Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

1.9TDI 1z ] Po wymianie wtrysków nie da sie odpalic

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 06 paź 2014, 00:07

Jeszcze znajomy porzucił mi pomysł aby sprawdzić czujnik położenia wału tylko pytanie jeśli by był błąd to powinien wyskoczyć w komputerze prawda ? Bo jak podłączałem to żadnego nie było

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 06 paź 2014, 00:26

dokladnie powinien byc blad jak jest martwy

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 06 paź 2014, 00:38

Jeszcze jedno przychodzi mi na myśl jeśli wtrysk się zatnie i nie poda paliwa to też jest możliwosć nie uruchomienia samochodu ?

[ Dodano: 2014-10-06, 00:38 ]
Bo jak wymieniłem wtryski te z AFN i odpaliłem słychać było 2 razy taki grzechot

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 06 paź 2014, 00:39

to podmien na stare i zobacz

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 06 paź 2014, 00:43

I tak zrobie :) Ale to już jutro może właśnie tu tkwi problem że coś nie tak z nimi i przez to samochód nie odpala

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 06 paź 2014, 00:52

tak ale wtryski jak byly ni chalo to sie nie naprawiaja same by potem nastepnie popsuc nagle zlosliwie.

Konkretnie wyjeles wtryski i pyla przy prubie krecenia.
Wiec, albo zly momet wtrysku albo zle cisnienie w cylindrze, tak czy siak rozrzad do sprawdzenia na poczatek

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 06 paź 2014, 00:58

Dokładnie i od razu kompresje :) Myślę że w tym tygodniu już to sprawdzę na razie parę rzeczy wyeliminowałem.

[ Dodano: 2014-10-06, 19:34 ]
Jeszcze że tak zapytam skoro uruchomił się na tych 205 i jeździłem przez 2 godz i następny dzień z rana odpalił ale po dłuższym kręceniu.

I wtrysk sterujący ma 96 Ohm to jest możliwość że przez te wtryski nie odpala ?

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 06 paź 2014, 22:10

czlowieku sory, ale szybciej je podmienic spowrotem niz uruchomic kompa i napiac posta :evil:

Wszystko jest mozliwe, wruzkami nie jestesmy....

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 06 paź 2014, 22:23

To jutro z rana to zrobie szybkie pytanie czy jak nie mam klucza dynamometrycznego do śrub w łapach bo tam trzeba przykręcić momentem 20nm a nie mam go i dokręce na oko stanie się coś ?

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 06 paź 2014, 22:26

dokrecaj z sila obrotu nadgarstka, tylko poczysc gniazda pod wtryski

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 06 paź 2014, 22:28

Naturalnie znowu śrubokrętem będę tam czyścił :D

[ Dodano: 2014-10-12, 23:09 ]
Ok silnik już odpala okazał się winowajcą rozrząd przestawiony o 4 ząbki.

Teraz pytanie co może być winą beznadziejnego odpalania ? Przekręcam kluczyk słychać jak rozrusznik mocno kręci silnikiem coraz mocniej coraz mocniej i odpala ?

Mechanik mówił że nie ustawiał tego wszystkiego za pomocą komputera.

Tak się zastanawiam bo mówił też że nastawnik sprawdzał był ok i włożył na oko i czy to jest możlwością że tak długo odpala ? Zbyt mała dawka ? Teraz jak mam gaz w podłodze to lekki biały bąk jest i zbiera się jak typowa 110KM. Marnie jak na program 1.2 Bara i wtryskach 205 i nastawniku nie dłubniętym HDK 248

[ Dodano: 2014-10-12, 23:12 ]
I samochód identycznie odpala nie ważne czy jest zimny czy ciepły silnik

[ Dodano: 2014-10-13, 19:36 ]
Jeszcze jedna sprawa. Po mieście jeżdżąc komputer pokazuje mi około 9L spalania na 100... A przedtem góra 7L nawet przy butowaniu a teraz przy spokojnej jeździe 9 ...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 paź 2014, 19:36

KLICHO pisze:Teraz pytanie co może być winą beznadziejnego odpalania ?
Jak to co :?: :roll: to <ok>
KLICHO pisze:Mechanik mówił że nie ustawiał tego wszystkiego za pomocą komputera.
KLICHO pisze:mówił też że nastawnik sprawdzał był ok i włożył na oko
Na oko to ja se mogę nastawnik ustawić ;-) bo robiłem to dziesiątki ,jak nie setki razy i mam je na tyle wprawne, że zgrubsza będzie dawka ok. i będzie dobrze odpalał ...a nie On :roll: Podepnij vaga ,ustaw dawkę i kąt wtrysku ,bo na pewno ani jedno ani drugie,nie jest jak nalezy :roll:
KLICHO pisze:Ok silnik już odpala okazał się winowajcą rozrząd przestawiony o 4 ząbki.
Chyba na pompie wtryskowej ...na wałku rozrzadu ,przy przestawieniu o trzy zęby ,zawory dostają tłokami i po zawodach :-P o dwa zęby moze być przestawiony bezkarnie i jeszcze nic się nie gnie ,choć czuć że tłok już liże zawór :-P

[ Dodano: 2014-10-13, 19:41 ]
KLICHO pisze:Jeszcze jedna sprawa. Po mieście jeżdżąc komputer pokazuje mi około 9L spalania na 100... A przedtem góra 7L nawet przy butowaniu a teraz przy spokojnej jeździe 9 ...
To świadczy tylko o tym o czym juz pisałem :roll: dawka nie ustawiona jak należy

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 13 paź 2014, 19:55

Możliwe bo mówił że na pompie też był przestawiony i chyba o to chodziło że było przestawione o 4 ząbki.

Ale od czego mogło się stać sprawdzałem klin i jest wporządku nie gibie kołem.

No to te 2 rzeczy na pewno do sprawdzenia. No muł straszny gorzej nawet się wydajnie od 110KM a śmigał aż miło na każdym biegu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 paź 2014, 20:07

KLICHO pisze: bo mówił że na pompie też był przestawiony i chyba o to chodziło że było przestawione o 4 ząbki.

Ale od czego mogło się stać sprawdzałem klin i jest wporządku nie gibie kołem.
Przyczyną może być stary zmeczony i rozciągniety pasek ,albo nie w tą stronę napięty napinacz ...ewentualnie jedno i drugie ....co co jakiś czas, zdarza mi się widzieć :roll: Prawidłowo napinacz napinamy w prawo ,czyli zgodnie z ruchem wskazówek zegara ,napinamy do momentu pokrycia się znaków na napinaczu.Przy "napięciu "go w drugą stronę , odkręcamy spręzynę i pasek robi się luzniejszy

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 13 paź 2014, 20:25

Pasek nówka z contitech reszta napinacze i rolki z INA.

[ Dodano: 2014-10-13, 20:41 ]
Możliwe że źle napiął :D No nic to co mówiłeś na pewno do sprawdzenia i wyrególowania :) Dam odpowiedź co i jak jak sprawdzę i poprawie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl