[B4 1.9 1Z] Mocny dym z wydechu na każdym Biegu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
- Lokalizacja: Szczecinek
[B4 1.9 1Z] Mocny dym z wydechu na każdym Biegu
Witam. Nie wiedziałem gdzie przykleić dużo nie siedzę na Forach .
Mam problem w Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z nie znam zabardzo jej historii bo sprowadziłem ja miesiąc temu z Niemcowni.
Odpala zawsze od strzała, czy zimna czy gorąca problem polega na tym ze na kazdym biegu mocno dymi powyzej 2000 obrotow, drugi problem to przy 80 km/h juz ma okolo 2050 obrotow na budziku moze ktos mi pomoze i wytlumaczy na chłopski rozum.
Z góry dzieki .
P.S
Mechanik mi powiedzial ze turbo sie poci i bedzie do wymiany.
Mam problem w Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z nie znam zabardzo jej historii bo sprowadziłem ja miesiąc temu z Niemcowni.
Odpala zawsze od strzała, czy zimna czy gorąca problem polega na tym ze na kazdym biegu mocno dymi powyzej 2000 obrotow, drugi problem to przy 80 km/h juz ma okolo 2050 obrotow na budziku moze ktos mi pomoze i wytlumaczy na chłopski rozum.
Z góry dzieki .
P.S
Mechanik mi powiedzial ze turbo sie poci i bedzie do wymiany.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
- Lokalizacja: Szczecinek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
magiera80b4 pisze:Mechanik mi powiedzial ze turbo sie poci i bedzie do wymiany.
A ja wam radze zmienić mechaników 8-)...turbo się poci ,to do wymiany :roll: ja pier....no spec że hoho :roll:stawiik pisze:a tak miałem jak turbo własnie padało juz to wymił niesamowicie wiec mysle ze mechanik moze miec racjie
Jak dymi na czarno ,to na pewno turbo turbo się nie kończymagiera80b4 pisze:Mam problem w Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z nie znam zabardzo jej historii bo sprowadziłem ja miesiąc temu z Niemcowni.
Odpala zawsze od strzała, czy zimna czy gorąca problem polega na tym ze na kazdym biegu mocno dymi powyzej 2000 obrotow,
nie koniecznie 8-)stawiik pisze:posłuchaj podczas jazdy czy turbo mocno gwiżdze jesli tak to sie konczy
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014, 17:23 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
- Lokalizacja: Szczecinek
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Na jaki kolor dymi? I czy traci na mocy? Dużo oleju w dolocie? Wolna odma i zaślepiony EGR?
A czy mechanik zajrzał chociaż do kolektora dolotowego? Jak wyżej traci na mocy może być już kat zapchany.
Turbo zostaw na koniec bo masa turbin tu na forum niepotrzebnie trafiło do regeneracji a to najdroższa zabawa 8-)
A czy mechanik zajrzał chociaż do kolektora dolotowego? Jak wyżej traci na mocy może być już kat zapchany.
Turbo zostaw na koniec bo masa turbin tu na forum niepotrzebnie trafiło do regeneracji a to najdroższa zabawa 8-)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ludzie ,opisujcie konkretnie o co wam się rozchodzi :roll: bo nikt nie będzie zgadywał co macie na myśli :roll: a nie jakieś lakonicznemagiera80b4 pisze:drugi problem to przy 80 km/h juz ma okolo 2050 obrotow na budziku moze ktos mi pomoze i wytlumaczy na chłopski rozum.
pasowalo by chyba napisac na kórym biegu :?:magiera80b4 pisze:przy 80 km/h juz ma okolo 2050 obrotow na budziku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
- Lokalizacja: Szczecinek
Lekko Czarny, Jechałem pod te góry koło Hannoveru lekko tracił na mocy, z wolną odmą nie wiem o co chodzi i EGR tez nie wiem o co chodzi.
mechanik mi przyszykował auto zeby dojechac do NL i powrotem . Ale chcialem sie z grubsza dowiedziec co i moze byc .
[ Dodano: 2014-10-15, 17:24 ]
[/quote] pasowalo by chyba napisac na kórym biegu :?:[/quote]
na Piątym biegu.
mechanik mi przyszykował auto zeby dojechac do NL i powrotem . Ale chcialem sie z grubsza dowiedziec co i moze byc .
[ Dodano: 2014-10-15, 17:24 ]
[/quote] pasowalo by chyba napisac na kórym biegu :?:[/quote]
na Piątym biegu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na forum są wróżbici i wystarczy napisać jakieś lakoniczne info ,że turbo się poci i dymi ....i zaraz będzie wiadomo czego to wina ...A gościu który po" pocącym "się turbo ,stwierdza że jest do wymiany ,jest od razu skreslonymagiera80b4 pisze:Chyba po to jest forum zeby sie dowiedziec a nie zebym sie dowiedzial ze mechanik jest nie dobry..
magiera80b4, pierwsza rzecz to układ dolotowy - może być nieszczelność, a dym i brak mocy w momencie kiedy wstaje turbo pasuje do objawów.
Także musisz sprawdzić dokładnie wszystkie węże w układzie dolotowym (nawet mikropęknięcia mogą być powodem takiego stanu rzeczy).
turbo tak jak poprzednicy mówią - zostaw na sam koniec. Zacznij od tanich rzeczy, drogie zostaw na koniec.
Także musisz sprawdzić dokładnie wszystkie węże w układzie dolotowym (nawet mikropęknięcia mogą być powodem takiego stanu rzeczy).
turbo tak jak poprzednicy mówią - zostaw na sam koniec. Zacznij od tanich rzeczy, drogie zostaw na koniec.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z grubsza to <ok> Brak ,lub zbyt niskie doładowanie ,lejące wtryski ...magiera80b4 pisze:chcialem sie z grubsza dowiedziec co i moze byc .
na piatym biegu 80km/h w tym aucie ,to albo skrzynia od benzyny ,albo się sprzegło ślizga ,innej opcji nie ma ...ten "spec " powinien takie rzeczy od razu stwierdzić...no przynajmniej ślizgające się sprzegłomagiera80b4 pisze:na Piątym biegu.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014, 17:38 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
- Lokalizacja: Szczecinek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Widac oznaczenie ,jak na dłoni ,za głowicą od strony sciany grodziowej ,na flanszy skrzyni od góry ...ori z tdi ma zwykle oznaczenie BAAmagiera80b4 pisze:MUNIOR Jak piszesz o tej skrzyni od benzyny to ciekawe czy tak nie jestbo moj brat ma taka sama audi i u niego jakies dłuższe przelozenie niz u mnie .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
- Lokalizacja: Szczecinek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Raczej nie zobaczysz tam BAA ,bo na skrzyni BAA ,na piatym biegu ,przy 2,2 tys obr ,mamy 100km/h....jak masz przy 2 tys.obr 80 km/h ,to skrzynia ewidentnie od benzyny ...taka skrzynia z tym silnikiem ,to porażka i piłowanie silnika...spalanie o litrę jak nie wiecej większemagiera80b4 pisze:Zaraz skocze i zobacze
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014, 18:11 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.