Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9] Słupek do remontu, jakie decyzje?

ODPOWIEDZ
szopenn

[1.9] Słupek do remontu, jakie decyzje?

Post autor: szopenn » 10 paź 2014, 09:25

W opcje wchodzi tylko sterowanie mechaniczne...

Jaki silnik wybrać do remontu TD? czy TDI?

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 10 paź 2014, 18:21

Opisz coś wiecej w temacie

szopenn

Post autor: szopenn » 10 paź 2014, 18:42

Opisuje... mam takiego kumpla... brzydko toczy.. i bałagani mi w wątkach <ok>


Poza tym niech napisze ktoś kto z AAZ przesiad się na mtdi i luz...

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 10 paź 2014, 18:53

A Ty silniki przekrecasz :mrgreen:

Wiec kolega chcial chyba zapytac co latwiej podkrecić
TD na mechanicznej pompie
czy TDI na mechanicznej pompie

Oraz ruznice w urzytkowaniu itp

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 12 paź 2014, 10:55

taniej td krecic niz mtdi
Kobieta bez mężczyzny jest jak statek bez steru. ^^

sprzedam swoje 100 c4 2,8 quattro!!

szopenn

Post autor: szopenn » 12 paź 2014, 13:16

ok.... to nie było pytanie o opłacalność....

kto przeszedł z AAZ i śmie twierdzić że jest tak super że do AAZ nigdy by już nie wrócił w stosunku do mtdi...

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 12 paź 2014, 21:30

jedno i drugie to kibel
mtdi dluzej sie nagrzewa ma lepszy moment
aaz szybko lapie temp ale moment slabszy
a ja lubie cieplo miec w aucie.
jednego i drugiego nie ustawisz idealnie

bez sensu pytanie ;/
jedno i drugie ustawiasz manualnie pompa
Kobieta bez mężczyzny jest jak statek bez steru. ^^

sprzedam swoje 100 c4 2,8 quattro!!

szopenn

Post autor: szopenn » 13 paź 2014, 07:38

pytanie jest jak najbardziej z sensem tylko ty na nie nie potrafisz odpowiedzieć :-)


ja swoje obecne TD mam ustawione idealnie, jeśli przyjmiemy, że ideałem jest praca fabrycznego sinlika (niektórzy napiszą, że nawet fabryka idealna nie jest, i coś w tym jest)

A to czy ma mTDI większy moment.. no może ma.... 8-) ja to wiem, tylko jakoś tego nie widzę, bo o ile ciepło możesz poczuć i jest to niezaprzeczalne, tak z momentem jest inaczej... wielu czuje, a później się okazuje, że jednak go nie ma....

odpowiedź totalnie bez sensu... więc Ci ją ułatwie

co dokładnie miałeś, jakie masz doświadczenia, jak się zachowywało, na jakich pompach, na jakich wtryskach TD i mTDI, jakie kreski narysowały silniki? Czy wyszły Ci kreski, które utwierdziłyby mnie w przekonaniu, że jednak mTDI nie warto, czy jednak mTDI tak objechał AAZ, że nie warto AAZ robić...


PS. dizla reguluje się pompą, a ciepło pokrętłem od regulacji temperatury <ok>

[ Dodano: 2014-10-18, 09:01 ]
Na całym forum nie znajdzie się ani jedna osoba co dłubała TD ostro, a później mTDI???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga