Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] 2.0ABK dziwne tyrkotanie po przełączeniu na LPG

Wszystko co związane z LPG
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 paź 2014, 15:54

Chyba jednak nie jest to kompletnie oszczędna instalacja bo są wtryski magic jet oraz reduktor z lekkim zapasem mocy.
Ale Magic jety poza obsługą krótkich czasów wtrysku nie wyróżniają się zbyt mocno trwałością. Lubią gdy są zimne dawać za dużo gazu.

A ten reduktor który posiadasz (Zavoli Zeta) słynie z wydawania różnych dźwięków.

lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

Post autor: lukaszb3 » 27 paź 2014, 17:11

Mam jeszcze takie pytanie. Jakie wtryski polecacie do abk? I jak mniej więcej cenowo to wychodzi? podejrzewam ze to mogą być wtryski bo pisze na nich ze są z 2010 i jeden 2009 wiec może nie domagają. A poprzedni właściciel audi powiedzial mi ze ona od początku na lpg nie równo chodziła i poszarpywala i z tego co wiem to była wgrywana nowa mapa ale po jakiś 5km dalej to samo.

[ Dodano: 2014-10-29, 18:42 ]
??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 paź 2014, 19:45

Z przystępnych cenowo to OMVL Reg fast: http://www.phjacus.pl/Y33-Listwa-DREAM- ... -p176.html
albo: http://www.phjacus.pl/Y48-Listwa-wtrysk ... p1017.html

ABK jest wrażliwe także na miejsce zrobienia wkrętek w kolektorze. Jak ktoś dał daleko to też mogą być problemy.

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 paź 2014, 20:23

Tak jak aldi napisał u mnie gdy je założyłem nastąpiła znacząca poprawa w kulturze pracy silnika w porównaniu do valteków

lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

Post autor: lukaszb3 » 30 paź 2014, 12:38

Jak narazie to wielkie dzięki za pomoc. Wiec na początek pewnie spróbuje z tymi wtryskami bo koszt nie taki straszny zależy ile powiedzą za wymianę bo moje wyglądają na dość długo użytkowane. Jeśli będę juz po to się odezwę :)

[ Dodano: 2014-10-30, 12:43 ]
PS. Jeszcze tak mi się przypomniało. Wczoraj sprawdzałem świece. Na pierwszym i ostatnim cylindrze świece jak i kable były dość zaśniedziałe, ale środkowe czyste.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 lis 2014, 09:53

lukaszb3 pisze:Na pierwszym i ostatnim cylindrze świece jak i kable były dość zaśniedziałe, ale środkowe czyste.
A ta śniedź jakiego była koloru? Najlepiej daj zdjęcia tych świec.

lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

Post autor: lukaszb3 » 01 lis 2014, 13:20

Kolor biały. Jak czyściłem kable w środku to był z tego bialy proszek dość grubo były zaśniedziałe

[ Dodano: 2014-11-06, 16:57 ]
Okazało się że padnięty jest reduktor. Po ściągnięciu wężyka od podciśnienia strasznie dmucha

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl