[B4 1Z] map sensor, wtryski jak to wygląda?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 paź 2013, 21:17
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 paź 2013, 21:17
- Lokalizacja: Kraków
no złożyłeś turbo jakie złożyłeś, z tą muszlą Ci się udało... zaś jakbyś miał wirnik 12 łopatek to byłoby jeszcze lepiej....
Ale jeżeli już masz GT20 ze sprintera to możesz zrobić takie turbo jak ja, tu sobie przeczytasz i obejrzysz
https://audi80.pl/audi-b4-tdi-avant- ... 61,225.htm
PS.
zaś nie skreślałbym do końca tego turba, jak podlejesz dawką może będzie lepiej...
Ale jeżeli już masz GT20 ze sprintera to możesz zrobić takie turbo jak ja, tu sobie przeczytasz i obejrzysz
https://audi80.pl/audi-b4-tdi-avant- ... 61,225.htm
PS.
zaś nie skreślałbym do końca tego turba, jak podlejesz dawką może będzie lepiej...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 paź 2013, 21:17
- Lokalizacja: Kraków
Panowie otóż szperałem u siebie w garażu i znalazłem rozebrane wtryski tj. odkręcone końcówki o takich numerach : 0432-193-580 oraz obok nich końcówki o takich numerach : DSLA150P706.
Z tego co znalazłem u wujka google są to wtryski od silnika ALH czyli 90 koni tak? ale jak wpisałem nr końcówki w google to wyskoczyło mi że końcówki są do silnika volkswagena 2.5 tdi i 1,9 tdi :
http://www.autodieselparts.com.pl/423,d ... 75150.html
Więc nie wiem jaka to przepustowość w końcu.
Opłaca się to wkładać zamiast moich oryginałów?
Z tego co znalazłem u wujka google są to wtryski od silnika ALH czyli 90 koni tak? ale jak wpisałem nr końcówki w google to wyskoczyło mi że końcówki są do silnika volkswagena 2.5 tdi i 1,9 tdi :
http://www.autodieselparts.com.pl/423,d ... 75150.html
Więc nie wiem jaka to przepustowość w końcu.
Opłaca się to wkładać zamiast moich oryginałów?
DSLA150P706 to wtryski z ALH i 2.5 SDI maja średnice otworków faktycznie 0,170 gdzie ory 1z ma 0,184 a AFN 0.205
https://translate.google.pl/translate?s ... edit-text=
nie polecam tych końcówek bo są bardzo słabe i będzie odczuwalny spadek mocy od seryjnych i jeśli są z ory obsadami to są ustawione 220/300bar a w 1z jest 190/300
https://translate.google.pl/translate?s ... edit-text=
nie polecam tych końcówek bo są bardzo słabe i będzie odczuwalny spadek mocy od seryjnych i jeśli są z ory obsadami to są ustawione 220/300bar a w 1z jest 190/300
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 paź 2013, 21:17
- Lokalizacja: Kraków
0 432 193 580 to są obsady-korpusy które maja numer 038130201S KBEL58P202 i maja ustawione ciśnienia : wstępne 220bar i zasadnicze 300bar oryginalne wtryski z 1z ,ahu ,afn maja 190 wstępne i 300 zasadnicze, 220/300bar do silnika 1z nie polecam takiego ustawienia chyba ze pompa jest idealna lub hybryda i sterownik 16bit i trzeba odpowiedni soft robić pod te wtryski i na ory sterowniku 8bit jeśli pierburg lub bosch będzie gorzej odpalał i źle będzie wysterowywana dawka z racji przekłamania w mapach sterowników.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 paź 2013, 21:17
- Lokalizacja: Kraków
pompa hybryda tzn np ory pompa z 1z i przerobiona na 11 ory jest 10 a co do softu to mam tez wersja co obsługuja ory i potem po zmianie wtryski AFN ale najlepiej juz miec wtryski zamontowane i wtedy chip i wiadomo najlepiej na miejscu to robic mozna zawsze idealnie dopasować soft i ocenić stan motorowni.Szczepan119 pisze:Sterownik 16 bit tak czy siak chciałbym od ciebie kupić tylko kombinuję narazie wtryski Bo nie opłaca się chyba teraz zakładać innego kompa jak do innych wtrysków tak czy siak będę musiał mieć inny chip prawda? Co to znaczy że pompa jest hybryda?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 51
- Rejestracja: 07 kwie 2012, 21:28
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 51
- Rejestracja: 07 kwie 2012, 21:28
- Lokalizacja: Dolnyśląsk