przy kupnie zwruc uwage czy koncowka wtrysu nie ma sinych przebarwien, bo jezeli wystepuja to znaczy ze napewno rozkalibrowaneMUNIOR pisze:niestety wiekszosc sprzedawanych wtryskow,daleka jest od idealu
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
- bartek18150
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 846
 - Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
 - Imię: Dawid
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
 - Kontakt:
 
Wymieniłem tylko wtrysk sterujący bo trafiłem po taniości. Poprawa w dynamice jest ale jednak dalej brakuje mocy. Prawie nie słychać turbiny. Wrzucam logi: LOG011 [1]  LOG003 [2]  LOG011 [3]
			
			
									
									
						- bartek18150
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 846
 - Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
 - Imię: Dawid
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
 - Kontakt:
 
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Ano wlasniebartek18150 pisze:doladowania brak mozna powiedziec
Niekoniecznie to wina przeplywki ,i szczerze mowiąc ,to w ten sposob uszkodzonej ,żeby pokazywala max przeplyw ,bez odpowiedniego ssania turbiny ,jeszcze nie spotkałem .Nawet gdyby byla "na diodzie " to by pokazywala caly czas 847 ,a ta cos jednak mierzy ...Jak mu w miare dobrze sie zbiera ,to wiecej niz pewne ,ze doladowanie w rzeczywistosci prawdopodobnie jest jak nalezy ....tyle ze komp go nie "widzi "bartek18150 pisze:A przeplywka bedzie chyba tez do wymiany, pomimo braku doladowanie uzyskuje max przeplyw
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Kamaz pisze:And the winner is MUNIOROczywiście przetopiony/przetarty przewód do mapsensora.
Grzebanie w zasadzie tylko w tych autach przez kilka lat ,i przypadki się powtarzają 8-) liczba awari w tym prostym silniku jest ograniczona i przerabiałem chyba już wszystkie możliwe ,nowych dawno nie miałem :mrgreen:Kamaz pisze:Panie Mariuszu ma Pan ogromną wiedzę
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
Witam, Logi kolegi Andrzeja.
1Z seria i załozone wtryski z afn'a:
Grupa 3 i 4 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_189276.html
Grupa 3 i 4 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_189277.html
Grupa 8 i 11 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_189278.html
Grupa 8 i 11 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_189280.html
Statyczne:
Korekcje: http://vaglog.pl/log_189281.html
BS grupa 0 : http://vaglog.pl/log_189282.html
MB grupa 0 : http://vaglog.pl/log_189283.html
MB grupa 7 : http://vaglog.pl/log_189284.html
Logi robione z moją przepływką, ale widzę że też juz zaniża wartości.
Korekcja na pierwszym wtrysku akceptowalna jeszcze czy juz nie bardzo :?:
			
			
									
									
						1Z seria i załozone wtryski z afn'a:
Grupa 3 i 4 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_189276.html
Grupa 3 i 4 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_189277.html
Grupa 8 i 11 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_189278.html
Grupa 8 i 11 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_189280.html
Statyczne:
Korekcje: http://vaglog.pl/log_189281.html
BS grupa 0 : http://vaglog.pl/log_189282.html
MB grupa 0 : http://vaglog.pl/log_189283.html
MB grupa 7 : http://vaglog.pl/log_189284.html
Logi robione z moją przepływką, ale widzę że też juz zaniża wartości.
Korekcja na pierwszym wtrysku akceptowalna jeszcze czy juz nie bardzo :?:
- Ganimadeus
 - Forum Audi 80

 - Posty: 726
 - Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
 - Lokalizacja: Lublin
 
A są jakieś konkretne niedomagania? 
Twoja przepływka u Ciebie pokazuje max wartość pow 3k? Nie licząc przycięcia.
Kąt wtrysku można przed zimą mu deko zmienić. Bardzo poddymia? Dawkę to ma ładną ustawioną :d Jak nie zauważyłeś jakiś niepokojących oznak co do wtrysków to pal go licho - jeździć dalej z takimi korekcjami. Zawsze można go też wyjąć i sprawdzić na maszynie co i jak żeby się upewnić.
P.S.
Do 4,8k nie ma go co kręcić
			
			
									
									
						Twoja przepływka u Ciebie pokazuje max wartość pow 3k? Nie licząc przycięcia.
Kąt wtrysku można przed zimą mu deko zmienić. Bardzo poddymia? Dawkę to ma ładną ustawioną :d Jak nie zauważyłeś jakiś niepokojących oznak co do wtrysków to pal go licho - jeździć dalej z takimi korekcjami. Zawsze można go też wyjąć i sprawdzić na maszynie co i jak żeby się upewnić.
P.S.
Do 4,8k nie ma go co kręcić
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
Kąt zmieniłem potem na około 53, dymu nie ma, to nie ruszałem dawki, w późniejszym czasie jest plan by tam wpadł komp z wirusem, ale jest jeszcze potrzebna tam przepływka sprawna bo też u Andrzeja zaniża, więc założyłem swoją, ale widząć w 3 grupie nawet do 3 tyś nie dochodzi. Obecnie dolany jest olej 2T do ropy, pozniej jak wyjezdzi te paliwo i zaleje znow to doleje środka do czyszczenia układu, może coś tam poprawi sie trochę korekcja na pierwszym.
			
			
									
									
						- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Akceptowalne to z zerem z przoduKrzysiek 84 pisze:Korekcja na pierwszym wtrysku akceptowalna jeszcze czy juz nie bardzo
					Ostatnio zmieniony 12 paź 2014, 14:28 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									
						- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
Wtryski były troche zastane i cykały głośno po montażu, ale dziś jak słyszałem prace silnika to było ok.
Ogolnie najbardziej chodziło o korekcje, ale że kolega tyle jechał na vag'a to zrobilismy logi takie dłuższe niż do 4 tyś, droga prosta, asfalt nowy <ok> :mrgreen:
[ Dodano: 2014-10-12, 14:28 ]
Rozpuszczalnik mam w domu to zrobię płukanke w tygodniu dla przepływki <ok>
			
			
									
									
						Ogolnie najbardziej chodziło o korekcje, ale że kolega tyle jechał na vag'a to zrobilismy logi takie dłuższe niż do 4 tyś, droga prosta, asfalt nowy <ok> :mrgreen:
[ Dodano: 2014-10-12, 14:28 ]
Rozpuszczalnik mam w domu to zrobię płukanke w tygodniu dla przepływki <ok>
- andrzejsz23
 - Forum Audi 80

 - Posty: 700
 - Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
 - Imię: Andrzej
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
 - Kontakt:
 
Dzięki Krzysiek za zrobienie logów 
			
			
									
									
						Czyli co mam z tymi wtryskami zrobić? Bo kupiłem je tydzień temu i nie wiem czy je zostawić i jeździć dalej czy zwrócić. Za egr na pewno się wezmę i go zaślepię ale póki co mam nowy problem na głowie bo dziś po zdjęciu osłony rozrządu się przeraziłem stanem paska rozrządu. Jest poszarpany bo go rolka tnie, a winowajcą jest pompa wtryskowa bo to na niej ściąga pasek i muszę ją oddać do tulejowania, także szykuje się nie oczekiwany wydatek. Dobrze że w porę zajrzałem pod osłonę bo mogło się to skończyć tragicznie.MUNIOR pisze:Akceptowalne to z zerem z przodu Choć z "jedynkami " tez nie ma katastrofy ...ważne zeby były podobne na wszytskich wtryskach ...jak jeden wtrysk odstaje od reszty ,to nie jest dobrze ,bo zwykle zaczyna "kolibać " silnikiem
							








