[B3 1.8 RU] Audi 80 1.8 75km
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 01 lis 2014, 16:25
[B3 1.8 RU] Audi 80 1.8 75km
Cześć wszystkim!
Otóż mam taki problem z moim Audi, że mój silnik jest już na wykończeniu a mianowicie gdy się zagrzeje to strasznie kopci i bierze duże ilości oleju
Myślałem już żeby zrobić mu mini remont (uszczelniacze,pierścienie,uszczelki,dotarcie zaworów itp) ale mniejsza oto. Moje pytanie dotyczy tego czy na miejsce mojego silnika tzn 1.8 RF 75km wejdzie P&P silnik 1.8 SF ten 88/90 km albo 1.8 NE/JV
Otóż mam taki problem z moim Audi, że mój silnik jest już na wykończeniu a mianowicie gdy się zagrzeje to strasznie kopci i bierze duże ilości oleju
Myślałem już żeby zrobić mu mini remont (uszczelniacze,pierścienie,uszczelki,dotarcie zaworów itp) ale mniejsza oto. Moje pytanie dotyczy tego czy na miejsce mojego silnika tzn 1.8 RF 75km wejdzie P&P silnik 1.8 SF ten 88/90 km albo 1.8 NE/JV
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 01 lis 2014, 16:25
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To chyba PM bo w NE też jest mechaniczna pompka paliwa i pompka będzie działać.popkuszdw pisze:natomiast silniki NE mają chyba w bloku taka zaślepkę na pompę paliwa,
A ponoć w silnikach, które nie miały mechanicznej pompki pod tym dekielkiem nie ma krzywki na wałku pośrednim, więc pompka nie będzie pracować.
Cześć Dla świętego spokoju napisałem SF ale to co jest w B3 to silnik VW Passata RP czyli taki PM Audi hmm według mnie.Był na mono wtrysku i pod tym deklem była krzywka pod pompkę paliwa.Pozdrawiamaldi pisze:A ponoć w silnikach, które nie miały mechanicznej pompki pod tym dekielkiem nie ma krzywki na wałku pośrednim, więc pompka nie będzie pracować.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dlatego napisałem asekuracyjnie "ponoć". Nawet kiedyś ktoś z forum próbował przykręcić taką pompkę do silnika w którym nie znalazł tej krzywki.
EDIT
Spojrzałem na numery części i silniki 1Y,SB 3A,6A,AAD RN,PM,PP.NE, JN,DZ,SF,RU, ABB miały wałek o numerze 049115017B który ma krzywkę.
A silniki 2.0 3A, AAD, 6A mają wałek bez tej krzywki 053115017
EDIT
Spojrzałem na numery części i silniki 1Y,SB 3A,6A,AAD RN,PM,PP.NE, JN,DZ,SF,RU, ABB miały wałek o numerze 049115017B który ma krzywkę.
A silniki 2.0 3A, AAD, 6A mają wałek bez tej krzywki 053115017