Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 07 paź 2014, 22:42

szopenn, Mi nie wygląda żeby było lepsze od T15, chyba że ślepy jestem

[ Dodano: 2014-10-07, 22:46 ]
A patrzę na ostatni wykres Marcina to rzeczywiście te turbo chyba nie chce wstać skoro max. Nm jest przy 3.200obr. :->

szopenn

Post autor: szopenn » 07 paź 2014, 22:49

Ta czerwona kreska to nie jest mój silnik, to jest czyjeś z sieci, pokazałem ci tylko mapę... a więc jest lepsza bo...

Garet przy 1 barze kończy swoją szczątkową wydajność na ok 14 lbs....
przyu 1.2 bara garet kończy się na 13 lbs

K03
1 bara ciągnie w swojej szczątkowej wydajności do ok18lbs, licz każde 0.02 jak 2.9
1.2 bara ciągnie do około 16 lbs....


Zaś garet jest lepszy w wysokich partiach obrotów (1.5 bara.. ale tyle nikt nie dmucha a i tak skala konczy się na ok 12lbs), i ma na wyższych cisnieniach lepszy surge line, ale to nie ma żadnego znaczenia.... na k03 surge mieć nie będziesz, u mnie na moim 1.9 po prostu te turbo się sprawuje b. dobrze.

Wstaje też szybciej, 1 bar wychodzi na przecięciu 4lbs, garret 5lbs.
brabus124 pisze:A patrzę na ostatni wykres Marcina to rzeczywiście te turbo chyba nie chce wstać skoro max. Nm jest przy 3.200obr. :->
z tym uważaj bo marcin robi wykresy na 3 cim biegu...

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 08 paź 2014, 17:27

szopenn, Aha, bo na początku nie zrozumiałem tego przelicznika :-P No więc, ładna sprężarka ;-) I tak jak pisałeś, dać koło kompresji od 2072 i powinno też fajnie chodzić. Ale czy nie trzeba nic przerabiać żeby taką zamontować do Tdi ? Z tego co kojarzę to połączenie z kolektorem jest takie jak w t15 i DP też taki sam. Chyba że się mylę

[ Dodano: 2014-10-08, 18:17 ]
http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-428/Turbo/Detail

Gotowa hybryda :mrgreen: Piszą że niby powinna wystarczyć do 165KM ;-)

szopenn

Post autor: szopenn » 08 paź 2014, 19:31

K03 jest identyczna jak T15, są zupełnie wymienne... o K3/4 ja już Tobie o tutaj pisałem.... zaś w w rzeczywistości nie jest tak różowo bo...

Obrazek

Tu masz zysk po założeniu kompresora od k4 do k3... I trudno mi powiedzieć czy ten 11 łopatkowy mały wirnik wytrzyma 165koni jak goście piszą, pogmeraj może znajdziesz wykres.

choć... z T15 130ps jest możliwe ale tam właśnie te 10 łopatek a nie 11... Warto poczekać na wynik z mojej T2.... coś to będzie mówić... jutro marcin odbiera turbo..

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 08 paź 2014, 19:58

szopenn pisze:choć... z T15 130ps jest możliwe ale tam właśnie te 10 łopatek a nie 11
Jeśli chodzi o moc max, to na T15 widziałem najwięcej 142KM Jeśli ori. K03 jest lepsze to może dałoby się osiągnąć 150KM, przy większym i wydajniejszym kompresorze... może i sięgnie 165KM, nie zapominaj że pomimo 11łopatek jest to większy wirnik niż w T15 ;-)

[ Dodano: 2014-10-08, 20:14 ]
Obrazek

[ Dodano: 2014-10-08, 20:15 ]
http://www.capa.com.au/turbo_garrett.htm

Coś takiego znalazłem

szopenn

Post autor: szopenn » 08 paź 2014, 20:46

brabus124 pisze:nie zapominaj że pomimo 11łopatek jest to większy wirnik niż w T15
jaki znowu większy...
http://techline.net.pl/pl/kategorie/wir ... zarki,7459

Ta mapa to jakaś ściema... mapy masz na stronie gareta to co szukać u osób trzecich?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 08 paź 2014, 20:54

szopenn,

T15 IN- 42mm K03- 45mm
T15 Ex- 32mm K03- 33,5mm

Większy ;-)

szopenn

Post autor: szopenn » 08 paź 2014, 20:59

T15 ma 10 łopatek.... ko3 ma 11.... wcale nie większy, podejrzewam że bardziej restrykcyjny, 32 a 33 to żadna różnica... dzięki temu k03 lepiej wstaje, ale tam mniejsza o większość... nawet mi się nie chce nad tym zastanawiać...

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 08 paź 2014, 21:10

Jak by nie było.. czekam na wyniki hybrydy ;-)
Coś się rozjaśni.

szopenn

Post autor: szopenn » 09 paź 2014, 16:53

Turbo odebrane, na razie fotki porównawcze. Zaś pewnie dzisiaj juz wieczorem będą testy;)

K24 vs hybryda vs TD04 11g

Obrazek

Obrazek

Obrazek

___________________________________________

Obrazek

Obrazek

Obrazek

__________________________________________

Obrazek

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 09 paź 2014, 20:44

W sumie, może źle wcześniej napisałem, myślę że jednak będzie to lepiej chodzić niż Td04 ;-)

[ Dodano: 2014-10-09, 20:50 ]
W hybrydzie jednak jest spory kompresor, więc na wyższych rpm. powinno lepiej to chodzić ;-)

szopenn

Post autor: szopenn » 09 paź 2014, 21:44


Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 09 paź 2014, 21:58

Widzę testy będą tuż tuż :mrgreen:

Ja po założeniu miałem teki problem że hybryda mi biła tylko 1.1Bar
Więc naciągnęłem sztangę o 3 pełne obroty, żeby założyć cięgno WG to muszę naciągnąć je tak z 3mm, teraz już jest lepiej bo bije 1,3-1.4Bar, ale to na odpiętym N75, więc i tak za mało bije, się zastanawiam czy jeszcze nie naciągnąć tej sztangi.

szopenn

Post autor: szopenn » 09 paź 2014, 22:01

Więc naciągnęłem sztangę o 3 pełne obroty, żeby założyć cięgno WG to muszę naciągnąć je tak z 3mm, teraz już jest lepiej bo bije 1,3-1.4Bar, ale to na odpiętym N75, więc i tak za mało bije, się zastanawiam czy jeszcze nie naciągnąć tej sztangi.
n75 albo mbc jest obowiązkowe... najlepiej jeśli do swojej hybrydy założysz wg z t15, i będziesz sterował N75

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 09 paź 2014, 22:12

Znaczy N75 mam podłączone do elektroniki ale przewód który wychodzi z zimnej muszli na razie zaślepiłem, nie podłączając do N75 żeby sprawdzić ile pompuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl