[80b4]1.8 ADR turbo quattro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ma znaczeniu głównie przy małej ilości gazu przy przyspieszaniu gaz będzie odpływał od rurki. Dlatego na lpg forum na taki zbiornik mówią że jest do jazdy na wstecznym. Instalacje montowane przed 10 laty mają zbiorniki jak popadnie, im bliżej dzisiejszych czasów tym jest lepiej.lascik pisze:A to strona po której jest elektrozawór ma znaczenie?
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
audi dostało nowy program hamowane i mamy 134KM 195NM bez było 127KM i 170NM
niestety jest jakiś problem auto ma problemy z mocą do ok 2000obr. auto się muli :-x ale myślę ze i to jest do zrobienia
obecny v-max zostanie sprawdzony przy najbliższej okazji wyjazdu na lotnisko Biała Podlaska
poprzednia udało się rozbujać audi do 219,4 km/h wynik z drift-box 8-)
niestety jest jakiś problem auto ma problemy z mocą do ok 2000obr. auto się muli :-x ale myślę ze i to jest do zrobienia
obecny v-max zostanie sprawdzony przy najbliższej okazji wyjazdu na lotnisko Biała Podlaska
poprzednia udało się rozbujać audi do 219,4 km/h wynik z drift-box 8-)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
Jeżeli masz licznik z A4 B5 po drugim lifcie białe podświetlenie ) , to musisz dać czujnik w miskę bo inaczej będzie wyświetlał sensor oleju , albo zamontuj emulator oleju aby oszukać licznik , w tych zegarach jest przetwarzanie cyfrowe sygnału z czujnika poziomu i temperatury oleju , ewentualnie możesz przełożyć wskażnik temperatury oleju z licznika po I lifcie ,( czerwone podświetlenie) i dać czujnik temperatury w obudowę filtra oleju tak jak było ADR . pozdrawiam Tadeusz.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa