[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING
Ja tam powiem tyle że miałem okazję jeździć jeszcze na swoim zestawie w dość ciepłe dni. Fakt intercoler jest mały ale nawet dawał sobie radę. Przypomnę że mam wtryski 210 . Tak więc czy trzeba zaraz fimic robić? Napewno nie od razu ale przydało by się. Tu to by musiał się munior wypowiedzieć czy po zmianie ori intercolera na większy potrzebna jest korekta programu? Bo jak nie to najpierw można zrobić wtryski i program a w późniejszym terminie fimic wsadzić.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Potwierdzam. Proste zabiegi a powiem że nie ma tragedi w cieplejsze dni. Szczególnie wolna odma daje bardzo dużo i moim zdaniem robiąc co kolwiek w kierunku zwiększenia mocy to podstawą jest wolna odma i zaplepiony egr.Krzysiek 84 pisze:illusion, , wolna odma do zrobienia i egr, Aby zetor oddychał tylko czystym powietrzem,
Oraz zdemontować IC i umyć go wewnątrz i z zewnątrz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Krzysiek 84, Munior napisał co trzeba zrobić zakładając takie wtryski. ja nie mam zamiaru robić reprogramingu ECU i nie chcę wytężać turbo i całego układu na 1,4 bara...
A odniosłem się do tego że napisałeś o wtryskach 230. Najlepiej to zakupić 270 bo wtedy moc będzie większa! :roll:
Najlepsze moim zdaniem to dopasowanie auta do potrzeb uwzględniając żywotność. Ja nie mam potrzeb na 150 KM i zmiany połowy układu dolotowego... :roll:
Zadowolę się równie dobrze końcówkami Firad 0,205 i czyszczeniem kolektora. Oczywiście, że najlepiej FMIC itd, ale zejdźmy na ziemię... To 20 letnie auto <ok>
A odniosłem się do tego że napisałeś o wtryskach 230. Najlepiej to zakupić 270 bo wtedy moc będzie większa! :roll:
Najlepsze moim zdaniem to dopasowanie auta do potrzeb uwzględniając żywotność. Ja nie mam potrzeb na 150 KM i zmiany połowy układu dolotowego... :roll:
Zadowolę się równie dobrze końcówkami Firad 0,205 i czyszczeniem kolektora. Oczywiście, że najlepiej FMIC itd, ale zejdźmy na ziemię... To 20 letnie auto <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z ust mi to wyjąłeś 8-) Mnie również zapala się czerwona lampka ,jak ktoś mając ok.130 koni w tym aucie ,pyta co zrobić żeby było wiecej ...zwykle odpowiadam że najlepiej zmienić auto wszystko ma swoje granice i 130 koni ,w tym aucie to według mnie górna granica ,tego co można w miarę bezpiecznei zrobić w tym silniku ,żeby jako tako to znosiłMarcinexB4 pisze:Z naszych audiolek nie zrobimy sportowych aut <ok> według mnie te 120-130 kucy i koniec
Jak komuś brakuje kopyta pod nogą to niech zainwestuje w jakieś sportowe autko w benzynie i będzie miał tej mocy pod dostatkiem
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko