W opcje wchodzi tylko sterowanie mechaniczne...
Jaki silnik wybrać do remontu TD? czy TDI?
[1.9] Słupek do remontu, jakie decyzje?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
pytanie jest jak najbardziej z sensem tylko ty na nie nie potrafisz odpowiedzieć
ja swoje obecne TD mam ustawione idealnie, jeśli przyjmiemy, że ideałem jest praca fabrycznego sinlika (niektórzy napiszą, że nawet fabryka idealna nie jest, i coś w tym jest)
A to czy ma mTDI większy moment.. no może ma.... 8-) ja to wiem, tylko jakoś tego nie widzę, bo o ile ciepło możesz poczuć i jest to niezaprzeczalne, tak z momentem jest inaczej... wielu czuje, a później się okazuje, że jednak go nie ma....
odpowiedź totalnie bez sensu... więc Ci ją ułatwie
co dokładnie miałeś, jakie masz doświadczenia, jak się zachowywało, na jakich pompach, na jakich wtryskach TD i mTDI, jakie kreski narysowały silniki? Czy wyszły Ci kreski, które utwierdziłyby mnie w przekonaniu, że jednak mTDI nie warto, czy jednak mTDI tak objechał AAZ, że nie warto AAZ robić...
PS. dizla reguluje się pompą, a ciepło pokrętłem od regulacji temperatury <ok>
[ Dodano: 2014-10-18, 09:01 ]
Na całym forum nie znajdzie się ani jedna osoba co dłubała TD ostro, a później mTDI???
ja swoje obecne TD mam ustawione idealnie, jeśli przyjmiemy, że ideałem jest praca fabrycznego sinlika (niektórzy napiszą, że nawet fabryka idealna nie jest, i coś w tym jest)
A to czy ma mTDI większy moment.. no może ma.... 8-) ja to wiem, tylko jakoś tego nie widzę, bo o ile ciepło możesz poczuć i jest to niezaprzeczalne, tak z momentem jest inaczej... wielu czuje, a później się okazuje, że jednak go nie ma....
odpowiedź totalnie bez sensu... więc Ci ją ułatwie
co dokładnie miałeś, jakie masz doświadczenia, jak się zachowywało, na jakich pompach, na jakich wtryskach TD i mTDI, jakie kreski narysowały silniki? Czy wyszły Ci kreski, które utwierdziłyby mnie w przekonaniu, że jednak mTDI nie warto, czy jednak mTDI tak objechał AAZ, że nie warto AAZ robić...
PS. dizla reguluje się pompą, a ciepło pokrętłem od regulacji temperatury <ok>
[ Dodano: 2014-10-18, 09:01 ]
Na całym forum nie znajdzie się ani jedna osoba co dłubała TD ostro, a później mTDI???