Powitać!
Szukałem, grzebałem ale nie znalazłem.
Moja historia jest trochę zagmatwana bo posiadam A80 B3,5
B3 z przełożoną wiązką świateł, silnika (NG) i kabinową od B4 pod klimę, AC,tempomat itp. itd.
Z B3 nadal jest pająk i licznik.
Wystarczy tego wstępu. Problem polega na tym że napięcie na kostce pompki spryskiwacza jest do momentu aż wepnę w nią pompkę. Po wpięciu prądy giną i pojawiają się dopiero jak ponownie to rozłącze. Pompka pod aku kręci jak zwariowana.
Czy B4 i B3 mają jakieś róźnicę w wycieraczkach? Dodam tylko że wiązka jest 3 przewodowa (AC) a pompka 2 pinowa ale to chyba nie problem...
[A80 ALL] Znika prąd na pompce spryskiwaczy
Mierzysz napięcie do kostki czy masę bierzesz z nadwozia? Co do różnicy między b3, a b4 to są praktycznie te same elementy może poza innym pająkiem ale działa tak samo. Zastanowił bym się nad tym 3 przewodem bo znikające napięcie to zwarcie, a skoro sprawdziłeś pompkę i żyje to nie jest padnięta. Możesz spróbować też psiknąć styki kontaktem może coś tam nie przebija się to napięcie.
No i jeszcze takie pytanko czy mierzysz te prądy jak kostka jest podpięta czy po prostu pompka nie pracuje? Może jakiś spadek napięcia występuje albo styki w pająku nie dają rady pompki pociągnąć bo coś tam im jest?
No i jeszcze takie pytanko czy mierzysz te prądy jak kostka jest podpięta czy po prostu pompka nie pracuje? Może jakiś spadek napięcia występuje albo styki w pająku nie dają rady pompki pociągnąć bo coś tam im jest?
Jutro podmienię jeszcze pająka na innego B3. Mierzyłem pomiędzy pinami kostki, nawet mi się nie dodało żeby sprawdzić czy znika masa czy plus. Może w weekend rozbiorę to jeszcze raz.
Na razie wiem tylko że skleiłem pająka taśmą na ciągłe spryskiwanie, wpiąłem się od tyłu w kostkę i było 11.2V na zgaszonym silniku a w momencie wpięcia pompki wszystko znikało. Ten 3 przewód jest raczej do czujnika niskiego poziomu płynu, więc nie powinien robić takiego bałaganu...
Na razie wiem tylko że skleiłem pająka taśmą na ciągłe spryskiwanie, wpiąłem się od tyłu w kostkę i było 11.2V na zgaszonym silniku a w momencie wpięcia pompki wszystko znikało. Ten 3 przewód jest raczej do czujnika niskiego poziomu płynu, więc nie powinien robić takiego bałaganu...