Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 2.0 ABK] 2.0ABK dziwne tyrkotanie po przełączeniu na LPG

Wszystko co związane z LPG
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 paź 2014, 15:54

Chyba jednak nie jest to kompletnie oszczędna instalacja bo są wtryski magic jet oraz reduktor z lekkim zapasem mocy.
Ale Magic jety poza obsługą krótkich czasów wtrysku nie wyróżniają się zbyt mocno trwałością. Lubią gdy są zimne dawać za dużo gazu.

A ten reduktor który posiadasz (Zavoli Zeta) słynie z wydawania różnych dźwięków.

lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

Post autor: lukaszb3 » 27 paź 2014, 17:11

Mam jeszcze takie pytanie. Jakie wtryski polecacie do abk? I jak mniej więcej cenowo to wychodzi? podejrzewam ze to mogą być wtryski bo pisze na nich ze są z 2010 i jeden 2009 wiec może nie domagają. A poprzedni właściciel audi powiedzial mi ze ona od początku na lpg nie równo chodziła i poszarpywala i z tego co wiem to była wgrywana nowa mapa ale po jakiś 5km dalej to samo.

[ Dodano: 2014-10-29, 18:42 ]
??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 paź 2014, 19:45

Z przystępnych cenowo to OMVL Reg fast: http://www.phjacus.pl/Y33-Listwa-DREAM- ... -p176.html
albo: http://www.phjacus.pl/Y48-Listwa-wtrysk ... p1017.html

ABK jest wrażliwe także na miejsce zrobienia wkrętek w kolektorze. Jak ktoś dał daleko to też mogą być problemy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11738
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 paź 2014, 20:23

Tak jak aldi napisał u mnie gdy je założyłem nastąpiła znacząca poprawa w kulturze pracy silnika w porównaniu do valteków

lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

Post autor: lukaszb3 » 30 paź 2014, 12:38

Jak narazie to wielkie dzięki za pomoc. Wiec na początek pewnie spróbuje z tymi wtryskami bo koszt nie taki straszny zależy ile powiedzą za wymianę bo moje wyglądają na dość długo użytkowane. Jeśli będę juz po to się odezwę :)

[ Dodano: 2014-10-30, 12:43 ]
PS. Jeszcze tak mi się przypomniało. Wczoraj sprawdzałem świece. Na pierwszym i ostatnim cylindrze świece jak i kable były dość zaśniedziałe, ale środkowe czyste.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 lis 2014, 09:53

lukaszb3 pisze:Na pierwszym i ostatnim cylindrze świece jak i kable były dość zaśniedziałe, ale środkowe czyste.
A ta śniedź jakiego była koloru? Najlepiej daj zdjęcia tych świec.

lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

Post autor: lukaszb3 » 01 lis 2014, 13:20

Kolor biały. Jak czyściłem kable w środku to był z tego bialy proszek dość grubo były zaśniedziałe

[ Dodano: 2014-11-06, 16:57 ]
Okazało się że padnięty jest reduktor. Po ściągnięciu wężyka od podciśnienia strasznie dmucha

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl