Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A80 ALL] Znika prąd na pompce spryskiwaczy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zukowaty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 02 lut 2011, 16:25
Lokalizacja: Poznań/Łódź

[A80 ALL] Znika prąd na pompce spryskiwaczy

Post autor: Zukowaty » 02 lis 2014, 22:03

Powitać!

Szukałem, grzebałem ale nie znalazłem.
Moja historia jest trochę zagmatwana bo posiadam A80 B3,5 :)
B3 z przełożoną wiązką świateł, silnika (NG) i kabinową od B4 pod klimę, AC,tempomat itp. itd.
Z B3 nadal jest pająk i licznik.
Wystarczy tego wstępu. Problem polega na tym że napięcie na kostce pompki spryskiwacza jest do momentu aż wepnę w nią pompkę. Po wpięciu prądy giną i pojawiają się dopiero jak ponownie to rozłącze. Pompka pod aku kręci jak zwariowana.
Czy B4 i B3 mają jakieś róźnicę w wycieraczkach? Dodam tylko że wiązka jest 3 przewodowa (AC) a pompka 2 pinowa ale to chyba nie problem...

sokraal

Post autor: sokraal » 03 lis 2014, 20:39

Mierzysz napięcie do kostki czy masę bierzesz z nadwozia? Co do różnicy między b3, a b4 to są praktycznie te same elementy może poza innym pająkiem ale działa tak samo. Zastanowił bym się nad tym 3 przewodem bo znikające napięcie to zwarcie, a skoro sprawdziłeś pompkę i żyje to nie jest padnięta. Możesz spróbować też psiknąć styki kontaktem może coś tam nie przebija się to napięcie.

No i jeszcze takie pytanko czy mierzysz te prądy jak kostka jest podpięta czy po prostu pompka nie pracuje? Może jakiś spadek napięcia występuje albo styki w pająku nie dają rady pompki pociągnąć bo coś tam im jest?

Awatar użytkownika
Zukowaty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 02 lut 2011, 16:25
Lokalizacja: Poznań/Łódź

Post autor: Zukowaty » 03 lis 2014, 23:01

Jutro podmienię jeszcze pająka na innego B3. Mierzyłem pomiędzy pinami kostki, nawet mi się nie dodało żeby sprawdzić czy znika masa czy plus. Może w weekend rozbiorę to jeszcze raz.
Na razie wiem tylko że skleiłem pająka taśmą na ciągłe spryskiwanie, wpiąłem się od tyłu w kostkę i było 11.2V na zgaszonym silniku a w momencie wpięcia pompki wszystko znikało. Ten 3 przewód jest raczej do czujnika niskiego poziomu płynu, więc nie powinien robić takiego bałaganu...

max7200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 19 gru 2014, 20:50
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: max7200 » 18 sty 2015, 11:07

miałem ten sam problem,miernik pokazywał mi 12V a gdy wpiąłem zwykłą żarówkę to ledwo co bledziła :)sam szukałem chyba ze 2 godziny co może być i już miałem dać sobie spokój ale pomyślałem ze psiknę w pająka WD-40 na styki no i problem znikł spryskiwacz zaczął śmigać jak nowy :)

Awatar użytkownika
Zukowaty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 02 lut 2011, 16:25
Lokalizacja: Poznań/Łódź

Post autor: Zukowaty » 18 sty 2015, 12:53

Ja na razie pociągnąłem osobny przewód od pająka do pompki i śmiga ale nie lubię takich rozwiązań. Z racji że ruszyło to pająka mam ok a gdzieś na wiązce musi być słabe przejście.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl