Witam wszystkich fanów OOOO .
Mój problem polega na tym że:
- po długim postoju np 2-3 dni pali od kopa bez dodawania gazu
- po 2-3 godzinach jak jest zimny jak denat też pali od razu bez gazu:)
- po odpaleniu silnika obojętnie którym sposobem i zgaszeniu po np 1 min lub po 1h jazdy nie pali od razu, trzeba kręcic z 5s-8s lub dodać gazu do dechy.
Pomocy
[B3 1.8 JN] Problemy z odpalaniem.
- Przemo 76-200
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 paź 2014, 20:54
- Lokalizacja: Słupsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
u mnie tak było miała lpg .na zimnym paliła dobrze bo przy uruchamianiu działa wtryskiwacz rozruchowy jak była ciepła i zostawiałem ją na lpg odpalała tak jak u ciebie a jak przed zgaszeniem przełączałem na benzynę paliła normalnie miała napompowane paliwo w rozdzielacz wtrysku .
[ Dodano: 2014-10-29, 08:31 ]
regulowałem też klapkę przepływomierza(otwór między rozdzielaczem wtrysku a klapką śruba na torxa)
[ Dodano: 2014-10-29, 08:31 ]
regulowałem też klapkę przepływomierza(otwór między rozdzielaczem wtrysku a klapką śruba na torxa)
- Przemo 76-200
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 paź 2014, 20:54
- Lokalizacja: Słupsk
Jest bez gazu i od miesiąca jak kupiłem to ma taki problem z tym odpalaniem.
wymieniłem świece palec kop. wyczyściłem wszystkie masy, nowe wężyki podciśnienia, wszystkie gumowe rurki na nowo poskręcałem,wymieniłem filtr powietrza oleju olej. Ma 900 obr/min na wolnych. wtryskiwacz rozruchowy działa
[ Dodano: 2014-10-29, 17:22 ]
Ta śrubka na torx reg. jest pod taką czerwoną plombą ?
[ Dodano: 2014-10-29, 17:28 ]
Jak sprawdzić działanie tych czujników na 3 niku od wody. Jak odepne ten na dole to silnik gaśnie. Ten u góry po lewej jest raczej od wtrysku wstępnego bo sprawdziłem. Jak odepnę kostkę od wtrysku wstępnego na rozgrzanym to też nic nie pomaga.
[ Dodano: 2014-10-29, 17:33 ]
Auto nie faluje ma przyśpieszenie nie gaśnie tylko te odpalanie za 2 razem nieudane nawet jak jest zimny jeszcze to już nie zakręci tylko po 8-9 s. postoi parę godzin i pali jak złoto
Jakieś pomysły?
wymieniłem świece palec kop. wyczyściłem wszystkie masy, nowe wężyki podciśnienia, wszystkie gumowe rurki na nowo poskręcałem,wymieniłem filtr powietrza oleju olej. Ma 900 obr/min na wolnych. wtryskiwacz rozruchowy działa
[ Dodano: 2014-10-29, 17:22 ]
Ta śrubka na torx reg. jest pod taką czerwoną plombą ?
[ Dodano: 2014-10-29, 17:28 ]
Jak sprawdzić działanie tych czujników na 3 niku od wody. Jak odepne ten na dole to silnik gaśnie. Ten u góry po lewej jest raczej od wtrysku wstępnego bo sprawdziłem. Jak odepnę kostkę od wtrysku wstępnego na rozgrzanym to też nic nie pomaga.
[ Dodano: 2014-10-29, 17:33 ]
Auto nie faluje ma przyśpieszenie nie gaśnie tylko te odpalanie za 2 razem nieudane nawet jak jest zimny jeszcze to już nie zakręci tylko po 8-9 s. postoi parę godzin i pali jak złoto
Jakieś pomysły?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak nikt tam nie grzebał to będzie to zakorkowane. Chyba najlepiej do otwarcia tego użyć wiertła.Przemo 76-200 pisze: Ta śrubka na torx reg. jest pod taką czerwoną plombą ?
Ten czujnik od dołu jest dla ECU i między innymi odpowiada za ssanie na zimnym silniku. Też może jego wina. Trzeba odłączyć kostkę i sprawdzić miernikiem jaki ma opór.
Ten od wtryskiwacze rozruchowego działa na zasadzie on-off, im zimniej tym na dłużej powinien włączać wtryskiwacz rozruchowy. W jakiejś książce było nawet napisane przy jakiej temperaturze na jaki czas.przy 0°C 5000...6500Ω
- przy 10°C 3300...4500Ω
- przy 20°C 2200...3000Ω
- przy 30°C 1500...2000Ω
- przy 40°C 1000...1400Ω
- przy 50°C 700...950Ω
- przy 60°C 540...680Ω
- przy 70°C 400...500Ω
- przy 80°C 275...375Ω
- przy 90°C 200...275Ω
- przy 100°C 150...225Ω
Dobrze też zajrzeć do klapy przepływomierza, czy jest na odpowiedniej wysokości bo czasem blaszka która podpiera klapkę wymaga regulacji.
Jeszcze możesz zgasić samochód wyjmując bezpiecznik pompy paliwa (nr. 13) i zobaczyć jak odpali. Może gdzie rozdzielacz przepuszcza paliwo po zgaszeniu.
- Przemo 76-200
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 paź 2014, 20:54
- Lokalizacja: Słupsk
Problem rozwiązany szczególne podziękowanie dla aldi <ok> . Klapka była za nisko 0k 4mm. Podgięcie blaszki pod klapką do góry dało efekt lepszego odpalania. Podkładkę o grubości 1.9mm położyłem na klapce w kierunku jazdy i podginałem blaszkę do uzyskania właściwej wartości. Dodatkowo sprawdzę ustawienie zapłonu lampą stroboskopu. Dziękuję i myślę ,że komuś ten temat pomoże.