[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
no to tylko moje przypuiszczenia, na razie na jałowym lepiej się buja niż td04... czekam na marcina...
[ Dodano: 2014-10-11, 09:06 ]
No okazało się nawet, że na nowym turbie spadł przepływ na przepływce, przepływ tak niski że nie ma nawet pod niego napisanych dawek... także nauczka dla ciebie... to chyba nie jest tak źle jak na razie mozna byc pozytywnym
[ Dodano: 2014-10-11, 09:06 ]
No okazało się nawet, że na nowym turbie spadł przepływ na przepływce, przepływ tak niski że nie ma nawet pod niego napisanych dawek... także nauczka dla ciebie... to chyba nie jest tak źle jak na razie mozna byc pozytywnym
Ale nie rozumiem czemu to jest aż tak zależne od tego Turbo, w sumie różnica nie jest aż tak duża w kompresorach.szopenn pisze:No okazało się nawet, że na nowym turbie spadł przepływ na przepływce, przepływ tak niski że nie ma nawet pod niego napisanych dawek... także nauczka dla ciebie... to chyba nie jest tak źle jak na razie mozna byc pozytywnym
no to na TD04 na jałowym pobór powietrza 500mg/stroke, na tym turbie 200mg/stroke, marcin nie ma w ogóle w mapie dawek na 200mg. Podejrzewam że turbo się kręci na jakiejś dawce awaryjnej? nie wiem... ale zaś wiem, że w takim razie musisz zerkać do programu bo zmieniasz turbine i trzeba porobić zmiany w mapie...
On mówi że to turbo na jałowym wstaje lepiej niż T15 na kumpla AHU z programem i 11mm tłoczek, dzisiaj chyba miał pojeździć nie wiem ale z czasem ciężko jak zawsze...
On mówi że to turbo na jałowym wstaje lepiej niż T15 na kumpla AHU z programem i 11mm tłoczek, dzisiaj chyba miał pojeździć nie wiem ale z czasem ciężko jak zawsze...
szopenn, Więc powiem Ci że u mnie po zmianie turbo z t15 na T2(TDI) nie było żadnego problemu, więc pewnie był podobny przepływ powietrza- obie turbosprężarki mają podobną wydajność. A teraz na hybrydzie co jakiś czas wpada mi w tryb awaryjny i to najczęściej po tym jak np. hamuje silnikiem, lub jest na biegu jałowym i jak mu wcisnę to tylko 0,5bara pompuje, więc jest tryb aw. muszę go ponownie uruchomić i wtedy jest dobrze.
[ Dodano: 2014-10-11, 21:31 ]
Teraz przejechałem się autem i sprawdziłem też jak wstaje hybryda na jałowych, u mnie trochę szybciej, tak od. 2tys. obr zaczyna już strzałka lecieć, u Marcina tak ok. 2,5tys. obr. Jak przy gazuje mocno to max. 0.8Bar.
[ Dodano: 2014-10-11, 21:31 ]
Teraz przejechałem się autem i sprawdziłem też jak wstaje hybryda na jałowych, u mnie trochę szybciej, tak od. 2tys. obr zaczyna już strzałka lecieć, u Marcina tak ok. 2,5tys. obr. Jak przy gazuje mocno to max. 0.8Bar.
trzeba czekac do poniedziałku, gt20...
[ Dodano: 2014-10-13, 13:06 ]
Marcin coś tam testuje, na razie bez grzebania w programie, jest niby lepiej od TD04... ale nadal za wcześnie żeby stwierdzić...
[ Dodano: 2014-10-13, 21:15 ]
Turbo wstaje jak wściekłe, rozwaliłem system tą turbiną, soft dalej nie zmieniany, brakuje dawki bo boost leci na górze w dół na 4 i 5, (marcin ściągał dawke bo TD04 dymiło)
na 3jce max boost 1.3 bara na 2200... pozamiatałem... :mrgreen: , boost rośnie jak szalony!!
[ Dodano: 2014-10-13, 13:06 ]
Marcin coś tam testuje, na razie bez grzebania w programie, jest niby lepiej od TD04... ale nadal za wcześnie żeby stwierdzić...
[ Dodano: 2014-10-13, 21:15 ]
Turbo wstaje jak wściekłe, rozwaliłem system tą turbiną, soft dalej nie zmieniany, brakuje dawki bo boost leci na górze w dół na 4 i 5, (marcin ściągał dawke bo TD04 dymiło)
na 3jce max boost 1.3 bara na 2200... pozamiatałem... :mrgreen: , boost rośnie jak szalony!!