Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all b4] dodatkowe zegary

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[all b4] dodatkowe zegary

Post autor: hudy » 26 paź 2014, 21:52

Witam.Panowie w dodatkowych zegarach temperatury oleju jest podziałka od 60 stopni.Za 60 stopniami jest kreska i następnie 130 stopni.Jaka jest temperatura na tej kresce po 60 stopniach?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 paź 2014, 07:21

90 stopni.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 paź 2014, 10:58

A po jakim czasie od pojawienia się 90 stopni na zegarach temp płynu mecie 90 na zegarze od oleju?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 paź 2014, 11:00

Niektóre silniki nie osiągają wcale, niektóre bardzo szybko. Niestety nie ma reguły, a jeśli chcesz do czegoś się odnieść, to tylko do tego samego silnika co Twój i to w tej samej budzie.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 paź 2014, 11:14

hudy pisze:A po jakim czasie od pojawienia się 90 stopni na zegarach temp płynu
u mnie w 1Z bo widze tez masz 1Z, teraz w zimie bedzie wiecej czasu na to potrzeba i tak zajerzdzajac do centrum przez korki itp to kolo 10-15 minut, ale cieple powietrze juz mi leci po okolo 1km, tzn letnie ze nie lodowate

latem jest szybciej, oczywiscie termostaty, wiatraki itp sa sprawne, juz to kiedys przerabialem

jezeli twoj diesel jest po 94r to masz dodatkowo podgrzewacz plynu na wezu wodnym za glowica, sa tam 3 swiece wkrecone w krociec, i to one odgrzewaja plyn w zimniejsze dni, pamietam ze u wujka w pasku b4 to po okolo 200m juz mu lecialo cieple powietrze

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5477
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 paź 2014, 11:59

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 paź 2014, 12:04

panie, a co panie tak wysoko masz tą temperaturę oleju ? w wyścigach bierzesz udział?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5477
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 paź 2014, 12:08

Leo, A tak z trasy wróciłem sobie , ze 2 razy do 160 przegoniłem , a poźniej to juz tak w miare 120 jechałem. Czujnik EPS w głowice wkręcony
Obrazek

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 paź 2014, 12:52

To ciśnienie też masz masakrycznie duże jak na tą temperaturę oleju no chyba że zdjęcie robiłeś na wciśniętym gazie do Full. Nie chcę wiedzieć jakie masz ciśnienie jak masz zimny olej.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 paź 2014, 13:10

Nie nie, ten wskaźnik oleju nie działa przecież. Ma przerwę w obwodzie, to max wtedy pokazuje.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 paź 2014, 13:26

Chyba że tak.Przy takim ciśnieniu to by się lało z niego jak z cebrzyka <ok> Panowie to przy jakiej temperaturę silnika wskazówka od oleju zaczyna się podnosić powyżej 60 stopni?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 paź 2014, 15:57

hudy pisze:Panowie to przy jakiej temperaturę silnika wskazówka od oleju zaczyna się podnosić powyżej 60 stopni?
Woda zagrzeje się sporo szybciej niż olej. Możesz mieć temperaturę płynu 90°C a temperatura oleju nie drgnie. Ponoć w wymienniku ciepła przy filtrze w częściej płyn nagrzewa olej niż odwrotnie.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 paź 2014, 16:45

Ja akurat mam ten wymiennik zaślepiony <ok> Pytam gdyż założyliśmy dodatkowe zegary u kumpla i dziwnie wskazuje mu temperaturę oleju. Raz wskazówka idzie prawie równocześnie ze wskazaniami temperatury silnika. Innym znów razem wskazówka od oleju nawet się nie ruszy a na blacie już 90 stopni. Nie ma na to wpływu styl jazdy gdyż nawet na postoju dzieje się to samo. Nie wiemy w czym tkwi problem jeśli w ogóle istnieje ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 paź 2014, 20:45

hudy pisze:Przy takim ciśnieniu to by się lało z niego jak z cebrzyka <ok>
Na zimnym możliwe że osiągnie ponad 7 barów. Kiedyś podpiąłem zamiast czujnika ciśnienia oleju manometr do 4 barów to wskazówka zrobiła koło wokół skali. Tutaj test na mocno rozgrzanym silniku:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 paź 2014, 21:24

Ciśnienie bardzo ładne, pozazdrościć ;-) ale w benzynie z tego co wiem jest większe niż w dieslu. Ja jak ostatnio u siebie w 1z mierzyłem to na rozgrzanym 1bar a na max obrotach 5,5 więcej choć bym chcial to nie wyciągnę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl