[Audi 80 B4 1Z] by drivtens [CHIP;EEN;KAT OUT] NOWE:HAMOWNIA
Sagitari, tak skrzynia z Passata 101km. Ogólnie to jestem naprawdę w szoku, jak zmieniła się akustyka w środku. Jest dużo ciszej i słychać tylko motor, aż nie dowierzam, że to tak hałasowała BAA... Ogólnie pewnie gdybym nie musiał zmieniać, to by została BAA, ale teraz miałem okazję jechać autostradą dłuższą trasę i jest naprawdę super. Jak już zmieniać to zmień na EEN. To najdłuższa skrzynia 5-cio biegowa jaka pasuje bodajże p&p.
[ Dodano: 2014-10-15, 23:47 ]
Ostatecznie problem ze skrzynią rozwiązany, lewarek wyregulowany, więc teraz dopiero czuć komfort. Naprawdę polecam każdemu kto ma w zanadrzu wymianę skrzyni! <ok>
[ Dodano: 2014-10-22, 22:35 ]
No i jest hamownia
Szczegóły w 1 poście
[ Dodano: 2014-10-15, 23:47 ]
Ostatecznie problem ze skrzynią rozwiązany, lewarek wyregulowany, więc teraz dopiero czuć komfort. Naprawdę polecam każdemu kto ma w zanadrzu wymianę skrzyni! <ok>
[ Dodano: 2014-10-22, 22:35 ]
No i jest hamownia
Szczegóły w 1 poście
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
AFNowskie to 0.205 AELowskie to 0.210 różnicy bardzo nie poczujesz...drivtens pisze:Właśnie rozkminiam między AFN a 210 od AEL. Nie chcę zmieniać ani pompy, ani IC ani kolektora, więc w przyszłości raczej wpadną 205. Jaka różnica w mocy jest między wtryskami AFN a AEL w 1Z? Krzysiek 84, Ty się pewnie orientujesz skoro polecasz
A i co ważne, zależy mi na niskim spalaniu
Czy to AFN 205 czy AEL 210, to dużej różnicy w mocy nie będzie, praktycznie żadna, ale trochę Nm może być większy na większych wtryskach, bo na ori. osprzęcie i wtryskach AFN (w dobrym stanie) może uzyskasz 130KM a więcej to ciężko przekroczyć ze względu na małe turbo, za to różnica w Nm może być większa, bo przy max. wartości Nm turbo ma jeszcze dobrą wydajność więc tak w liczbach AFN- (280-310Nm) A 210 lub 216- (290-330) jeśli masz wszystko zdrowe.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
drivtens, jak juz brac wtryski to troszke wieksze. wczoraj zalałem pod korek auto . dystans 1700 km i 103 litry paliwa , z czego 600 km to trasa na Warszawe, troszke po Warszawie , do Raszyna i powrót do domu, reszta to dojazdy do pracy 20 km w jedną strone. Średnia predkość zawsze ze 120 km/h
Spalanie niecałe 6,5 L więc nie jest źle <ok>
Spalanie niecałe 6,5 L więc nie jest źle <ok>
Ale dla 20 NM nie warto pchać większych tak myślę . Tak jak mówiłem mi zależy też na spalaniu. Parę tankowań do pełna przejadę na tych wtryskach i zobaczę jak będzie wyglądało spalanie przy normalnej jeździe, czyli bez bezsensownego butowania ze świateł do świateł i zobaczę czy będę zadowolony. Bo mocy póki co ma auto wystarczająco, ale jak jadą 4 osoby lub 5 z bagażami to już jest ciężej i daje się to niestety odczuć Więc Krzysiek 84, przemyślę i zobaczymy co z tego wyjdzie <ok>
Jeszcze raz napiszę, wielkość wtrysków nie ma znaczenia w spalaniu, jeśli chodzi o normalną/ spokojną jazdę, przy pełnym bucie, wiadomo że może więcej pochłonąć paliwka ale to nie jest duża różnica, bardziej istotny jest stan wtrysków i ich rozpylanie. Ja miałem kiedyś 4 komplety wtrysków AFN to w każdym komplecie trafiały się 1-2 dobrze rozpylające wtryski, więc kupując w ciemno niestety dużo oczekiwać nie można Za 500zł zrobisz swoje wtryski na końcówkach WZM 216 podobno jakość dobra i zawsze to nowe końcówki