Przemo 76-200 pisze: Ta śrubka na torx reg. jest pod taką czerwoną plombą ?
Jak nikt tam nie grzebał to będzie to zakorkowane. Chyba najlepiej do otwarcia tego użyć wiertła.
Ten czujnik od dołu jest dla ECU i między innymi odpowiada za ssanie na zimnym silniku. Też może jego wina. Trzeba odłączyć kostkę i sprawdzić miernikiem jaki ma opór.
przy 0°C 5000...6500Ω
- przy 10°C 3300...4500Ω
- przy 20°C 2200...3000Ω
- przy 30°C 1500...2000Ω
- przy 40°C 1000...1400Ω
- przy 50°C 700...950Ω
- przy 60°C 540...680Ω
- przy 70°C 400...500Ω
- przy 80°C 275...375Ω
- przy 90°C 200...275Ω
- przy 100°C 150...225Ω
Ten od wtryskiwacze rozruchowego działa na zasadzie on-off, im zimniej tym na dłużej powinien włączać wtryskiwacz rozruchowy. W jakiejś książce było nawet napisane przy jakiej temperaturze na jaki czas.
Dobrze też zajrzeć do klapy przepływomierza, czy jest na odpowiedniej wysokości bo czasem blaszka która podpiera klapkę wymaga regulacji.
Jeszcze możesz zgasić samochód wyjmując bezpiecznik pompy paliwa (nr. 13) i zobaczyć jak odpali. Może gdzie rozdzielacz przepuszcza paliwo po zgaszeniu.