Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Mocny dym z wydechu na każdym Biegu

magiera80b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
Lokalizacja: Szczecinek

[B4 1.9 1Z] Mocny dym z wydechu na każdym Biegu

Post autor: magiera80b4 » 15 paź 2014, 16:31

Witam. Nie wiedziałem gdzie przykleić dużo nie siedzę na Forach .
Mam problem w Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z nie znam zabardzo jej historii bo sprowadziłem ja miesiąc temu z Niemcowni.
Odpala zawsze od strzała, czy zimna czy gorąca problem polega na tym ze na kazdym biegu mocno dymi powyzej 2000 obrotow, drugi problem to przy 80 km/h juz ma okolo 2050 obrotow na budziku moze ktos mi pomoze i wytlumaczy na chłopski rozum.
Z góry dzieki .

P.S
Mechanik mi powiedzial ze turbo sie poci i bedzie do wymiany.

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 15 paź 2014, 16:59

ja tak miałem jak turbo własnie padało juz to wymił niesamowicie wiec mysle ze mechanik moze miec racjie i posłuchaj podczas jazdy czy turbo mocno gwiżdze jesli tak to sie konczy

magiera80b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: magiera80b4 » 15 paź 2014, 17:11

3 tygodnie temu przyjechalem do Holandii jezdze tutaj normalnie caly czas dzwiek ma dobry moze lekko gizdnie ale to lekko :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 paź 2014, 17:12

magiera80b4 pisze:Mechanik mi powiedzial ze turbo sie poci i bedzie do wymiany.
stawiik pisze:a tak miałem jak turbo własnie padało juz to wymił niesamowicie wiec mysle ze mechanik moze miec racjie
A ja wam radze zmienić mechaników 8-)...turbo się poci ,to do wymiany :roll: ja pier....no spec że hoho :roll:
magiera80b4 pisze:Mam problem w Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z nie znam zabardzo jej historii bo sprowadziłem ja miesiąc temu z Niemcowni.
Odpala zawsze od strzała, czy zimna czy gorąca problem polega na tym ze na kazdym biegu mocno dymi powyzej 2000 obrotow,
Jak dymi na czarno ,to na pewno turbo turbo się nie kończy
stawiik pisze:posłuchaj podczas jazdy czy turbo mocno gwiżdze jesli tak to sie konczy
nie koniecznie 8-)
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014, 17:23 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.

magiera80b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: magiera80b4 » 15 paź 2014, 17:15

Chyba po to jest forum zeby sie dowiedziec a nie zebym sie dowiedzial ze mechanik jest nie dobry..

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 15 paź 2014, 17:15

Na jaki kolor dymi? I czy traci na mocy? Dużo oleju w dolocie? Wolna odma i zaślepiony EGR?

A czy mechanik zajrzał chociaż do kolektora dolotowego? Jak wyżej traci na mocy może być już kat zapchany.

Turbo zostaw na koniec bo masa turbin tu na forum niepotrzebnie trafiło do regeneracji a to najdroższa zabawa 8-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 paź 2014, 17:20

magiera80b4 pisze:drugi problem to przy 80 km/h juz ma okolo 2050 obrotow na budziku moze ktos mi pomoze i wytlumaczy na chłopski rozum.
Ludzie ,opisujcie konkretnie o co wam się rozchodzi :roll: bo nikt nie będzie zgadywał co macie na myśli :roll: a nie jakieś lakoniczne
magiera80b4 pisze:przy 80 km/h juz ma okolo 2050 obrotow na budziku
pasowalo by chyba napisac na kórym biegu :?:

magiera80b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: magiera80b4 » 15 paź 2014, 17:23

Lekko Czarny, Jechałem pod te góry koło Hannoveru lekko tracił na mocy, z wolną odmą nie wiem o co chodzi i EGR tez nie wiem o co chodzi.
mechanik mi przyszykował auto zeby dojechac do NL i powrotem . Ale chcialem sie z grubsza dowiedziec co i moze byc .

[ Dodano: 2014-10-15, 17:24 ]
[/quote] pasowalo by chyba napisac na kórym biegu :?:[/quote]
na Piątym biegu.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 paź 2014, 17:29

magiera80b4 pisze:Chyba po to jest forum zeby sie dowiedziec a nie zebym sie dowiedzial ze mechanik jest nie dobry..
Na forum są wróżbici i wystarczy napisać jakieś lakoniczne info ,że turbo się poci i dymi ....i zaraz będzie wiadomo czego to wina ...A gościu który po" pocącym "się turbo ,stwierdza że jest do wymiany ,jest od razu skreslony

Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 15 paź 2014, 17:32

magiera80b4, pierwsza rzecz to układ dolotowy - może być nieszczelność, a dym i brak mocy w momencie kiedy wstaje turbo pasuje do objawów.
Także musisz sprawdzić dokładnie wszystkie węże w układzie dolotowym (nawet mikropęknięcia mogą być powodem takiego stanu rzeczy).
turbo tak jak poprzednicy mówią - zostaw na sam koniec. Zacznij od tanich rzeczy, drogie zostaw na koniec.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 paź 2014, 17:32

magiera80b4 pisze:chcialem sie z grubsza dowiedziec co i moze byc .
Z grubsza to <ok> Brak ,lub zbyt niskie doładowanie ,lejące wtryski ...
magiera80b4 pisze:na Piątym biegu.
na piatym biegu 80km/h w tym aucie ,to albo skrzynia od benzyny ,albo się sprzegło ślizga ,innej opcji nie ma ...ten "spec " powinien takie rzeczy od razu stwierdzić...no przynajmniej ślizgające się sprzegło
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014, 17:38 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

magiera80b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: magiera80b4 » 15 paź 2014, 17:37

hexman mogł bys mi bardziej wytlumaczyc jak moge sprawdzic mikro pekniecia w ukladzie dolotowym

[ Dodano: 2014-10-15, 17:41 ]
MUNIOR Jak piszesz o tej skrzyni od benzyny to ciekawe czy tak nie jestbo moj brat ma taka sama audi i u niego jakies dłuższe przelozenie niz u mnie .

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 paź 2014, 17:52

magiera80b4 pisze:MUNIOR Jak piszesz o tej skrzyni od benzyny to ciekawe czy tak nie jestbo moj brat ma taka sama audi i u niego jakies dłuższe przelozenie niz u mnie .
Widac oznaczenie ,jak na dłoni ,za głowicą od strony sciany grodziowej ,na flanszy skrzyni od góry ...ori z tdi ma zwykle oznaczenie BAA

magiera80b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sie 2014, 11:38
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: magiera80b4 » 15 paź 2014, 17:54

Zaraz skocze i zobacze :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 paź 2014, 18:03

magiera80b4 pisze:Zaraz skocze i zobacze :)
Raczej nie zobaczysz tam BAA ,bo na skrzyni BAA ,na piatym biegu ,przy 2,2 tys obr ,mamy 100km/h....jak masz przy 2 tys.obr 80 km/h ,to skrzynia ewidentnie od benzyny ...taka skrzynia z tym silnikiem ,to porażka i piłowanie silnika...spalanie o litrę jak nie wiecej większe
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014, 18:11 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl