
1. Jak w końcu wygląda sprawa z map sensorem w pierburgach? Czytałem sporo na tym forum, lecz nikt nie dał tak naprawdę konkretnej odpowiedzi co trzeba zrobić aby zwiększyć to ciśnienie doładowania? Z tego co znalazłem to ten map sensor ogranicza ciśnienie doładowania do 1 bara po czym załącza zawór N75 i upuszcza ciśnienie poprzez gruszkę tak?
W tej sytuacji wiele osób mówi żeby wymieniać kompa na 16 bit bo w B4 wszystkie są 8-bitowe. W tych 16 bitowych map sensor odcina dopiero przy 2.5 bara? Jak wygląda wymiana takiego kompa? Od czego go założyć? Trzeba piny przekładać ? Czy to wszystko jest Plug and Play?
2. Drugą sprawą są wtryski? Najwięcej osób widziałem że zakłada 0.216 które znajdują się w jakich silnikach? 2.5 TDI? Wszystkie? czyli np. od VW T4 TDI 2.5 każdy wtrysk to 0.216?
Czy może muszą być dobierane po odpowiednich kodach silnika?