Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3, B4, 90 ALL] autocheck i board komputer ACBC

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 lis 2007, 17:20

To jak to jest obrotek z benzynowego licznika do TDIka podchodzi a na odwórt nie?? Być może mam już jakąś promocje bo troche rzeczy już nabyłem, wiec może z tąd ta cena, ale powiem że warto od niego brać czesci i jak do tej pory jestem zadowolony z zakupów i napewno niebawem wybiore sie po front z coupe lub pop przmyśleniu cały zestawik do kompa :-D

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 28 lis 2007, 19:47

Solskier pisze:To jak to jest obrotek z benzynowego licznika do TDIka podchodzi a na odwórt nie??
działa i na odwrót <mikolaj>

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 28 lis 2007, 20:37

...ale nie będzie pokazywał prawidłowych obrotów silnika .....

[ Dodano: 2007-11-28, 21:11 ]
Mam nr od kolesia co ma ACBC i nie wie czy to z V6 czy z 4/5 cyl.
Może ktoś sprawdzić 018 219 067A taki mi podał.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 28 lis 2007, 21:26

minon1 pisze:...ale nie będzie pokazywał prawidłowych obrotów silnika .....
będzie... <ok>
w R4/R5 i 1Z sygnał obrotów pochodzi z cewki lub ECU i dlatego może być stosowany zamiennie (mimo że kąt wychylenia wskazówki będzie inny to wskazania będą OK), sprawa jednak nie dotyczy starszych Diesli i AAZ - tam sygnał jest brany z alternatora

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 28 lis 2007, 21:30

cobra pisze:
minon1 pisze:...ale nie będzie pokazywał prawidłowych obrotów silnika .....
będzie... <ok>
w R4/R5 i 1Z sygnał obrotów pochodzi z cewki lub ECU i dlatego może być stosowany zamiennie (mimo że kąt wychylenia wskazówki będzie inny to wskazania będą OK), sprawa jednak nie dotyczy starszych Diesli i AAZ - tam sygnał jest brany z alternatora
Czyli jak w benzynie jest 4000 prawie w pionie to jak założy do TDI to przy obrotach silnika 4000 wskazówka będzie się wychylać na 4000 :?:

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 28 lis 2007, 22:50

tak

czyli wskazówka będzie wskazywać 4000tyś choć nie będzie w pionie jak w przypadku benzyny <mikolaj>

querro7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 31 paź 2007, 23:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: querro7 » 08 gru 2007, 12:30

Panowie,

Czy ktos na ponizszych zdjeciach rozpoznaje sygnal spalania?? to B4 2.0 ABK.
Czy to moze byc ten zolty przewod wskazany czerwonymi strzalkami???
Czytalem na forum ze to moze byc zolty przewod ale czy to ten?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Z gory dzieki za pomoc!

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 08 gru 2007, 15:50

cobra, A jak ma sie spawa jesli zestawik pochodzi z V6, też po wsadzeniu obrotka z TDI bedzą dobre wskazania?

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 08 gru 2007, 19:50

Solskier pisze:cobra, A jak ma sie spawa jesli zestawik pochodzi z V6, też po wsadzeniu obrotka z TDI bedzą dobre wskazania?
nie... V6 to jeszcze inna bajka <mikolaj>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 08 gru 2007, 22:00

cobra pisze:nie... V6 to jeszcze inna bajka
W sumie mogłem sie domyślec, bo jak ktoś wkłada do TDIka obrotek z benzyny to z V6 nie działa <ok> Wiec na odwrót jest ta sama zasada.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 09 gru 2007, 14:05

Solskier, Ogolnie z tego co sie orientuje to graty powinno sie przekladac od silnika do silnika z taka sama liczba cylindrow wtedy wszystko pasuje i nie ma problemu z dzialaniem, czy benzyna czy diesel nie ma znaczenia.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 09 gru 2007, 15:49

Słonik pisze:Solskier, Ogolnie z tego co sie orientuje to graty powinno sie przekladac od silnika do silnika z taka sama liczba cylindrow wtedy wszystko pasuje i nie ma problemu z działaniem, czy benzyna czy diesel nie ma znaczenia.
nie prawda...
już pisałem że wystepują 4 grupy zegarów:

- stare diesle
- TDI
- R4/R5
- V6

Wolno korzystać tylko z tej grupy, do której należy twoje autko... np do 2,8 podejdzie tylko z 2,8 lub 2,6 <mikolaj>

i koniec juz tego OT
Minon, założyłeś już AC/BC do swojego zeciora?

querro7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 31 paź 2007, 23:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: querro7 » 10 gru 2007, 21:56

Cobra, a nie rozpoznajesz przypadkiem sygnalu spalania na zdjeciach powyzej??

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 10 gru 2007, 22:10

KE-Jetronic: Kontakt "10"
Digifant: Kontakt "10 oder B8"
Multipoint Injection: Kontakt "11"
KE-Motronic: Kontakt "10"
Motronic: Kontakt "31"
Mono Motronic: Kontakt "11 oder 27"
Motronic: Kontakt "31"

ze strony:
http://www.4ringe.de/bordc.htm

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 12 gru 2007, 13:05

Ja np.zakładałem obrotek do 2.0 od 5cylindrówki 2.3 i cykał jak trzeba :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl