I pojawił się problem. Otóż podobno gwint filtra oleju(czyli też tej rurki i insertu w misce) to m18x1.5. Kupiłem taki gwintownik zrobiłęm piękny gwint i zonk-rurka nie chce się dobrze wkręcić... Zaczynam ise zastanawiać czy ten gwint to na pewno m18x1.5; niby gwintownik wkręca się zarówno w filtr oleju jak i tą nakrętke na rurce, ale one nie są długie więc jeśli skok różni się tylko trochę to może się wkrecać w krotkie gwinty a przy ponad 2 obotach zaczyna się blokować.
Chciałem głównie zapytać czy ktoś może potwieridzć że gwint filtra oleju do aah to 18x1.5?
Zastanawiam się tez czyu gwintownaik który mam nie jest jakiś lewy(w przenośni;) )-był dosyć tani i chyba używany, może byc poprsotu mocno starty..
Edit:
Dobra, dałem dupy jak talalal...
Dla potomnych: gwint filtra oleju audi 2.8 aah UNF 3/4''-16 Także calowy, bardzo podobny do m18x1.5... Teraz mam rurke z UNF 3/4''-16 i gniazdo m18x1.5... Chyba kupei narzynke m18x1.5 i przegwintuje rurkę (m18x1.5 jest nieco mniejsze więć powinno być z czego zebrać z rurki...)