przy kupnie zwruc uwage czy koncowka wtrysu nie ma sinych przebarwien, bo jezeli wystepuja to znaczy ze napewno rozkalibrowaneMUNIOR pisze:niestety wiekszosc sprzedawanych wtryskow,daleka jest od idealu
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Wymieniłem tylko wtrysk sterujący bo trafiłem po taniości. Poprawa w dynamice jest ale jednak dalej brakuje mocy. Prawie nie słychać turbiny. Wrzucam logi: LOG011 [1] LOG003 [2] LOG011 [3]
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ano wlasniebartek18150 pisze:doladowania brak mozna powiedziec
Niekoniecznie to wina przeplywki ,i szczerze mowiąc ,to w ten sposob uszkodzonej ,żeby pokazywala max przeplyw ,bez odpowiedniego ssania turbiny ,jeszcze nie spotkałem .Nawet gdyby byla "na diodzie " to by pokazywala caly czas 847 ,a ta cos jednak mierzy ...Jak mu w miare dobrze sie zbiera ,to wiecej niz pewne ,ze doladowanie w rzeczywistosci prawdopodobnie jest jak nalezy ....tyle ze komp go nie "widzi " Zdarzylo mi sie ze dwa takie przypadki .Przy tak niskim doladowaniu jak to "widzi" teraz komp ,praktycznie powinien byc mocno zamulony ....prawdopodobnie wiec ma nieszczelny wezyk do mapsensora w kompie ,zwykle jest przetarty pod aku ,czasem wezyk rozlazi sie tez w samym kompie ,jak dostanie sie tam olej z dolotu .Pomiar fizycznego cisnienia w dolocie manometrem ,i wszystko bedzie jasne 8-)bartek18150 pisze:A przeplywka bedzie chyba tez do wymiany, pomimo braku doladowanie uzyskuje max przeplyw
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Kamaz pisze:And the winner is MUNIOR Oczywiście przetopiony/przetarty przewód do mapsensora.
Grzebanie w zasadzie tylko w tych autach przez kilka lat ,i przypadki się powtarzają 8-) liczba awari w tym prostym silniku jest ograniczona i przerabiałem chyba już wszystkie możliwe ,nowych dawno nie miałem :mrgreen:Kamaz pisze:Panie Mariuszu ma Pan ogromną wiedzę
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Witam, Logi kolegi Andrzeja.
1Z seria i załozone wtryski z afn'a:
Grupa 3 i 4 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_189276.html
Grupa 3 i 4 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_189277.html
Grupa 8 i 11 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_189278.html
Grupa 8 i 11 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_189280.html
Statyczne:
Korekcje: http://vaglog.pl/log_189281.html
BS grupa 0 : http://vaglog.pl/log_189282.html
MB grupa 0 : http://vaglog.pl/log_189283.html
MB grupa 7 : http://vaglog.pl/log_189284.html
Logi robione z moją przepływką, ale widzę że też juz zaniża wartości.
Korekcja na pierwszym wtrysku akceptowalna jeszcze czy juz nie bardzo :?:
1Z seria i załozone wtryski z afn'a:
Grupa 3 i 4 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_189276.html
Grupa 3 i 4 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_189277.html
Grupa 8 i 11 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_189278.html
Grupa 8 i 11 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_189280.html
Statyczne:
Korekcje: http://vaglog.pl/log_189281.html
BS grupa 0 : http://vaglog.pl/log_189282.html
MB grupa 0 : http://vaglog.pl/log_189283.html
MB grupa 7 : http://vaglog.pl/log_189284.html
Logi robione z moją przepływką, ale widzę że też juz zaniża wartości.
Korekcja na pierwszym wtrysku akceptowalna jeszcze czy juz nie bardzo :?:
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
A są jakieś konkretne niedomagania?
Twoja przepływka u Ciebie pokazuje max wartość pow 3k? Nie licząc przycięcia.
Kąt wtrysku można przed zimą mu deko zmienić. Bardzo poddymia? Dawkę to ma ładną ustawioną :d Jak nie zauważyłeś jakiś niepokojących oznak co do wtrysków to pal go licho - jeździć dalej z takimi korekcjami. Zawsze można go też wyjąć i sprawdzić na maszynie co i jak żeby się upewnić.
P.S.
Do 4,8k nie ma go co kręcić
Twoja przepływka u Ciebie pokazuje max wartość pow 3k? Nie licząc przycięcia.
Kąt wtrysku można przed zimą mu deko zmienić. Bardzo poddymia? Dawkę to ma ładną ustawioną :d Jak nie zauważyłeś jakiś niepokojących oznak co do wtrysków to pal go licho - jeździć dalej z takimi korekcjami. Zawsze można go też wyjąć i sprawdzić na maszynie co i jak żeby się upewnić.
P.S.
Do 4,8k nie ma go co kręcić
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Kąt zmieniłem potem na około 53, dymu nie ma, to nie ruszałem dawki, w późniejszym czasie jest plan by tam wpadł komp z wirusem, ale jest jeszcze potrzebna tam przepływka sprawna bo też u Andrzeja zaniża, więc założyłem swoją, ale widząć w 3 grupie nawet do 3 tyś nie dochodzi. Obecnie dolany jest olej 2T do ropy, pozniej jak wyjezdzi te paliwo i zaleje znow to doleje środka do czyszczenia układu, może coś tam poprawi sie trochę korekcja na pierwszym.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Akceptowalne to z zerem z przodu Choć z "jedynkami " tez nie ma katastrofy ...ważne zeby były podobne na wszytskich wtryskach ...jak jeden wtrysk odstaje od reszty ,to nie jest dobrze ,bo zwykle zaczyna "kolibać " silnikiem :roll: Przepływka o ile pamiętam ,to u ciebie pokazywała dobrze ,czyli " wartosć 847 utrzymywała do ok.3,5 tys obr ...bo tu ewidentnie zaczyna przycinać zbyt wcześnie ,i nie jest to wina zbyt słabego "zasysania " przez turbinę ,bo doładowanie jest ok. Więc najprawdopodobniej ,coś tu gdzieś nie jest szczelne .Proponuję zaślepić EGR w odpowiednim miejscu ,i przynajmniej tą potencjalna przyczynę wyeliminować ...W sumie jak ktoś nie kreci powyżej 3 tys ,to niczego nie zauważy ,bo niedomaganie "wychodzi" się dopiero ok.3 tysKrzysiek 84 pisze:Korekcja na pierwszym wtrysku akceptowalna jeszcze czy juz nie bardzo
Ostatnio zmieniony 12 paź 2014, 14:28 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Wtryski były troche zastane i cykały głośno po montażu, ale dziś jak słyszałem prace silnika to było ok.
Ogolnie najbardziej chodziło o korekcje, ale że kolega tyle jechał na vag'a to zrobilismy logi takie dłuższe niż do 4 tyś, droga prosta, asfalt nowy <ok> :mrgreen:
[ Dodano: 2014-10-12, 14:28 ]
Rozpuszczalnik mam w domu to zrobię płukanke w tygodniu dla przepływki <ok>
Ogolnie najbardziej chodziło o korekcje, ale że kolega tyle jechał na vag'a to zrobilismy logi takie dłuższe niż do 4 tyś, droga prosta, asfalt nowy <ok> :mrgreen:
[ Dodano: 2014-10-12, 14:28 ]
Rozpuszczalnik mam w domu to zrobię płukanke w tygodniu dla przepływki <ok>
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
Dzięki Krzysiek za zrobienie logów
Czyli co mam z tymi wtryskami zrobić? Bo kupiłem je tydzień temu i nie wiem czy je zostawić i jeździć dalej czy zwrócić. Za egr na pewno się wezmę i go zaślepię ale póki co mam nowy problem na głowie bo dziś po zdjęciu osłony rozrządu się przeraziłem stanem paska rozrządu. Jest poszarpany bo go rolka tnie, a winowajcą jest pompa wtryskowa bo to na niej ściąga pasek i muszę ją oddać do tulejowania, także szykuje się nie oczekiwany wydatek. Dobrze że w porę zajrzałem pod osłonę bo mogło się to skończyć tragicznie.MUNIOR pisze:Akceptowalne to z zerem z przodu Choć z "jedynkami " tez nie ma katastrofy ...ważne zeby były podobne na wszytskich wtryskach ...jak jeden wtrysk odstaje od reszty ,to nie jest dobrze ,bo zwykle zaczyna "kolibać " silnikiem