Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
szopenn

Post autor: szopenn » 09 paź 2014, 22:15

Panie ogarniaj programator i mapy, będziesz sobie pisał nowe mapy pod N75.....

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 09 paź 2014, 22:18

Jak ja zielonego pojęcia o tym nie mam :-> Ale miło by było to ogarnąć

szopenn

Post autor: szopenn » 09 paź 2014, 22:21

Nie mam też o tym zielonego pojęcia bo zajmuje się TD, ale jest to do ogarnięcia... sam tego nie ogarniesz, ale pogadasz z jednym drugim, czy z marcinem, i reszt pewnie sam załapiesz.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 09 paź 2014, 22:46

brabus124, Kiedyś o tym myślałem... i na myśleniu się skończyło :lol:
Po prostu nie miałem od kogo zasięgnąć wiedzy ;-) A i nie wiele osób chce się dzielić taką wiedzą. Ten programator to droga sprawa ?

szopenn

Post autor: szopenn » 09 paź 2014, 23:27

nie coś tam jakieś 150 zł, z relacji Marcina wynika ze to baja, jakbyś śrubkami kręcił na mechaniku tylko że robisz to w programie :-)

[ Dodano: 2014-10-10, 16:52 ]

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 10 paź 2014, 18:45

szopenn,
Hehe :-P Na jałowych bardzo podobnie jak ori. T2(TDI) ;-)

szopenn

Post autor: szopenn » 10 paź 2014, 19:34

Pewnie będzie lipa..... ale lepiej niz TD04 to Marcin jest dobrej mysli... ale chyba będzie lipa... :-x

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 10 paź 2014, 21:40

Mi się wydaje że ten wirnik w T2 jest po prostu za duży i za ciężki, skoro zakładając większy kompresor wstaje praktycznie tak samo. Ale to tylko moje przemyślenia.

szopenn

Post autor: szopenn » 10 paź 2014, 21:47

no to tylko moje przypuiszczenia, na razie na jałowym lepiej się buja niż td04... czekam na marcina...

[ Dodano: 2014-10-11, 09:06 ]
No okazało się nawet, że na nowym turbie spadł przepływ na przepływce, przepływ tak niski że nie ma nawet pod niego napisanych dawek... także nauczka dla ciebie... to chyba nie jest tak źle jak na razie mozna byc pozytywnym

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 11 paź 2014, 14:35

szopenn pisze:No okazało się nawet, że na nowym turbie spadł przepływ na przepływce, przepływ tak niski że nie ma nawet pod niego napisanych dawek... także nauczka dla ciebie... to chyba nie jest tak źle jak na razie mozna byc pozytywnym
Ale nie rozumiem czemu to jest aż tak zależne od tego Turbo, w sumie różnica nie jest aż tak duża w kompresorach.

szopenn

Post autor: szopenn » 11 paź 2014, 16:38

no to na TD04 na jałowym pobór powietrza 500mg/stroke, na tym turbie 200mg/stroke, marcin nie ma w ogóle w mapie dawek na 200mg. Podejrzewam że turbo się kręci na jakiejś dawce awaryjnej? nie wiem... ale zaś wiem, że w takim razie musisz zerkać do programu bo zmieniasz turbine i trzeba porobić zmiany w mapie...

On mówi że to turbo na jałowym wstaje lepiej niż T15 na kumpla AHU z programem i 11mm tłoczek, dzisiaj chyba miał pojeździć nie wiem ale z czasem ciężko jak zawsze...

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 11 paź 2014, 20:15

szopenn, Więc powiem Ci że u mnie po zmianie turbo z t15 na T2(TDI) nie było żadnego problemu, więc pewnie był podobny przepływ powietrza- obie turbosprężarki mają podobną wydajność. A teraz na hybrydzie co jakiś czas wpada mi w tryb awaryjny i to najczęściej po tym jak np. hamuje silnikiem, lub jest na biegu jałowym i jak mu wcisnę to tylko 0,5bara pompuje, więc jest tryb aw. muszę go ponownie uruchomić i wtedy jest dobrze.

[ Dodano: 2014-10-11, 21:31 ]
Teraz przejechałem się autem i sprawdziłem też jak wstaje hybryda na jałowych, u mnie trochę szybciej, tak od. 2tys. obr zaczyna już strzałka lecieć, u Marcina tak ok. 2,5tys. obr. Jak przy gazuje mocno to max. 0.8Bar.

szopenn

Post autor: szopenn » 11 paź 2014, 21:53

no to masz lepiej :-D

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 11 paź 2014, 21:59

Hehe, ale mniejsze koło kompresji, nie pamiętam już dokładnie jakie jest u Ciebie od Gt20, ale moje sporo mniejsze

szopenn

Post autor: szopenn » 13 paź 2014, 21:18

trzeba czekac do poniedziałku, gt20... :-)

[ Dodano: 2014-10-13, 13:06 ]
Marcin coś tam testuje, na razie bez grzebania w programie, jest niby lepiej od TD04... ale nadal za wcześnie żeby stwierdzić...

[ Dodano: 2014-10-13, 21:15 ]
Turbo wstaje jak wściekłe, rozwaliłem system tą turbiną, soft dalej nie zmieniany, brakuje dawki bo boost leci na górze w dół na 4 i 5, (marcin ściągał dawke bo TD04 dymiło)



na 3jce max boost 1.3 bara na 2200... pozamiatałem... :mrgreen: , boost rośnie jak szalony!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl