Nie wiem ile za to liczą ,ale raczej bardziej oplaca sie kupić drugą pompę Rachunek ekonomiczny jest prost <ok> wydamy nie wiele wiecej ,a zyskujemy drugą pompę swoją możemy zawsze sprzedać . Nigdy się nie bawie w wymianę tych tulejek ,choc mam kupę dawców i mógłbym przelożyć ,ale to nie taka prosta sprawa :roll: ...zawsze wole wymienic cały korpus pompy 8-)andrzejsz23 pisze:dziś po zdjęciu osłony rozrządu się przeraziłem stanem paska rozrządu. Jest poszarpany bo go rolka tnie, a winowajcą jest pompa wtryskowa bo to na niej ściąga pasek i muszę ją oddać do tulejowania, także szykuje się nie oczekiwany wydatek.
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ostatnio zmieniony 12 paź 2014, 19:06 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ode mnie bys na pewno odpalił ,i zaręczam ci że była by w stanie idealnym,bo wszytko rozbieram i sprawdzam podczas wymiany uszczelnień ...co prawda został mi tylko jeden taki "zrobiony " na cacy dół pompy ,ale wymieniłem w niej nawet uszczelniacz wałka ,bo był jeszcze starego typu ,czyli metalowy ...a te są kiepskiej jakości niestety i starego lepiej nie zostawiać ,bo może się "rozciec " w każdej chwili ...także siedzi nowy corteco 8-) Na wymianę raczej nie przyjedziesz ,bo kawałek z mazur w lubelskie ,ale jak byś chciał wysyłkowo ,to pisz na pwsprzedający zawsze bedzie chwalił że pompa w sanie idealnym, a co do czego auta się nie odpali.
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
interface
Witam
Mam pytanie instalowałem w domu program vag com póżniej stery do interfejsu kkl usb podczas testu kabla programem bez podłączenia do samochodu wyskakuje port ok i drugie interface no found. Czy kabel musi być wpięty do wtyki samochodu żeby pokazało interface ok? System windows xp
Mam pytanie instalowałem w domu program vag com póżniej stery do interfejsu kkl usb podczas testu kabla programem bez podłączenia do samochodu wyskakuje port ok i drugie interface no found. Czy kabel musi być wpięty do wtyki samochodu żeby pokazało interface ok? System windows xp
robiłem dzisiaj logi u siebie w 1z bosch i wyszły mi poniższe dane:
http://vaglog.pl/log_195561.html
1. obroty silnika '40-41 / ~860' - OK
2. kąt początku wtrysku '43-47 ( w BS 32-25 )' - DO POPRAWY
3. położenie pedału przyspieszenia '0' - OK
4. dawka wtryskiwanego paliwa '45-46 / 9m/skok' - DO POPRAWY
5. ciśnienie w kolektorze ssącym '115-116' - CHYBA BEZ ZNACZENIA
6. ciśnienie atmosferyczne '116' - CHYBA BEZ ZNACZENIA
7. temperatura płynu chłodzącego '60 / ~93,5st.' - ???
8. temperatura w kolektorze ssącym '72 / ~85st.' - ???
9. temperatura paliwa '206-207 / ~83st.' - ???
10. masa powietrza/przepływomierz '166-168 / ???' - ???
kąt zmienić na ~50-55 żeby w BS było ??
dawkę zmienić na ~15-20 ??
temperatura płynu chłodzącego OK ?? ( na desce podczas logowania było ~80st. )
temperatura w kolektorze ssącym OK ?? ( nie wiem jaka powinna być ... )
temperatura paliwa OK ?? ( też nie wiem jaka powinna być ... )
przepływomierz ?? ( jaka wartość być powinna przy sprawnym przepływomierzu ?? )
trochę zajęło mi poprzeliczanie tych wartości, liczę na pomoc
http://vaglog.pl/log_195561.html
1. obroty silnika '40-41 / ~860' - OK
2. kąt początku wtrysku '43-47 ( w BS 32-25 )' - DO POPRAWY
3. położenie pedału przyspieszenia '0' - OK
4. dawka wtryskiwanego paliwa '45-46 / 9m/skok' - DO POPRAWY
5. ciśnienie w kolektorze ssącym '115-116' - CHYBA BEZ ZNACZENIA
6. ciśnienie atmosferyczne '116' - CHYBA BEZ ZNACZENIA
7. temperatura płynu chłodzącego '60 / ~93,5st.' - ???
8. temperatura w kolektorze ssącym '72 / ~85st.' - ???
9. temperatura paliwa '206-207 / ~83st.' - ???
10. masa powietrza/przepływomierz '166-168 / ???' - ???
kąt zmienić na ~50-55 żeby w BS było ??
dawkę zmienić na ~15-20 ??
temperatura płynu chłodzącego OK ?? ( na desce podczas logowania było ~80st. )
temperatura w kolektorze ssącym OK ?? ( nie wiem jaka powinna być ... )
temperatura paliwa OK ?? ( też nie wiem jaka powinna być ... )
przepływomierz ?? ( jaka wartość być powinna przy sprawnym przepływomierzu ?? )
trochę zajęło mi poprzeliczanie tych wartości, liczę na pomoc
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
a co z resztą ??
czujnik temperatury na desce okłamuje z temperaturą ?? w zimę teraz po 8km pokazuje na desce gdzieś dopiero ok. 60st. , w lato dochodziło max do 85st ale wiatrak ani razu przez wakacje się nie włączył ... podczas logowania było na desce ~80st. a wg wyliczenia na VAGu ~93,5st. ...
a temperatura w kolektorze ssącym ??
a temperatura paliw ??
a wskazania przepływomierza ??
czujnik temperatury na desce okłamuje z temperaturą ?? w zimę teraz po 8km pokazuje na desce gdzieś dopiero ok. 60st. , w lato dochodziło max do 85st ale wiatrak ani razu przez wakacje się nie włączył ... podczas logowania było na desce ~80st. a wg wyliczenia na VAGu ~93,5st. ...
a temperatura w kolektorze ssącym ??
a temperatura paliw ??
a wskazania przepływomierza ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wysiliłeś się i tak ,przeliczając to wszystko ...i co :?: i nadal masz wątpliwości ...i taka to juz zaraza ten "bosch" :roll: ...nigdy niczego nie można byc do końca pewnym ...jedynym wyjatkiem jest dawka i kąt wtrysku ,bo to można ustawic bez problemu ...Obawiam się ze nikt ci nic nie poradzi ,bo jesteś jednym z niewielu ktróym wogule udało się połaczyć ,i chyba jedynym któremu zechciało sie to poprzeliczać ...a temp.paliwa sprawdż sobie ręką na nastawniku ,bo jak faktycznie jest przeszło 80 stopni ,to nie utrzymasz na nim ręki i masz na pewno zapieczony zaworek powrotny na nastawniku ...temp.paliwa zimą to w granicach 40 do 50 stopni max ,wiec rękę mozna smiało utrzymać na nim,latem zresztą teżDaMaGe pisze:a co z resztą ??
heh...to, że kąt i dawkę do zmiany mam to jasne dla mnie, była uszczelniania pompa wtryskowa i trzeba ustawić na nowo parametry, a nad resztą zacząłem się zastanawiać robiąc logi i jakoś tak wzięło mnie na przeliczanie ... zastanawia mnie przepływomierz najbardziej. podrzuci ktoś logi z boscha, który JEDZIE ??MUNIOR pisze:Wysiliłeś się i tak ,przeliczając to wszystko ...i co :?: i nadal masz wątpliwości ...taka to juz zaraza ten "bosch" ...nigdy niczego nie można byc do końca pewnym ...jedynym wyjatkiem jest dawka i kąt wtrysku ,bo to można ustawic bez problemu ...Obawiam się ze nikt ci nic nie poradzi ,bo jesteś jednym z niewielu ktróym wogule udało się połaczyć ,i chyba jedynym któremu zechciało sie to poprzeliczać ...a temp.paliwa sprawdż sobie ręką na nastawniku ,bo jak faktycznie jest przeszło 80 stopni ,to nie utrzymasz na nim ręki i masz na pewno zapieczony zaworek powrotny na nastawniku ...temp.paliwa zimą to w granicach 40 do 50 stopni max ,wiec rękę mozna smiało utrzymać na nim,latem zresztą teżDaMaGe pisze:a co z resztą ??
narazie jedyne co z nim robiłem to odpinałem wtyczkę od niego, przez co samochód na obroty bardzo niechętnie wchodził ... ale wezmę powyższą uwagę do siebie, sprawdzę, dzięki ...MUNIOR pisze:Nie licz na cuda :roll: jak chcesz sprawdzić czy ma jakiś wpływ na jazdę ,to podwiąż jakimś drutem klapkę wychyloną na max i się przejedżDaMaGe pisze:zastanawia mnie przepływomierz najbardziej. podrzuci ktoś logi z boscha, który JEDZIE ??