 2.8 AAH] Gdzie jest czujnik F118
koledzy gdzie w B4 z silnikiem 2.8 umiejscowiony jest czujnik F118 - czujnik wysokiego cisnienia klimatyzacji?
kurde chyba sa gdzies schowane bo jedyne co wize po otwarciu maski to od strony pasazera na dole trzypinowy czujnik od wentylatorow?IC69 pisze:IGSMan pisze:gdzie jest jak dostac sie do tego skraplacza?Skraplacz = chłodnica...heloł To jest to pierwsze, co widzisz po otwarciu pokrywy silnika, a te czujniki znajdują się po jej lewej stronie, z tyłu.na skraplaczu (chłodnicy) klimatyzacji
no wiec sprawa ma sie tak
znalazlem ten czujnik po stronie pasazera mniej wiecej na wysokosci srodka chlodnicy - wg etki jest to tam jakis numer, czujnik ten jest na dwa przewody natomiast moj ma cztery, znalazlem w zderzaku ze nie jest polaczony kostka tylko na skretki (kostki sie polamaly czy jak, nie wazne)
na klimatroniku mialem bledy (spiasne z vaga nie z panelu):
00801 30-00 - open or short to plus
00801 30-10 - open to short to plus intermittent
po kasowaniu wracaly
rozlaczylem poskrecane wiazki i skrecilem na nowo
zostaje jeden blad
00801 30-00 - open or short to plus
mozliwe ze np. pomylony jest plus z masa jak ktos te kable wczesniej laczyl?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ktoś dziergał tego nie ma w oryginalnej instalacji. Jest górny czerwony i dolny żółty i tylko dwu przewodowe.znalazlem ten czujnik po stronie pasazera mniej wiecej na wysokosci srodka chlodnicy - wg etki jest to tam jakis numer, czujnik ten jest na dwa przewody natomiast moj ma cztery
00801 30-00 - open or short to plus
mozliwe ze np. pomylony jest plus z masa jak ktos te kable wczesniej laczyl?
Klimatronik nie widzi czujnika lub uszkodzony czujnik.
Pokaż fotki i podaj kolory kabli ale nie w czujniku tylko z instalacji.
mam taki czujnik i w skraplaczu mam tylko jedno wejscie na czujnik z tym ze mojego czujnika wychodza cztery kabelki a ten ze zdjecia ma gniazdo do przylaczenia wiazki
a kolory kabli w wiazce samochodowej to bialy, czarny, niebieski i zielony
w necie znalazlem opis ze ten czujnik po podaniu cisnienia 2-3 bar daje przejscie i zalacza sprezarke i wolny wiatrak a po zwiekszeniu sie cisnienia czyli pewnie 20 lub 30 bar pozostale dwa piny zalaczaja szybki bieg wiatraka
nie wykluczone ze czujnik ten jest niesprawny jednak ze wzgledu na skrecane kabelki chcialbym sie najpierw upewnic czy sa dobrze poalaczone...
a kolory kabli w wiazce samochodowej to bialy, czarny, niebieski i zielony
w necie znalazlem opis ze ten czujnik po podaniu cisnienia 2-3 bar daje przejscie i zalacza sprezarke i wolny wiatrak a po zwiekszeniu sie cisnienia czyli pewnie 20 lub 30 bar pozostale dwa piny zalaczaja szybki bieg wiatraka
nie wykluczone ze czujnik ten jest niesprawny jednak ze wzgledu na skrecane kabelki chcialbym sie najpierw upewnic czy sa dobrze poalaczone...
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2014, 21:54 przez IGSMan, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
No to ktoś nieźle zdziargł tą instalacje nie pomogę bo masz nie to co powinno być.
Oryginalnie w skraplaczu są dwa czujniki wysokiego ciśnienia pierwszy przy około 15bar załącza wentylator na drugi bieg, drugi czujnik przy około 20bar wyłączą cała klimatyzacje (kompresor) zabezpieczenie elektryczne przed uszkodzeniem.
Ten od wentylatorów jest NO a ten od zabezpieczenia NC
Pokaż foty sterownika (panelu) jak i foty kompresora. Może mamy do czynienia nie z oryginalną klimą a dokładką?
Oryginalnie w skraplaczu są dwa czujniki wysokiego ciśnienia pierwszy przy około 15bar załącza wentylator na drugi bieg, drugi czujnik przy około 20bar wyłączą cała klimatyzacje (kompresor) zabezpieczenie elektryczne przed uszkodzeniem.
Ten od wentylatorów jest NO a ten od zabezpieczenia NC
Pokaż foty sterownika (panelu) jak i foty kompresora. Może mamy do czynienia nie z oryginalną klimą a dokładką?
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2014, 21:55 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
no w porownaniu z etka dziwnie to wyglada niemniej skraplacz wyglada na orginalny:)Jarewa pisze:No to ktoś nieźle zdziargł tą instalacje nie pomogę bo masz nie to co powinno być.
Oryginalnie w skraplaczu są dwa czujniki wysokiego ciśnienia pierwszy przy około 15bar załącza wentylator na drugi bieg, drugi czujnik przy około 20bar wyłączą cała klimatyzacje (kompresor) zabezpieczenie elektryczne przed uszkodzeniem.
Ten od wentylatorów jest NO a ten od zabezpieczenia NC
[ Dodano: 2014-09-30, 21:59 ]
panel klimatronika ma numer 8A0 820 043Jarewa pisze: Pokaż foty sterownika (panelu) jak i foty kompresora. Może mamy do czynienia nie z oryginalną klimą a dokładką?
a moglby kolega sprawdzic jakie kolory przewodow sa w wersji z dwoma dwupinowymi czujnikami?