Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80b4]1.8 ADR turbo quattro

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
lascik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 26 lip 2011, 09:41

Post autor: lascik » 23 sie 2014, 19:33

A to strona po której jest elektrozawór ma znaczenie? :d Gazownicy(do których i tak już nie wrócę) zamontowali tak właśnie, a ja wymieniając niedawno na nową zamontowałem w tym samym kierunku.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 sie 2014, 19:49

lascik pisze:A to strona po której jest elektrozawór ma znaczenie?
Ma znaczeniu głównie przy małej ilości gazu przy przyspieszaniu gaz będzie odpływał od rurki. Dlatego na lpg forum na taki zbiornik mówią że jest do jazdy na wstecznym. Instalacje montowane przed 10 laty mają zbiorniki jak popadnie, im bliżej dzisiejszych czasów tym jest lepiej.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 26 wrz 2014, 21:18

audi dostało nowy program hamowane i mamy 134KM 195NM bez było 127KM i 170NM
niestety jest jakiś problem auto ma problemy z mocą do ok 2000obr. auto się muli :-x ale myślę ze i to jest do zrobienia

obecny v-max zostanie sprawdzony przy najbliższej okazji wyjazdu na lotnisko Biała Podlaska
poprzednia udało się rozbujać audi do 219,4 km/h wynik z drift-box 8-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 wrz 2014, 19:16

Te wyniki to bez kompresora? Dalej masz przelotowy wydech? Może to przez zbyt luźny wydech muli się do tych 2000rpm.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 03 paź 2014, 18:50

na razie bez kompresora kasa poszła na inne rzeczy a przelot juz dawna zdemontowany i jest prawie seryjny oprócz końcówki od bmw

[ Dodano: 2014-10-03, 18:50 ]
ma ktoś pomysł czemu po wymianie czujnika temperatury oleju licznik wyświetla błąd

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 paź 2014, 19:06

Jaki wyświetla błąd? Masz liczniki z A4ki?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 03 paź 2014, 20:09

tak z a4b5 lift i na zółtym polu mam błąd Obrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 paź 2014, 21:02

To mi wygląda na ostrzeżenie o niskim poziomie oleju. Czujnik temperatury oleju masz w podstawie filtra oleju czy ten w misce?

EDIT
Poszukałem, jednak to nie ostrzeżenie o niskim poziomie oleju, tylko uszkodzenie czujnika poziomu/ciśnienia oleju.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 03 paź 2014, 21:10

w podstawie filtra był wymieniony bo od przekręcenia zapłonu było 120*C w misce nie ruszany
jak odpinam czujnik ciśnienia oleju na filtrze to od razu wywala mi wielki błąd na dużym wyświetlaczu czyli mógł paść ten w misce

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 paź 2014, 21:17

To chyba nie pomogę bo tego układu się w życiu nie dotykałem. A teraz dobrze pokazuje temperaturę? Czy po odłączeniu znika?
Chyba miałeś jakiegoś starego ADR sprzed 1997 roku ze sterownikiem na 4 kostki, więc pewnie nie masz czujnika w misce.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 04 paź 2014, 10:47

adr jest 1 1999 tylko wiązka z 1996 teraz wskazań czujnika temp nie mam wcale

tadeuszm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 01 maja 2011, 23:08

Post autor: tadeuszm » 04 paź 2014, 19:24

Jeżeli masz licznik z A4 B5 po drugim lifcie białe podświetlenie ) , to musisz dać czujnik w miskę bo inaczej będzie wyświetlał sensor oleju , albo zamontuj emulator oleju aby oszukać licznik , w tych zegarach jest przetwarzanie cyfrowe sygnału z czujnika poziomu i temperatury oleju , ewentualnie możesz przełożyć wskażnik temperatury oleju z licznika po I lifcie ,( czerwone podświetlenie) i dać czujnik temperatury w obudowę filtra oleju tak jak było ADR . pozdrawiam Tadeusz.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 15 paź 2014, 10:35

AudiMet Rzeszów
Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 paź 2014, 10:41

jacek199315, ładne autko ładne :mrgreen: pooglądałem se tylko jakoś na właściciela się nie natknąłem :-/

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 15 paź 2014, 21:03

PieterB pisze:tylko jakoś na właściciela się nie natknąłem
brałem udział w konkurencjach :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl