[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
witam.
od pewnego czasu probuje sie połaczyc z kompe w audi 80 b4 1.9tdi 1z na pierburgu...
Mam kabel OBD II i przejsciowke do podłaczenie sie w audi 80 b4 tdi.....
oprogramowanie mam polski vag 4.9pl na laptopie mam zainstalowany windows xp....
prosze o wytłumaczenie co to moze byc ze jak wąłczam silnik to probuje sie komunikacje z silnikiem ale wyskakuje brak komunikacji.....
Bezpiecznik o numerze 21 jest dobry. napiecie na wtyczce czarne 12volt, a na białęj 3volty...
czy dobrze jest wszystko????? proszeo pomoc...
od pewnego czasu probuje sie połaczyc z kompe w audi 80 b4 1.9tdi 1z na pierburgu...
Mam kabel OBD II i przejsciowke do podłaczenie sie w audi 80 b4 tdi.....
oprogramowanie mam polski vag 4.9pl na laptopie mam zainstalowany windows xp....
prosze o wytłumaczenie co to moze byc ze jak wąłczam silnik to probuje sie komunikacje z silnikiem ale wyskakuje brak komunikacji.....
Bezpiecznik o numerze 21 jest dobry. napiecie na wtyczce czarne 12volt, a na białęj 3volty...
czy dobrze jest wszystko????? proszeo pomoc...
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
jesli ja mam polskiego vag4.9 plFrancis1982 pisze:U siebie ustawiam USB Interface na 2 i tak samo w Vag Com. Jeśli w portach (właściwości systemu Windows/sprzęt) coś wisi na 2 porcie zmieniam w ustawieniach zaawansowanych na inny by 2 port był wolny. Można tak robić z portem 2 i 4 (najlepiej współpracują z Vag Com).
to tez musze miec ustawione porty w kompie i programie port 2
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
diagnostyka
Witam wszystkich Klubowiczow,
nie chcac zakladac nowego tematu wiec podpinam sie pod juz istniejacy .
Chcialem zdiagnozowac swoj samochod i za porada Kolegow z forum kupilem viakena KKL z kablem na styki OBD 1./ za 69 zl/ Niestety nie mam programu .Sprzedawca w swojej ofercie nadmienil,ze jego sprzet wspolpracuje z programem do 4.1.
W zwiazku z tam mam pytanie czy polski VAG jest odpowiednim programem do tego co juz posiadam, jezeli nie to jaki bylby najlepszy.Chcialbym nadmienic,ze w laptopie mam zainstalowany program Vista z ktorym to programem viaken wspolpracuje.
Nie czuje sie zbyt pewnie jezeli chodzi o obsluge komputera dlatego prosilbym o odpowiedz dla
tych ktorzy takiej zdolnosci nie maja.
No i gdzie mam szukac tego programu?
Z gory dziekuje za odpowiedz
burda
nie chcac zakladac nowego tematu wiec podpinam sie pod juz istniejacy .
Chcialem zdiagnozowac swoj samochod i za porada Kolegow z forum kupilem viakena KKL z kablem na styki OBD 1./ za 69 zl/ Niestety nie mam programu .Sprzedawca w swojej ofercie nadmienil,ze jego sprzet wspolpracuje z programem do 4.1.
W zwiazku z tam mam pytanie czy polski VAG jest odpowiednim programem do tego co juz posiadam, jezeli nie to jaki bylby najlepszy.Chcialbym nadmienic,ze w laptopie mam zainstalowany program Vista z ktorym to programem viaken wspolpracuje.
Nie czuje sie zbyt pewnie jezeli chodzi o obsluge komputera dlatego prosilbym o odpowiedz dla
tych ktorzy takiej zdolnosci nie maja.
No i gdzie mam szukac tego programu?
Z gory dziekuje za odpowiedz
burda
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Koledzy
przeczytalem wszysko co bylo do przeczytania-kupilem viakena na usb programu nie mam i nie wiem ktory bylby najlepszy ABT 90 PS benzyna model 94.Na rezie nie wiem jaki mam ECU musze sprawdzic.Auto dosc duzo spala 13-14 l z tego co zrozumialem silnik pracuje w trybie awaryjnym .Chcialbym jakos sam sobie poradzic tylko za bardzo nie wiem jak.Jechalem wczoraj z Polski i przy odejmowaniu gazu slyszalem jakies przerywane "fukanie"/inaczej tego zjawiska nie potrafie opisac - przy dodawaniu gazu znikalo .Zatrzymalem sie na parkingu i stwierdzilem,ze spadl wezyk od podcisnienia przy serwie -zalozylem ale bylo to samo.
Prosze o jakies sugestie.
I jeszcze jedna sprawa moze sie to komus przyda.Przed wyjazdem zona na moment opuscila pojazd aby wyrzucic makulature do kontenera podmuch wiatru zatrzasnal drzwi kierowcy
silnik pracuje ,dokumenty oraz telefon oczywiscie w samochodzie.Skorzastala z uprzejmosci mlodego czlowieka ktory wezwal ADAC i ten otworzyl auto .Czytalem gdzies ,ze nie tylko tzw dokladane centralne zamki ale tez i oryginalnie montowane potrafia robic takie "jaselka"
Dlatego tez zrobilem sobie male metalowe pudeleczko w ktorym znajduje sie zapasowy klucz i to jest zamocowane za pomoca magnesow pod podwoziem tak na wszelki wypadek.Mala rzecz a cieszy w w sytuacji takiej jak opisalem powyzej.
pozdrawiam burda
przeczytalem wszysko co bylo do przeczytania-kupilem viakena na usb programu nie mam i nie wiem ktory bylby najlepszy ABT 90 PS benzyna model 94.Na rezie nie wiem jaki mam ECU musze sprawdzic.Auto dosc duzo spala 13-14 l z tego co zrozumialem silnik pracuje w trybie awaryjnym .Chcialbym jakos sam sobie poradzic tylko za bardzo nie wiem jak.Jechalem wczoraj z Polski i przy odejmowaniu gazu slyszalem jakies przerywane "fukanie"/inaczej tego zjawiska nie potrafie opisac - przy dodawaniu gazu znikalo .Zatrzymalem sie na parkingu i stwierdzilem,ze spadl wezyk od podcisnienia przy serwie -zalozylem ale bylo to samo.
Prosze o jakies sugestie.
I jeszcze jedna sprawa moze sie to komus przyda.Przed wyjazdem zona na moment opuscila pojazd aby wyrzucic makulature do kontenera podmuch wiatru zatrzasnal drzwi kierowcy
silnik pracuje ,dokumenty oraz telefon oczywiscie w samochodzie.Skorzastala z uprzejmosci mlodego czlowieka ktory wezwal ADAC i ten otworzyl auto .Czytalem gdzies ,ze nie tylko tzw dokladane centralne zamki ale tez i oryginalnie montowane potrafia robic takie "jaselka"
Dlatego tez zrobilem sobie male metalowe pudeleczko w ktorym znajduje sie zapasowy klucz i to jest zamocowane za pomoca magnesow pod podwoziem tak na wszelki wypadek.Mala rzecz a cieszy w w sytuacji takiej jak opisalem powyzej.
pozdrawiam burda
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: