[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
Ta czerwona kreska to nie jest mój silnik, to jest czyjeś z sieci, pokazałem ci tylko mapę... a więc jest lepsza bo...
Garet przy 1 barze kończy swoją szczątkową wydajność na ok 14 lbs....
przyu 1.2 bara garet kończy się na 13 lbs
K03
1 bara ciągnie w swojej szczątkowej wydajności do ok18lbs, licz każde 0.02 jak 2.9
1.2 bara ciągnie do około 16 lbs....
Zaś garet jest lepszy w wysokich partiach obrotów (1.5 bara.. ale tyle nikt nie dmucha a i tak skala konczy się na ok 12lbs), i ma na wyższych cisnieniach lepszy surge line, ale to nie ma żadnego znaczenia.... na k03 surge mieć nie będziesz, u mnie na moim 1.9 po prostu te turbo się sprawuje b. dobrze.
Wstaje też szybciej, 1 bar wychodzi na przecięciu 4lbs, garret 5lbs.
Garet przy 1 barze kończy swoją szczątkową wydajność na ok 14 lbs....
przyu 1.2 bara garet kończy się na 13 lbs
K03
1 bara ciągnie w swojej szczątkowej wydajności do ok18lbs, licz każde 0.02 jak 2.9
1.2 bara ciągnie do około 16 lbs....
Zaś garet jest lepszy w wysokich partiach obrotów (1.5 bara.. ale tyle nikt nie dmucha a i tak skala konczy się na ok 12lbs), i ma na wyższych cisnieniach lepszy surge line, ale to nie ma żadnego znaczenia.... na k03 surge mieć nie będziesz, u mnie na moim 1.9 po prostu te turbo się sprawuje b. dobrze.
Wstaje też szybciej, 1 bar wychodzi na przecięciu 4lbs, garret 5lbs.
z tym uważaj bo marcin robi wykresy na 3 cim biegu...brabus124 pisze:A patrzę na ostatni wykres Marcina to rzeczywiście te turbo chyba nie chce wstać skoro max. Nm jest przy 3.200obr. :->
szopenn, Aha, bo na początku nie zrozumiałem tego przelicznika No więc, ładna sprężarka I tak jak pisałeś, dać koło kompresji od 2072 i powinno też fajnie chodzić. Ale czy nie trzeba nic przerabiać żeby taką zamontować do Tdi ? Z tego co kojarzę to połączenie z kolektorem jest takie jak w t15 i DP też taki sam. Chyba że się mylę
[ Dodano: 2014-10-08, 18:17 ]
http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-428/Turbo/Detail
Gotowa hybryda :mrgreen: Piszą że niby powinna wystarczyć do 165KM
[ Dodano: 2014-10-08, 18:17 ]
http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-428/Turbo/Detail
Gotowa hybryda :mrgreen: Piszą że niby powinna wystarczyć do 165KM
K03 jest identyczna jak T15, są zupełnie wymienne... o K3/4 ja już Tobie o tutaj pisałem.... zaś w w rzeczywistości nie jest tak różowo bo...
Tu masz zysk po założeniu kompresora od k4 do k3... I trudno mi powiedzieć czy ten 11 łopatkowy mały wirnik wytrzyma 165koni jak goście piszą, pogmeraj może znajdziesz wykres.
choć... z T15 130ps jest możliwe ale tam właśnie te 10 łopatek a nie 11... Warto poczekać na wynik z mojej T2.... coś to będzie mówić... jutro marcin odbiera turbo..
Tu masz zysk po założeniu kompresora od k4 do k3... I trudno mi powiedzieć czy ten 11 łopatkowy mały wirnik wytrzyma 165koni jak goście piszą, pogmeraj może znajdziesz wykres.
choć... z T15 130ps jest możliwe ale tam właśnie te 10 łopatek a nie 11... Warto poczekać na wynik z mojej T2.... coś to będzie mówić... jutro marcin odbiera turbo..
Jeśli chodzi o moc max, to na T15 widziałem najwięcej 142KM Jeśli ori. K03 jest lepsze to może dałoby się osiągnąć 150KM, przy większym i wydajniejszym kompresorze... może i sięgnie 165KM, nie zapominaj że pomimo 11łopatek jest to większy wirnik niż w T15szopenn pisze:choć... z T15 130ps jest możliwe ale tam właśnie te 10 łopatek a nie 11
[ Dodano: 2014-10-08, 20:14 ]
[ Dodano: 2014-10-08, 20:15 ]
http://www.capa.com.au/turbo_garrett.htm
Coś takiego znalazłem
jaki znowu większy...brabus124 pisze:nie zapominaj że pomimo 11łopatek jest to większy wirnik niż w T15
http://techline.net.pl/pl/kategorie/wir ... zarki,7459
Ta mapa to jakaś ściema... mapy masz na stronie gareta to co szukać u osób trzecich?
Widzę testy będą tuż tuż :mrgreen:
Ja po założeniu miałem teki problem że hybryda mi biła tylko 1.1Bar
Więc naciągnęłem sztangę o 3 pełne obroty, żeby założyć cięgno WG to muszę naciągnąć je tak z 3mm, teraz już jest lepiej bo bije 1,3-1.4Bar, ale to na odpiętym N75, więc i tak za mało bije, się zastanawiam czy jeszcze nie naciągnąć tej sztangi.
Ja po założeniu miałem teki problem że hybryda mi biła tylko 1.1Bar
Więc naciągnęłem sztangę o 3 pełne obroty, żeby założyć cięgno WG to muszę naciągnąć je tak z 3mm, teraz już jest lepiej bo bije 1,3-1.4Bar, ale to na odpiętym N75, więc i tak za mało bije, się zastanawiam czy jeszcze nie naciągnąć tej sztangi.
n75 albo mbc jest obowiązkowe... najlepiej jeśli do swojej hybrydy założysz wg z t15, i będziesz sterował N75Więc naciągnęłem sztangę o 3 pełne obroty, żeby założyć cięgno WG to muszę naciągnąć je tak z 3mm, teraz już jest lepiej bo bije 1,3-1.4Bar, ale to na odpiętym N75, więc i tak za mało bije, się zastanawiam czy jeszcze nie naciągnąć tej sztangi.