1.9TDI 1z ] Po wymianie wtrysków nie da sie odpalic
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Dokładnie i od razu kompresje Myślę że w tym tygodniu już to sprawdzę na razie parę rzeczy wyeliminowałem.
[ Dodano: 2014-10-06, 19:34 ]
Jeszcze że tak zapytam skoro uruchomił się na tych 205 i jeździłem przez 2 godz i następny dzień z rana odpalił ale po dłuższym kręceniu.
I wtrysk sterujący ma 96 Ohm to jest możliwość że przez te wtryski nie odpala ?
[ Dodano: 2014-10-06, 19:34 ]
Jeszcze że tak zapytam skoro uruchomił się na tych 205 i jeździłem przez 2 godz i następny dzień z rana odpalił ale po dłuższym kręceniu.
I wtrysk sterujący ma 96 Ohm to jest możliwość że przez te wtryski nie odpala ?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Naturalnie znowu śrubokrętem będę tam czyścił
[ Dodano: 2014-10-12, 23:09 ]
Ok silnik już odpala okazał się winowajcą rozrząd przestawiony o 4 ząbki.
Teraz pytanie co może być winą beznadziejnego odpalania ? Przekręcam kluczyk słychać jak rozrusznik mocno kręci silnikiem coraz mocniej coraz mocniej i odpala ?
Mechanik mówił że nie ustawiał tego wszystkiego za pomocą komputera.
Tak się zastanawiam bo mówił też że nastawnik sprawdzał był ok i włożył na oko i czy to jest możlwością że tak długo odpala ? Zbyt mała dawka ? Teraz jak mam gaz w podłodze to lekki biały bąk jest i zbiera się jak typowa 110KM. Marnie jak na program 1.2 Bara i wtryskach 205 i nastawniku nie dłubniętym HDK 248
[ Dodano: 2014-10-12, 23:12 ]
I samochód identycznie odpala nie ważne czy jest zimny czy ciepły silnik
[ Dodano: 2014-10-13, 19:36 ]
Jeszcze jedna sprawa. Po mieście jeżdżąc komputer pokazuje mi około 9L spalania na 100... A przedtem góra 7L nawet przy butowaniu a teraz przy spokojnej jeździe 9 ...
[ Dodano: 2014-10-12, 23:09 ]
Ok silnik już odpala okazał się winowajcą rozrząd przestawiony o 4 ząbki.
Teraz pytanie co może być winą beznadziejnego odpalania ? Przekręcam kluczyk słychać jak rozrusznik mocno kręci silnikiem coraz mocniej coraz mocniej i odpala ?
Mechanik mówił że nie ustawiał tego wszystkiego za pomocą komputera.
Tak się zastanawiam bo mówił też że nastawnik sprawdzał był ok i włożył na oko i czy to jest możlwością że tak długo odpala ? Zbyt mała dawka ? Teraz jak mam gaz w podłodze to lekki biały bąk jest i zbiera się jak typowa 110KM. Marnie jak na program 1.2 Bara i wtryskach 205 i nastawniku nie dłubniętym HDK 248
[ Dodano: 2014-10-12, 23:12 ]
I samochód identycznie odpala nie ważne czy jest zimny czy ciepły silnik
[ Dodano: 2014-10-13, 19:36 ]
Jeszcze jedna sprawa. Po mieście jeżdżąc komputer pokazuje mi około 9L spalania na 100... A przedtem góra 7L nawet przy butowaniu a teraz przy spokojnej jeździe 9 ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak to co :?: :roll: to <ok>KLICHO pisze:Teraz pytanie co może być winą beznadziejnego odpalania ?
KLICHO pisze:Mechanik mówił że nie ustawiał tego wszystkiego za pomocą komputera.
Na oko to ja se mogę nastawnik ustawić bo robiłem to dziesiątki ,jak nie setki razy i mam je na tyle wprawne, że zgrubsza będzie dawka ok. i będzie dobrze odpalał ...a nie On :roll: Podepnij vaga ,ustaw dawkę i kąt wtrysku ,bo na pewno ani jedno ani drugie,nie jest jak nalezy :roll:KLICHO pisze:mówił też że nastawnik sprawdzał był ok i włożył na oko
Chyba na pompie wtryskowej ...na wałku rozrzadu ,przy przestawieniu o trzy zęby ,zawory dostają tłokami i po zawodach o dwa zęby moze być przestawiony bezkarnie i jeszcze nic się nie gnie ,choć czuć że tłok już liże zawórKLICHO pisze:Ok silnik już odpala okazał się winowajcą rozrząd przestawiony o 4 ząbki.
[ Dodano: 2014-10-13, 19:41 ]
To świadczy tylko o tym o czym juz pisałem :roll: dawka nie ustawiona jak należyKLICHO pisze:Jeszcze jedna sprawa. Po mieście jeżdżąc komputer pokazuje mi około 9L spalania na 100... A przedtem góra 7L nawet przy butowaniu a teraz przy spokojnej jeździe 9 ...
Możliwe bo mówił że na pompie też był przestawiony i chyba o to chodziło że było przestawione o 4 ząbki.
Ale od czego mogło się stać sprawdzałem klin i jest wporządku nie gibie kołem.
No to te 2 rzeczy na pewno do sprawdzenia. No muł straszny gorzej nawet się wydajnie od 110KM a śmigał aż miło na każdym biegu
Ale od czego mogło się stać sprawdzałem klin i jest wporządku nie gibie kołem.
No to te 2 rzeczy na pewno do sprawdzenia. No muł straszny gorzej nawet się wydajnie od 110KM a śmigał aż miło na każdym biegu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przyczyną może być stary zmeczony i rozciągniety pasek ,albo nie w tą stronę napięty napinacz ...ewentualnie jedno i drugie ....co co jakiś czas, zdarza mi się widzieć :roll: Prawidłowo napinacz napinamy w prawo ,czyli zgodnie z ruchem wskazówek zegara ,napinamy do momentu pokrycia się znaków na napinaczu.Przy "napięciu "go w drugą stronę , odkręcamy spręzynę i pasek robi się luzniejszyKLICHO pisze: bo mówił że na pompie też był przestawiony i chyba o to chodziło że było przestawione o 4 ząbki.
Ale od czego mogło się stać sprawdzałem klin i jest wporządku nie gibie kołem.